|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al ver 10 - TAB
Başarılı Tebrikler
Beşiktaşlı. - 1.01.2012 19:30:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence - BASS TAB
G|-------------------------|--------------------------| D|-------------------------|-2-2-2-2---0--3-3-3-3---0-| A|-----------------3-2-----|--------3-------------3---| E|-0----0-1---1-3------3-5-|--------------------------| ya arkadaşlar yukardakilerin anlamı nedir nasıl kullanılıyor bilen varsa lütfen anlatabilirmi
serupi - 1.01.2012 19:28:17
|
Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
Dostum nakaratı biraz ağırdan almışsın biraz daha hızlı olsa daha iyi olurdu. Başarılar..
La La La. - 1.01.2012 19:21:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dağlar Dağlar ver 3 - TAB
ya bi gidin işiniz bune böle solomu olur ben cıkarıyımda görün
umut_hyktp_34 - 1.01.2012 19:07:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Git ver 3 - AKOR
G Ardında yaşlı gözlere kıyıp git <<<<<<bu daha uygun
mertcangs29 - 1.01.2012 19:05:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme Yar - AKOR
abi bunu ritimi nedir
bycece - 1.01.2012 18:35:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı: cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D: ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz? tamam gerek kalmadi.. buldum :) nasılmış bizede smlermsn? :D AKYYKY ya da aayyay de oluo ama oyle çalmiolar onu kendim uydurdum :) usta K ne oluyo
bycece - 1.01.2012 18:33:58
|
Demolar - Kadife kelepçe
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde KaseR yazmıştı: Ritimi yazman mümkünmü acaba ? 4 4 lük ASYKYAY A:Aşağı S:sus es yani Y: yukarı K:kapatma
Beşiktaşlı. - 1.01.2012 18:33:25
|
Demolar - Söyleyemedim - Gitar Halit Aydın
oldukca ıyı basarılar dılıyorum...
esrana - 1.01.2012 17:33:00
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde MeZaR_88 yazmıştı: Ağzına sağlık çok güzel söylemişsin, ama girişi nasıl yapıyorsun? :S onu da yazabilirsen çok sevinirim. teşekkür ederim öncelikle
giriş kısmını şöyle yapıyorum. öncelikle solo kısmını kaydediyorum. daha sonra bilgisayardan solo kısmını çalarak üzerine introdaki akorları çalıyorum.
by_CEA - 1.01.2012 17:29:40
|
Demolar - İßrahim-Olsun (Halil Sezai Paracıkoğlu)
bravo ses budur
sait34 - 1.01.2012 17:15:52
|
|
arkadaşım akorların yanlış ve sesin detone oluyor
sait34 - 1.01.2012 17:12:14
|
|
|