Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [ 4172 ]  [4173]  [4174]  [4175]  [4176]  [4177]  [4178]  [4179] 
Demolar - Barış Akarsu - Gözlerin
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde emre242 yazmıştı:
Helal olsun kardeşim ağzına yüreğine sağlık çok güzel olmuş...
Teşekkürler..


LeXTaLioN - 31.12.2011 16:59:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  - AKOR
ellerine sağlık :)


guitarist girl - 31.12.2011 16:54:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  ver 7 - AKOR
hoş olmuş.. eline sağlık


SiRJoSe - 31.12.2011 16:33:39

Gayet başarılı bence .. tebrik ediyorum kardeşim ..


Ak7n - 31.12.2011 16:03:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Çürüsün Gelinliğim  - AKOR
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde acoustic55 yazmıştı:
güzel olmuş. c bareli olsun :)
teşekkürler :)


avcin - 31.12.2011 15:51:53

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Bu Sabah Yağmur Var İstanbul'da  ver 4 - AKOR
tek kelimeyle, mükemmel.


freezy_brs - 31.12.2011 15:44:53

Demolar - Anason-demo
Ben beğendim tebrikler sesin biraz kötü ama


DenizAkcay96 - 31.12.2011 15:39:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Ara Sıra Bazı Bazı  ver 2 - AKOR
G# yerine B olucak


corstikmania - 31.12.2011 15:26:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Aşk Kitabı  ver 2 - AKOR
28 Nisan 2011 Perşembe tarihinde dolantin yazmıştı:
Em G F Dm
Bu dert beni benden etti şeklinde olursa daha güzel sanırım, şimdi dikkatimi çekti..(Dm !)
aynen dediğin gibi olucak dolantin


corstikmania - 31.12.2011 15:24:45

Demolar - Papatya (Teoman)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde a.eren yazmıştı:
dinledikçe dinleyesi geliyor insanın güzel çalışma . devamını bekliyoruz . :)
çok mutlu oldum.sağol ;)


rogueee - 31.12.2011 15:13:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Olmadı Yar  ver 2 - AKOR
nakaratta ki batuhanın yaptıgı alpej nasıl bilen varsa yazsın arkadaşlar


rsk10 - 31.12.2011 15:03:46

Demolar - Gitaroman - Dön Bana
her insanın tarzı farklıdır ama bu da bi gerçek değil mi ?


Ak7n - 31.12.2011 14:50:39

Sayfalar:  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [ 4172 ]  [4173]  [4174]  [4175]  [4176]  [4177]  [4178]  [4179] 

Anket
orhaninho soruyor:
Grup Sexek adını 2LEM olarak değiştirsin mi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.