Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [ 4164 ]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  ver 10 - TAB
Başarılı Tebrikler


Beşiktaşlı. - 1.01.2012 19:30:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence  - BASS TAB
G|-------------------------|--------------------------|
D|-------------------------|-2-2-2-2---0--3-3-3-3---0-|
A|-----------------3-2-----|--------3-------------3---|
E|-0----0-1---1-3------3-5-|--------------------------|
ya arkadaşlar yukardakilerin anlamı nedir nasıl kullanılıyor bilen varsa lütfen anlatabilirmi


serupi - 1.01.2012 19:28:17

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
Dostum nakaratı biraz ağırdan almışsın biraz daha hızlı olsa daha iyi olurdu. Başarılar..


La La La. - 1.01.2012 19:21:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dağlar Dağlar  ver 3 - TAB
ya bi gidin işiniz bune böle solomu olur ben cıkarıyımda görün


umut_hyktp_34 - 1.01.2012 19:07:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Git  ver 3 - AKOR
G
Ardında yaşlı gözlere kıyıp git <<<<<<bu daha uygun


mertcangs29 - 1.01.2012 19:05:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme Yar  - AKOR
abi bunu ritimi nedir


bycece - 1.01.2012 18:35:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D:
ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz?
tamam gerek kalmadi.. buldum :)
nasılmış bizede smlermsn? :D
AKYYKY ya da aayyay de oluo ama oyle çalmiolar onu kendim uydurdum :)
usta K ne oluyo


bycece - 1.01.2012 18:33:58

Demolar - Kadife kelepçe
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde KaseR yazmıştı:
Ritimi yazman mümkünmü acaba ?
4 4 lük ASYKYAY A:Aşağı S:sus es yani Y: yukarı K:kapatma


Beşiktaşlı. - 1.01.2012 18:33:25

Demolar - Söyleyemedim - Gitar Halit Aydın
oldukca ıyı basarılar dılıyorum...


esrana - 1.01.2012 17:33:00

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde MeZaR_88 yazmıştı:
Ağzına sağlık çok güzel söylemişsin, ama girişi nasıl yapıyorsun? :S onu da yazabilirsen çok sevinirim.
teşekkür ederim öncelikle

giriş kısmını şöyle yapıyorum. öncelikle solo kısmını kaydediyorum. daha sonra bilgisayardan solo kısmını çalarak üzerine introdaki akorları çalıyorum.


by_CEA - 1.01.2012 17:29:40

Demolar - İßrahim-Olsun (Halil Sezai Paracıkoğlu)
bravo ses budur


sait34 - 1.01.2012 17:15:52

arkadaşım akorların yanlış ve sesin detone oluyor


sait34 - 1.01.2012 17:12:14

Sayfalar:  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [ 4164 ]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171] 

Anket
ejje21 soruyor:
eğer bir duman fanıysanız Manga nın son çıkardığı albümle Dumanı geçmesine uyuz oluyomusunuz şahsen ben deliriyorum...












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,19 saniye.