|
|
Demolar - Duydum ki Unutmuşsun-Demo
güzel bi çalışma olmuş sesinize gitarınıza sağlık..:)
sessiztranzpoze - 25.12.2011 09:36:48
|
Demolar - Aşktan Öte-Demo
Teşekkürler Orkun ...
fammy6ers - 25.12.2011 04:57:45
|
Demolar - Yani
10 numara şarkı akorlarını atarsın artık
Atom_Karınca_ - 25.12.2011 03:18:48
|
Demolar - Pişman Değilim
sanırım kendi ses renginden cok soner sarıkabadayı nın vurgularına agırlık vermişssin bir de ekoyu fazla koymussun..sesin güzel bence...3 yıldız verenler biraz az vermiş... başarılar ;)
emrektunca - 25.12.2011 03:07:00
|
Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
güzel olmuşş..
volkaan116 - 25.12.2011 01:10:59
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde as_ yazmıştı: ben beğendim, güzel yorumlamışsın biraz çıkışlarda sorun yaşamışsın ama mazeretin göz önüne alındığında gayet hoş olmuş. tebrikler teşekkür ederim :))
tacsizkral1992 - 25.12.2011 00:21:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yürekten - TAB
bence giriş solosunu yaparken akor kayıktı senin kulağina göre doğru oldu o :D.he diyiceniz diyeryerler nasıl y-tuttu bakmadım bile aslında devama ama intro yanliş :Dakor 1 deneyin o kısım için orda çıkıcak:D ama emeğine saygı duyuyorum
mago58 - 24.12.2011 23:54:29
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KaseR yazmıştı: arpej ne acaba ? tellerin tamanına değil de çifter çifter vurulması basit anlamda...
mavii-42 - 24.12.2011 23:49:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence - AKOR
4/4 lük punk ritmi deneyin
aaAay/ayaAay
hızını şarkıya göre ayarlarsınız
A büyük A larda biraz daha sert vurun
Constant1ne - 24.12.2011 23:43:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence ver 2 - AKOR
4/4 lük punk ritmi deneyin
aaAay/ayaAay
hızını şarkıya göre ayarlarsınız
A büyük A larda biraz daha sert vurun
Constant1ne - 24.12.2011 23:43:13
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı: yorum için teşekkürler abi zorlanma değil de sigaradan oluyor tahriş oldu boğazım hep:)bırakcam bakalım;)çok teşekkür ederim güzel yorumun için tekrar. oglm sıgarayı hemen bırak hayatımda yaptıgım en mantıklı sey sıgarayı bırakmak oldu 93-97 senesinde 4 sene içtim ve bıraktım.14 yıldır agzıma surmuyorum ve gurur duyuyorum.sigara içseydim flut falan calamazdım zaten :) ben de tıkanıyorum hep 6 yıl oldu abi sesim iyice cızırdamaya başladı tizlerde falan örnekte olduğu gibi:D kesin bırakcam ve tebrik ederim darısı bana:).
Li Paris Man - 24.12.2011 23:40:46
|
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı: yorum için teşekkürler abi zorlanma değil de sigaradan oluyor tahriş oldu boğazım hep:)bırakcam bakalım;)çok teşekkür ederim güzel yorumun için tekrar. oglm sıgarayı hemen bırak hayatımda yaptıgım en mantıklı sey sıgarayı bırakmak oldu 93-97 senesinde 4 sene içtim ve bıraktım.14 yıldır agzıma surmuyorum ve gurur duyuyorum.sigara içseydim flut falan calamazdım zaten :)
bariscapt - 24.12.2011 23:38:39
|
|
|