|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - İstanbul Benden Büyük ver 3 - AKOR
Arkadaşlar Emeğe Saygı da şurada söyle olsa daha iyi olucak gibi. Am Dm İstanbul benden büyük Am F İstanbul benden büyük>>>>Böyle OLsa
Fatih5588 - 28.12.2011 08:59:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım ver 4 - AKOR
nota tabları yokmu bu şarkının
patron1991 - 28.12.2011 02:56:25
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
27 Aralık 2011 Salı tarihinde cao_boy yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı: güzel olmuş ama türkçe şarkılarda daha iyisin..rock ve yabancı dan cok pop gidiyor sesine ...başarılar cao ;) sağol kardeşim, doğrudur zaten burda eğleniyoruz işte biraz da öğreniyoruz farklı şeyler deneyerek..;) tabi tabi denemek de yarar var onda haklısın sadece kendi fikrimi ilettim türkçe pop senin ses rengine uygun diye söle tabi ki ;) başarılar kardeşim
emrektunca - 28.12.2011 00:57:02
|
27 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde tacsizkral1992 yazmıştı:
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: ses güzel senkron kötü biraz da hızlı calmıssın..başarılar teşekkür ederim,hız açısından karar veremedim ne yazık ki :S bu şarkıyı 2 farklı sanatçıdan dinleyince ikisi arasında kaldım :) anladim valla pentagram ın yorumu bence muazzam hız olarak da müzik olarak da diger santıcıyı bilmiyorum acıkcası :) başarılar dilerim Barış Akarsu :)) ikiside birbirinden güzel söylüyor:) birde ondan dinle bak :)
tacsizkral1992 - 28.12.2011 00:19:21
|
Demolar - Sonbahar (Beste)
27 Aralık 2011 Salı tarihinde kutsan yazmıştı: güzel olmuş tebrikler hangi programı kullanıyorsun ve hangilerini sen çaldın beğeniniz için teşekkürler, parça baştan sona bana ait vokaller de dahil kullandığım programlar cubase,reason,audacity
aloneman_16 - 28.12.2011 00:11:32
|
Demolar - İsyan (Halil Sezai) - Çağdaş BOY
çok teşekkürler arkadaşlar, yorumlar için..
cao_boy - 27.12.2011 23:50:46
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
27 Aralık 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı: güzel olmuş ama türkçe şarkılarda daha iyisin..rock ve yabancı dan cok pop gidiyor sesine ...başarılar cao ;) sağol kardeşim, doğrudur zaten burda eğleniyoruz işte biraz da öğreniyoruz farklı şeyler deneyerek..;)
cao_boy - 27.12.2011 23:50:11
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde gayesi yazmıştı: dinlemek çok keyifli, tebrikler... keşke demolarının akorlarını da biz garibanlar için yükleyebilsen ne dua alırsın ;) ama biraz da çaba göstermek gerekir değil mi..? en azından kulak geliştirmek açısından..:) kapo 2 de çalmıştım..
A A/Ab I heard that you're settled down F#m D A That you found a boy And you're married now A/Ab I heard that your dreams came true F#m D Guess he gave the things I didn't give to you A A/Ab Old friend why are you so shy F#m D ain't like you to hold back or hide from life E F#m D I hate to turn up out of the blue uninvited but I couldn't stay away I couldn't fight it E I'd hoped you'd see my face F#m D Dmaj7 D And that you'd be reminded that for me it isn't over
A E F#m D Never mind, I'll find someone like you A E F#m D I wish nothing but the best for you too A E F#m D Don't forget me I beg I re-member you said A E F#m D Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts in-stead A E F#m D Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead, yeah
A A/Ab You'd know how the time flies F#m Only yesterday D was the time of our lives
A We were born and raised A/Ab In a summer haze F#m D Bound by the surprise of our glory days
E Nothing compares no worries or cares F#m Regrets and mistakes their memories make D Who would have known how Bm C#m D Bitter-sweet this would taste
cao_boy - 27.12.2011 23:49:20
|
Demolar - Someone Like You (Adele) - Çağdaş BOY
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde musica1987 yazmıştı: çok güzel emeğine sağlık sağol arkadaşım..
cao_boy - 27.12.2011 23:47:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet ver 5 - AKOR
14 Kasım 2010 Pazar tarihinde Ezelci yazmıştı: Ritmi ne?? ritim 4/4 lük rıtımde arpej bılemıyorum
'!+ - 27.12.2011 23:29:11
|
|
Güzel. Tebrikler.
qtrstcaki - 27.12.2011 23:03:24
|
|
Olmamış.
qtrstcaki - 27.12.2011 22:59:04
|
|
|