|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yngwie Malmsteen - Overture ver 2 - GP3
indiremiyorum
salihozkul - 26.12.2011 15:43:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yngwie Malmsteen - Air On A Theme - GP4
indiremiyorum
salihozkul - 26.12.2011 15:43:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel ver 3 - AKOR
nakarat dışındakı yerleri arpej yapın
Handsome658 - 26.12.2011 15:37:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel ver 3 - AKOR
Hiç 7/8 lik le ugrasmayın. kendim denedim normal 4/4 luk kapatmadan aayyay ;)
Handsome658 - 26.12.2011 15:36:02
|
Demolar - gençliğimi geri verseler
biraz daha canlı kardeş
AHMETBALIK - 26.12.2011 14:49:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam ver 6 - AKOR
rtim aksak 4/4 lük değil mi arkadaslar?
jus - 26.12.2011 14:30:28
|
guzel olmus tebrikler.bu sarkıyı bende yapmıstım alt yapısı alttaki sitede indirip vokal yapmak istersen.sesin guzel.basarılar
http://soundcloud.com/bariscapt
bariscapt - 26.12.2011 13:37:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Müzeyyen Senar - Dalgalandımda Duruldum - AKOR
kapo 2 den deneyin bide çok daha güzel oluyor.
jus - 26.12.2011 13:36:28
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Donquixote yazmıştı:
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı: daha iyisini söyle koy seni dinleyelim. klayve çalıyorum çok vokalle çalıştım yorum yapmak için fazlasıyla birikimim mevcut ve şarkı söylemem gerekmiyor yeteneksiz dostum. bu arada lirik tenorum ;) ooo süper mükemmelsin ya harikasın sen müthiş bir yeteneksin harcanıyorsun bak burda bi de bir şey ricam etcem tabi insansan şu şarkılarımın altını pisletme ya lütfen yorum yapma sen dinleme benim yayınladığım demolarımı tamam mı süper yetenekli insancık?. yorumlara tahammul edemiyorsan paylaşmayacaksın. adminlere söyle senin demolara bir filtre koysunlar sadece kubra14, ayse13 cansu15 yorumlayabilsin ;)
Donquixote - 26.12.2011 13:12:26
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MesutF yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Donquixote yazmıştı:
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde MesutF yazmıştı:
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Donquixote yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde MesutF yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı: ya bu şarkı nerde çaldı hangi tv saçmalığınızda populer olduda böyle tüm özenti yeteneksiz apaciler şiir okur gibi anırıyo burda.? 1.si ben apaçi değilim 2.si beğenmemiş olabilirsin bu senin görüşün ama bunu gelipte burda hakaret eder gibi söylemene gerek yok... tv de çıkmadan önce de bu şarkıyı biliyordum the civil wars ı severim ayrıca katılıyorum hatalarım var ki zaten okuman varsa eğer bölüm başlığında kocaman AMATÖR DEMOLAR yazıyor. şunu da belirtmeliyim şiir okumak da bir sanattır onu aşağılamak sana düşmez ve her şarkı şiirdir aslında. eleştirmenin de bir haddi vardır haddimizi aşmayalım lütfen. ama tv de çıktıgı zaman burda eklemişsin,,, bu sebeble geri kalan mavraları başkasına anlat özenti genç Bak her şeyi bilen, herkesten üstün olan marjinal genç. tv diye bir şeyin varlığını inkar edemezsin. kimin neye özenip özenmediğine sen karar veremezsin. sen olduğunu zannettiğin yerde değilsin. Özentilik yapan insanlar bellidir. Seviyesiz insanlar da bellidir ki sen bunlardan birisin. Benim özenti olup olmadığıma gelince ben özenti değilim bu şarkıyı dinlerken zevk aldım kendim de yorumlamak istedim ve yorumladım. Özenti dediğin insanlar , kendi kültürünü hiçe sayan -mesela hayatı boyunca içki içmeyip üniversiteye geldiğinde sırf ortam olsun diye geçmişini kültürünü hiçe sayanlardır- dünyadan bir haber hayatı onun bunun yönlendirmesiyle yaşayanlardır ve sen de başkalarını ezerek kendi egosunu tatmin etmeye çalışan belki özenti değil ama kişiliksiz eziğin tekisin. bunu içindeki o tatminsizlik ve huzursuzluktan anayabilirsin. sana tavsiyem bir ana önce gerçeği görmen, yıkıcı ve kendini kaf dağında zanneden seviyesiz yorum ve eleştiriler yerine -eğer varsa- müzik bilginle insanlara yapıcı tavsiyelerde bulunman. bu kadar telaş yapmanıza erek yok gençler :) tanım yapmana gerek yok bu özentilik acizlikden başka birşey değil. populer kültürün malzemesi olup üstüne yeteneksizliğini katıp bi paylaşım yapıyosan hertürlü yoruma açık olacaksın.
sen de haklısın da bir de kaf dağından insen adam olsan lafım olmayacak. yani dediklerin kısmi doğru olabilir ama kişiliğin yok haysiyetin yok adam değilsin... yaşın kaç bilmiyorum ama hani bu aralar popüler olan bir tabir var ya aynı liseli gibisin. bir iki gün içerisinde de paylaştığım içerikleri kaldıracağım merak etme. bir kaç defa tekrarladım, yine tekrarlıyorum söylediğin şeyler doğru olabilir ama kendini düzelt adam ol, kişilikli ol biraz tabi bu söylediklerimi kaale almazda bende eşşeklik baki dersen o da senin bileceğin iş... herkesin zihniyeti kendine özenti genç :) söylediklerime katılıyosan msj yerine ulaşmıştır. başarılar
Donquixote - 26.12.2011 13:08:12
|
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Donquixote yazmıştı:
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde necronaught yazmıştı: Tek sorun yanlış yerlerde nefes alman. Onun dışında sesin çok iyi. Kullanamıyosun sanırım, bu sesle kolay kolay detonede olmazsın.
dokunsalarağlacaksın - dokunsalar ağlayacaksın (arada nefes alsan olcak)
Sen nefesin bitene kadar söylemeye çalışıyosun mısrayı. Halbuki doğru yerlerde nefes alsan gerçekten çok harika olcak. otoriteler yorum yapmış :D tekrar ediyorum ses iğrenç,yetersiz ve sıradan gitarda öyle ;)
burdakiler gibi muzik bilgisi 0 sivilceli ergenler beğenir bunu ancak ;)
Donquixote - 26.12.2011 13:05:38
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde necronaught yazmıştı: Tek sorun yanlış yerlerde nefes alman. Onun dışında sesin çok iyi. Kullanamıyosun sanırım, bu sesle kolay kolay detonede olmazsın.
dokunsalarağlacaksın - dokunsalar ağlayacaksın (arada nefes alsan olcak)
Sen nefesin bitene kadar söylemeye çalışıyosun mısrayı. Halbuki doğru yerlerde nefes alsan gerçekten çok harika olcak. otoriteler yorum yapmış :D tekrar ediyorum ses iğrenç,yetersiz ve sıradan gitarda öyle ;)
Donquixote - 26.12.2011 13:04:48
|
|
|