|
|
Demolar - NeYLeYiM..
çok güzel bi ses rengin var .
Melisbaşak - 27.12.2011 16:03:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Melih Görgün - 14 Bahar - AKOR
dm akorunun bareli basılışı nasıl acaba yardımcı olurmusunuz
mkarşı - 27.12.2011 15:58:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nirvana - Smells Like Teen Spirit - TAB
--------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------8---10-------8-(8)--6-5--6-5----------------- -10------------6--------------------8--6--8-(8)-6-5 2x değilde --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------8---10-------8-8h--6-5--6-5----------------- -10------------6--------------------8--6--8-8h -6-5 2x --------------------------------------------------- olsa daha süper oluyor.(h bastığın teli aşağı yukarı oynatarak titretmek) --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------
OverRock - 27.12.2011 14:39:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - Bring Me To Life - TAB
bune ya:)) gözü kapalı kopyala yapıstır yapmana hayran kaldım.
OverRock - 27.12.2011 14:27:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş - AKOR
es nedir?
OverRock - 27.12.2011 14:12:28
|
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde FrvrAln yazmıştı: Çok güzel olmuş. Parmaklarına sağlık :) Umarım bende bir gün senin gibi çalabilirim bu şarkıyı. teşekkürler,merak etme kısa ama zorlu bir süreç :) 2- en fazla 3 hafta içerisinde düzenli çalışarak en az benim çaldıgım kadar çalabilirsin :))
tacsizkral1992 - 27.12.2011 14:12:00
|
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: ses güzel senkron kötü biraz da hızlı calmıssın..başarılar teşekkür ederim,hız açısından karar veremedim ne yazık ki :S bu şarkıyı 2 farklı sanatçıdan dinleyince ikisi arasında kaldım :)
tacsizkral1992 - 27.12.2011 14:10:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
delici982 - 27.12.2011 14:09:47
|
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı: guzel olmus tebrikler.bu sarkıyı bende yapmıstım alt yapısı alttaki sitede indirip vokal yapmak istersen.sesin guzel.basarılar
http://soundcloud.com/bariscapt teşekkür ederim,siteye göz attım çalışmalarınız çok güzel :)) birkaçı üzerinde deneme yaptım çok etkilendim :)
tacsizkral1992 - 27.12.2011 14:09:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Kimler Geldi Kimler Geçti ver 2 - AKOR
vallahi harika
namc - 27.12.2011 13:19:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun - AKOR
ıntro:c#m-g#m C#m G#m Çaresiz içimdeki çocuk F#m Bir günah gibi hep suçlu G#m Senin hala ellerin soğuk ve yağmurlu C#m G#m İçimde hergün ölen umutlar var F#m G#m Olsun zaten aşklar hep böyle
C#m G#m sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla F#m G#m İçinde gözyaşı wardı küçücük bir kadınla c#m G#m sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla F#m G#m İçinde gözyaşı wardı küçücük bir adamla
Desperado27 - 27.12.2011 12:33:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 7 - AKOR
kardeş basit güzel akorlar ama gm olmamış
Desperado27 - 27.12.2011 12:32:19
|
|
|