Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [ 4184 ]  [4185]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville  - AKOR
muhteşem! tek kelimeyle harika


klasman_07 - 29.12.2011 20:26:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dağlar  - AKOR
nakaratta ''dağlar'' diye girerken Am yerine Em ile girmek daha doğru olur


ozluevren - 29.12.2011 20:06:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dağlar  - AKOR
nakaratta ''dağlar'' diye girerken A değil Em ile girmek daha doğru olur


ozluevren - 29.12.2011 20:05:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak  ver 3 - TAB
Mükemmel


desperrado - 29.12.2011 19:53:48

Demolar - yalandan da olsa pinhani
tebrikler çok güzel ritim nedir acaba??


burak01907 - 29.12.2011 19:43:16

çok güzel olmuş
acaba ritmi ne??


burak01907 - 29.12.2011 19:42:42

sesin güzel daha iyi kayıtlar bekliyoruz gitar sorununu düzelterek


hakanhacki - 29.12.2011 19:42:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz Akustik  - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=YJqXpWVpQDY
linkteki akustik versiyonla neredeyse birebir. Bence akorlar gayet iyi.

Tek bulduğum hata aşağıdaki yer. F yazılan akor aşağıdaki gibi Dm7 olmalı. Linke bakın zaten göreceksiniz ;)

Am Em7 Dm7
Yalanlar Yalanlar Söyledin, Beni Hiç Hak Etmedin


yai3anci - 29.12.2011 19:17:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 3 - AKOR
Gayet başarılı. Teşekkürler


Ardabickici - 29.12.2011 18:44:26

detone olmuşsun dostum, diğer herşey gayet iyi.. vokal bulursan olur bu iş...


togaykurtulus - 29.12.2011 18:40:14

elinize sağlık..uyumunuz oldukça iyi, başarılar. (sitenin sizler gibilerine ihtiyacı var)


ozan kırarslan - 29.12.2011 18:27:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Zor  ver 2 - AKOR
Dm değilde Dm7
C değilde Cüçgen

Daha iyi arpej p i a m çok iyi oluyor. Tabii ben ritimle çalıyorum :D


KnightOnline - 29.12.2011 17:35:40

Sayfalar:  [4177]  [4178]  [4179]  [4180]  [4181]  [4182]  [4183]  [ 4184 ]  [4185]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [4191] 

Anket
italione26 soruyor:
Hangisi en iyi elektro klasik gitar markasıdır?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.