Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174]  [4175]  [ 4176 ]  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183] 
Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
bence gayet iyi olmuş :)
teşekkür ederim :)


batu2318 - 31.12.2011 00:20:28

31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
tabi özel istek yapabilirsem kabul edersen olmasa mektubun şarkısının alt yapısını çok isterim Barış abi iyi akşamlar:).
olabilir niye olmasın.aldım sıraya :)
teşekkür ederim kolay gelsin:).


Li Paris Man - 31.12.2011 00:12:53

30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
tabi özel istek yapabilirsem kabul edersen olmasa mektubun şarkısının alt yapısını çok isterim Barış abi iyi akşamlar:).
olabilir niye olmasın.aldım sıraya :)


bariscapt - 31.12.2011 00:11:43

Demolar - Özgür cevik_fırtina
teşekkürler :)


musty12 - 30.12.2011 23:51:34

orjınalınden daha güzel olmuş kardeş


swgn90 - 30.12.2011 23:26:44

Demolar - Levent Kaan Kurnaz - Yük Olmaz Yüreğim
autotune yaptığın için sana 3 veriyorum


Efozaydin - 30.12.2011 23:21:19

tabi özel istek yapabilirsem kabul edersen olmasa mektubun şarkısının alt yapısını çok isterim Barış abi iyi akşamlar:).


Li Paris Man - 30.12.2011 23:18:27

çok teşekkür ederim abi beğenmene çok sevindim ellerine sağlık:)beğenmez olur muyum gönülü deniyorum çok teşekkürler tekrar:).


Li Paris Man - 30.12.2011 23:17:31

Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde EA_BOY yazmıştı:
Bi elektro alabilseydim yapardık güzelce coverımızı abicim çok güzel olmuş ama solo eksikliği var,baştan sonada atabiliyorum solosunu :))
yaparız onu da yaparız erayım sağol..:)


cao_boy - 30.12.2011 23:01:53

Demolar - Aşk Geri Gelir (Aylin Aslım) - Çağdaş BOY
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde kutay1 yazmıştı:
tek kelime mükemmel :)
sağol kardeşim..:)


cao_boy - 30.12.2011 23:00:47

Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde AHMETBALIK yazmıştı:
güzel daha ne olsun ;)
katılıyorum sana teşekkür ederim..:))


cao_boy - 30.12.2011 23:00:33

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde cns87 yazmıştı:
girl ler boy olmuş... galiba yaşayarak söylenince bu kadar güzel oluyor :) ben berbatım güftede :D tebrik ederim tabi, 5 yıldızı hakkediyor her şekilde
çok iyi yakalamışsın tebrik ediyorum seni..;) teşekkür ederim ayrıca güzel yorumun için..


cao_boy - 30.12.2011 22:59:31

Sayfalar:  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173]  [4174]  [4175]  [ 4176 ]  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183] 

Anket
chakie7 soruyor:
Elektro Gitarda hangi markayı tercih edersiniz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.