30 Aralık 2011 Cuma tarihinde within yazmıştı: kardeş kusura bakma transpoze desen oda değil yer yer doğru akorlar yazmışsın ama bu kadar berbat yazılamazdı şarkının içine etmişsin bi sıvamak kalmış neyse emek vermişsin yinede eline sağlık :)
çalmak isteyenler gtrstcgr kullanıcısının ki %100 doğru o na göre çalsınlar
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Yüzük - AKOR
kardeş kusura bakma transpoze desen oda değil yer yer doğru akorlar yazmışsın ama bu kadar berbat yazılamazdı şarkının içine etmişsin bi sıvamak kalmış neyse emek vermişsin yinede eline sağlık :)
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa ver 5 - AKOR
güzel olmuş kardeşim eline sağlık klasik gitar da ilk kısmı arpejle tamamlayıp 2. kısımda ritim giriyorum harika oluyor