Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [ 4205 ]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212] 
Demolar - Duydum ki Unutmuşsun-Demo
güzel bi çalışma olmuş sesinize gitarınıza sağlık..:)


sessiztranzpoze - 25.12.2011 09:36:48

Demolar - Aşktan Öte-Demo
Teşekkürler Orkun ...


fammy6ers - 25.12.2011 04:57:45

Demolar - Yani
10 numara şarkı akorlarını atarsın artık


Atom_Karınca_ - 25.12.2011 03:18:48

Demolar - Pişman Değilim
sanırım kendi ses renginden cok soner sarıkabadayı nın vurgularına agırlık vermişssin bir de ekoyu fazla koymussun..sesin güzel bence...3 yıldız verenler biraz az vermiş...
başarılar ;)


emrektunca - 25.12.2011 03:07:00

Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
güzel olmuşş..


volkaan116 - 25.12.2011 01:10:59

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde as_ yazmıştı:
ben beğendim, güzel yorumlamışsın
biraz çıkışlarda sorun yaşamışsın ama mazeretin göz önüne alındığında gayet hoş olmuş.
tebrikler
teşekkür ederim :))


tacsizkral1992 - 25.12.2011 00:21:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yürekten  - TAB
bence giriş solosunu yaparken akor kayıktı senin kulağina göre doğru oldu o :D.he diyiceniz diyeryerler nasıl y-tuttu bakmadım bile aslında devama ama intro yanliş :Dakor 1 deneyin o kısım için orda çıkıcak:D ama emeğine saygı duyuyorum


mago58 - 24.12.2011 23:54:29

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde KaseR yazmıştı:
arpej ne acaba ?
tellerin tamanına değil de çifter çifter vurulması basit anlamda...


mavii-42 - 24.12.2011 23:49:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence  - AKOR
4/4 lük punk ritmi deneyin

aaAay/ayaAay

hızını şarkıya göre ayarlarsınız

A büyük A larda biraz daha sert vurun


Constant1ne - 24.12.2011 23:43:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dönence  ver 2 - AKOR
4/4 lük punk ritmi deneyin

aaAay/ayaAay

hızını şarkıya göre ayarlarsınız

A büyük A larda biraz daha sert vurun


Constant1ne - 24.12.2011 23:43:13

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
yorum için teşekkürler abi zorlanma değil de sigaradan oluyor tahriş oldu boğazım hep:)bırakcam bakalım;)çok teşekkür ederim güzel yorumun için tekrar.
oglm sıgarayı hemen bırak hayatımda yaptıgım en mantıklı sey sıgarayı bırakmak oldu 93-97 senesinde 4 sene içtim ve bıraktım.14 yıldır agzıma surmuyorum ve gurur duyuyorum.sigara içseydim flut falan calamazdım zaten :)
ben de tıkanıyorum hep 6 yıl oldu abi sesim iyice cızırdamaya başladı tizlerde falan örnekte olduğu gibi:D kesin bırakcam ve tebrik ederim darısı bana:).


Li Paris Man - 24.12.2011 23:40:46

24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
yorum için teşekkürler abi zorlanma değil de sigaradan oluyor tahriş oldu boğazım hep:)bırakcam bakalım;)çok teşekkür ederim güzel yorumun için tekrar.
oglm sıgarayı hemen bırak hayatımda yaptıgım en mantıklı sey sıgarayı bırakmak oldu 93-97 senesinde 4 sene içtim ve bıraktım.14 yıldır agzıma surmuyorum ve gurur duyuyorum.sigara içseydim flut falan calamazdım zaten :)


bariscapt - 24.12.2011 23:38:39

Sayfalar:  [4198]  [4199]  [4200]  [4201]  [4202]  [4203]  [4204]  [ 4205 ]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212] 

Anket
Çağrl soruyor:
Duman'ın en çok dinlenen şarkısı













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.