|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım ver 2 - AKOR
ee.. :D sonuç olarak ritmi nedir?? :D
meTtalliCaa - 31.12.2011 21:57:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım ver 5 - AKOR
RİTMİ tam-ta-ra-ra-ta-ra olarak arkadaşlar.Ta=asagı ra=yukarı
mhmtmz - 31.12.2011 21:16:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları - TAB
Eline sağlık güzel olmuş ...
dijitalportakal - 31.12.2011 21:02:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım ver 3 - TAB
şu 's' işareti ne anlama geliyor ?
dijitalportakal - 31.12.2011 20:49:41
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
muhteşem
Efozaydin - 31.12.2011 20:32:09
|
|
beğenmedim gitaroman daha iyi söylüyor.Şarkıyı öldürüp diriltip yeniden öldürmüşsün
Efozaydin - 31.12.2011 20:18:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bob Dylan - Forever Young - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Sanırım yukarıdaki çeviri yanlış olmuş. Kanaatimce şöyle olabilir:
Tanrı seni kutsasın ve her zaman korusun Tüm dileklerin gerçek olsun İnsanlar için bir şeyler yapasın Ve bırak onlar da senin için yapsın Bir merdiven dayayasın yıldızlara Tırmanasın her bir basamağı Sonsuza dek genç kalasın. Sonsuza dek genç Sonsuza dek genç Sonsuza dek Genç kalasın.
Büyüyüp doğru bir insan olasın Büyüyüp dürüst bir insan olasın Her zaman gerçeği bilesin Ve seni saran ışıkları göresin Her zaman cesur olasın Boyun eğmez ve güçlü Sonsuza dek genç kalasın. Sonsuza dek genç Sonsuza dek genç Sonsuza dek Genç kalasın.
Ellerin hep meşgul olsun Ayakların hep çevik olsun Rüzgarlar değiştiğinde Sağlam bir temelin olsun Kalbin hep sevinçle dolsun Şarkıların hep söylensin Sonsuza dek genç kalasın. Sonsuza dek genç Sonsuza dek genç Sonsuza dek Genç kalasın.
amigom - 31.12.2011 20:06:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Sürgün ver 3 - AKOR
ben ritimleri çıkartamıyorumm biri söylesin?
yarenyavuz - 31.12.2011 19:24:30
|
|
süper bir şarkı:D
Cansu:D - 31.12.2011 19:17:52
|
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Melisbaşak yazmıştı: çalan çalıyo . ses kalitesi kötü olsa bile ,bence gayet iyi çalmışsın.yalnız bazı çıkışlaarda hafif bi detone olmuşsun.onu da düzeltebileceğini sanıyorum
teşekkürler yorumun için.söylediklerini dikkate alıp hatalarımı düzeltmeye çalışıcam.
batu241 - 31.12.2011 18:59:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde damla_gitar yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı: cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D: ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz? tamam gerek kalmadi.. buldum :) nasılmış bizede smlermsn? :D AKYYKY ya da aayyay de oluo ama oyle çalmiolar onu kendim uydurdum :)
Dumanyak' - 31.12.2011 18:51:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Green Day - Boulevard Of Broken Dreams - AKOR
E5 Akoru yerine A akoru deneyebilirsiniz. Bence daha başarılı oluyor.
ugurgoktepe - 31.12.2011 18:38:40
|
|
|