31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde emre242 yazmıştı:Helal olsun kardeşim ağzına yüreğine sağlık çok güzel olmuş...
LeXTaLioN - 31.12.2011 16:59:05
guitarist girl - 31.12.2011 16:54:59
SiRJoSe - 31.12.2011 16:33:39
Ak7n - 31.12.2011 16:03:42
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde acoustic55 yazmıştı:güzel olmuş. c bareli olsun :)
avcin - 31.12.2011 15:51:53
freezy_brs - 31.12.2011 15:44:53
DenizAkcay96 - 31.12.2011 15:39:19
corstikmania - 31.12.2011 15:26:41
28 Nisan 2011 Perşembe tarihinde dolantin yazmıştı:Em G F DmBu dert beni benden etti şeklinde olursa daha güzel sanırım, şimdi dikkatimi çekti..(Dm !)
corstikmania - 31.12.2011 15:24:45
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde a.eren yazmıştı:dinledikçe dinleyesi geliyor insanın güzel çalışma . devamını bekliyoruz . :)
rogueee - 31.12.2011 15:13:36
rsk10 - 31.12.2011 15:03:46
Ak7n - 31.12.2011 14:50:39