|
|
Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Melisbaşak yazmıştı: bence gayet iyi olmuş :) teşekkür ederim :)
batu2318 - 31.12.2011 00:20:28
|
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı: tabi özel istek yapabilirsem kabul edersen olmasa mektubun şarkısının alt yapısını çok isterim Barış abi iyi akşamlar:). olabilir niye olmasın.aldım sıraya :) teşekkür ederim kolay gelsin:).
Li Paris Man - 31.12.2011 00:12:53
|
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı: tabi özel istek yapabilirsem kabul edersen olmasa mektubun şarkısının alt yapısını çok isterim Barış abi iyi akşamlar:). olabilir niye olmasın.aldım sıraya :)
bariscapt - 31.12.2011 00:11:43
|
Demolar - Özgür cevik_fırtina
teşekkürler :)
musty12 - 30.12.2011 23:51:34
|
|
orjınalınden daha güzel olmuş kardeş
swgn90 - 30.12.2011 23:26:44
|
Demolar - Levent Kaan Kurnaz - Yük Olmaz Yüreğim
autotune yaptığın için sana 3 veriyorum
Efozaydin - 30.12.2011 23:21:19
|
|
tabi özel istek yapabilirsem kabul edersen olmasa mektubun şarkısının alt yapısını çok isterim Barış abi iyi akşamlar:).
Li Paris Man - 30.12.2011 23:18:27
|
|
çok teşekkür ederim abi beğenmene çok sevindim ellerine sağlık:)beğenmez olur muyum gönülü deniyorum çok teşekkürler tekrar:).
Li Paris Man - 30.12.2011 23:17:31
|
Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
09 Aralık 2011 Cuma tarihinde EA_BOY yazmıştı: Bi elektro alabilseydim yapardık güzelce coverımızı abicim çok güzel olmuş ama solo eksikliği var,baştan sonada atabiliyorum solosunu :)) yaparız onu da yaparız erayım sağol..:)
cao_boy - 30.12.2011 23:01:53
|
Demolar - Aşk Geri Gelir (Aylin Aslım) - Çağdaş BOY
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde kutay1 yazmıştı: tek kelime mükemmel :) sağol kardeşim..:)
cao_boy - 30.12.2011 23:00:47
|
Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde AHMETBALIK yazmıştı: güzel daha ne olsun ;) katılıyorum sana teşekkür ederim..:))
cao_boy - 30.12.2011 23:00:33
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde cns87 yazmıştı: girl ler boy olmuş... galiba yaşayarak söylenince bu kadar güzel oluyor :) ben berbatım güftede :D tebrik ederim tabi, 5 yıldızı hakkediyor her şekilde çok iyi yakalamışsın tebrik ediyorum seni..;) teşekkür ederim ayrıca güzel yorumun için..
cao_boy - 30.12.2011 22:59:31
|
|
|