|
|
Demolar - Sonbahar (Beste)
güzel olmuş tebrikler hangi programı kullanıyorsun ve hangilerini sen çaldın
kutsan - 27.12.2011 22:51:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Birgün Özlersin - AKOR
la ya solü bulmştumda fa yı bulamamıştım teşekkürler ^^ Emre aydının şarkı sölerken bazen ne dediği belli olmuyor hafızasını silsek kendi bile bilmez ne dediğini uzatmanıza gerek yok cillop gibi akor vermiş siz sözlere takmışsınız kafayı ayıp etmişsiniz
CanCeyhan07 - 27.12.2011 22:41:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Bir Gün Özlersin ver 2 - TAB
08 Haziran 2008 Pazar tarihinde jarushalem yazmıştı: G''de 0 yerine 4 bence daha güsel çıkıyor ;)) G 4 zaten B 0 la aynıdır bnde ilk başta çalarken G 4 ikileyerek çalıodum (B 0 ı ikilemekle aynı) şimdi tekrar dinledim burdaki verilendeki gibi sol olucak si değil
CanCeyhan07 - 27.12.2011 22:30:13
|
27 Aralık 2011 Salı tarihinde tacsizkral1992 yazmıştı:
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: ses güzel senkron kötü biraz da hızlı calmıssın..başarılar teşekkür ederim,hız açısından karar veremedim ne yazık ki :S bu şarkıyı 2 farklı sanatçıdan dinleyince ikisi arasında kaldım :) anladim valla pentagram ın yorumu bence muazzam hız olarak da müzik olarak da diger santıcıyı bilmiyorum acıkcası :) başarılar dilerim
emrektunca - 27.12.2011 22:26:34
|
|
Yanlış akorlar :)
umudayolculuk56 - 27.12.2011 22:24:11
|
Demolar - İstanbul'da Sonbahar(Teoman Cover)
Adamım daha fazla çalış..
öğrencez - 27.12.2011 22:23:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - AKOR
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----3- 4-3-1-----1----3-1------------------------------------------------------------------------------ ----------------3--------------3-2-----5------7-5-3-2----3-2-0-------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------3--- 5--3--1---0---------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
huysuzadam - 27.12.2011 21:53:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman ver 4 - AKOR
17 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Cyborg yazmıştı: o Gm değil kardes. G nin bareli basılışı. 3.perdede E akorunu bastığını düşün.bi öyle çal bi de kendin gibi çal arada fark var yanlış yapmayalım. Kardeşim G yi bareli olarak 3. perdede basarSan zaten Gm oLuyor ?
OnRUnL - 27.12.2011 21:39:47
|
|
ve yorumlara bakarsan bi çok eleştiri var ve hepsini gayet güzel karşıladım ki eleştiri güzel demekten benim için daha önemlidir. Ama diyorum ya sen yorum falan yapmıyorsun gerçek hayatta kendi aşağılanmışlığını gelip burda onarmaya çalışıyorsun benden sana tavsiye böyle aşağılık biri olacağına insan gibi davran.
Li Paris Man - 27.12.2011 21:18:57
|
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Melisbaşak yazmıştı: süpermi ş yhaaa teşekkürler.
Li Paris Man - 27.12.2011 21:15:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Dursun Zaman - AKOR
maranda ya koptum
b3rq@y26 - 27.12.2011 19:46:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Hababam Sınıfı - TAB
06 Kasım 2011 Pazar tarihinde I lovethemusic yazmıştı: HABABAM SINIFI TAB. ; )
E..........0...................................................................... .......... B...............0.....1......3......1.....0.............................................. G......................................................2.....1.....2....1.....2.....4...
E..........0...................................................................... .......... B...............0.....1......3......1.....0.............................................. G......................................................2.....1............................. D....................................................................2.....3.....1.....2.. kardes güzel çıkıo sesama kolay basım bu 12. perde olsa daha ii olur diorm ama buda güzel bi tab...
GitaristWD - 27.12.2011 19:39:43
|
|
|