Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4184]  [4185]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [ 4191 ]  [4192]  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - İstanbul Benden Büyük  ver 3 - AKOR
Arkadaşlar Emeğe Saygı da şurada söyle olsa daha iyi olucak gibi.
Am Dm
İstanbul benden büyük
Am F
İstanbul benden büyük>>>>Böyle OLsa


Fatih5588 - 28.12.2011 08:59:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  ver 4 - AKOR
nota tabları yokmu bu şarkının


patron1991 - 28.12.2011 02:56:25

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
27 Aralık 2011 Salı tarihinde cao_boy yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
güzel olmuş ama türkçe şarkılarda daha iyisin..rock ve yabancı dan cok pop gidiyor sesine ...başarılar cao ;)
sağol kardeşim, doğrudur zaten burda eğleniyoruz işte biraz da öğreniyoruz farklı şeyler deneyerek..;)
tabi tabi denemek de yarar var onda haklısın sadece kendi fikrimi ilettim türkçe pop senin ses rengine uygun diye söle tabi ki ;)
başarılar kardeşim


emrektunca - 28.12.2011 00:57:02

27 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde tacsizkral1992 yazmıştı:
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
ses güzel senkron kötü biraz da hızlı calmıssın..başarılar
teşekkür ederim,hız açısından karar veremedim ne yazık ki :S bu şarkıyı 2 farklı sanatçıdan dinleyince ikisi arasında kaldım :)
anladim valla pentagram ın yorumu bence muazzam hız olarak da müzik olarak da diger santıcıyı bilmiyorum acıkcası :)
başarılar dilerim
Barış Akarsu :)) ikiside birbirinden güzel söylüyor:) birde ondan dinle bak :)


tacsizkral1992 - 28.12.2011 00:19:21

Demolar - Sonbahar (Beste)
27 Aralık 2011 Salı tarihinde kutsan yazmıştı:
güzel olmuş tebrikler hangi programı kullanıyorsun ve hangilerini sen çaldın
beğeniniz için teşekkürler, parça baştan sona bana ait vokaller de dahil kullandığım programlar cubase,reason,audacity


aloneman_16 - 28.12.2011 00:11:32

Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
çok teşekkürler arkadaşlar, yorumlar için..


cao_boy - 27.12.2011 23:50:46

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
27 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
güzel olmuş ama türkçe şarkılarda daha iyisin..rock ve yabancı dan cok pop gidiyor sesine ...başarılar cao ;)
sağol kardeşim, doğrudur zaten burda eğleniyoruz işte biraz da öğreniyoruz farklı şeyler deneyerek..;)


cao_boy - 27.12.2011 23:50:11

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde gayesi yazmıştı:
dinlemek çok keyifli, tebrikler... keşke demolarının akorlarını da biz garibanlar için yükleyebilsen ne dua alırsın ;)
ama biraz da çaba göstermek gerekir değil mi..? en azından kulak geliştirmek açısından..:) kapo 2 de çalmıştım..

A A/Ab
I heard that you're settled down
F#m D A
That you found a boy And you're married now

A/Ab
I heard that your dreams came true
F#m D
Guess he gave the things I didn't give to you

A A/Ab
Old friend why are you so shy
F#m D
ain't like you to hold back or hide from life

E F#m D
I hate to turn up out of the blue uninvited but I couldn't stay away I couldn't fight it
E
I'd hoped you'd see my face
F#m D Dmaj7 D
And that you'd be reminded that for me it isn't over

A E F#m D
Never mind, I'll find someone like you
A E F#m D
I wish nothing but the best for you too
A E F#m D
Don't forget me I beg I re-member you said
A E F#m D
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts in-stead
A E F#m D
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yeah

A A/Ab
You'd know how the time flies
F#m
Only yesterday
D
was the time of our lives

A
We were born and raised
A/Ab
In a summer haze
F#m D
Bound by the surprise of our glory days

E
Nothing compares no worries or cares
F#m
Regrets and mistakes their memories make
D
Who would have known how
Bm C#m D
Bitter-sweet this would taste



cao_boy - 27.12.2011 23:49:20

Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde musica1987 yazmıştı:
çok güzel emeğine sağlık
sağol arkadaşım..


cao_boy - 27.12.2011 23:47:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet  ver 5 - AKOR
14 Kasım 2010 Pazar tarihinde Ezelci yazmıştı:
Ritmi ne??
ritim 4/4 lük rıtımde arpej bılemıyorum


'!+ - 27.12.2011 23:29:11

Güzel. Tebrikler.


qtrstcaki - 27.12.2011 23:03:24

Olmamış.


qtrstcaki - 27.12.2011 22:59:04

Sayfalar:  [4184]  [4185]  [4186]  [4187]  [4188]  [4189]  [4190]  [ 4191 ]  [4192]  [4193]  [4194]  [4195]  [4196]  [4197]  [4198] 

Anket
furkannc soruyor:
Beşiktaşın En Güzel Bestesi Sizce Hangisi ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.