Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [ 4211 ]  [4212]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218] 
mükemmel bir şarkı :D


agapo - 24.12.2011 14:59:01

23 Aralık 2011 Cuma tarihinde necronaught yazmıştı:
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde necronaught yazmıştı:
Bende 6 aylığım ve galiba ritmi böyle atıyorum. 1 yıl sonra senin gibi çalmayı gerçekten çok isterim. Diğer şarkılara baktığımda çok büyük ivme göstermişsin. İdolümsün :D
kardeşim eyvallah ama hiç tavsiye etmem benim okulum çok zor o yüzden eğitim şu anlık alamıyorum ama 3 sınıfta yani seneye 4 5 ders alcam o zaman kesinlikle eğitim alcam bence zamanın varsa şöyle makul fiyatlı iyi bir hocadan eğitim al çok teşekkürler güzel yorumların için iyi akşamlar:).
Bende 3. sınıftayım alttan derslerim birikti, zaman sorunu bende de var :D
çok iyi anlıyorum benim de var alttan 2 tane :d bu dönem bırakmamaya çalıştığım için zor oluyor:)iyi çalışmalar.


Li Paris Man - 24.12.2011 14:44:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  ver 9 - TAB
evet ters yazmış :)


orkun44 - 24.12.2011 14:41:30

kendim çıkardım zaten şimdilik kendi çıkardıklarımla yetinmeye çalışıyorum eğitimini alınca daha düzgün olur teşekkürler yorum için.


Li Paris Man - 24.12.2011 14:39:37

Demolar - Aşktan Öte-Demo
başarılı


orkun44 - 24.12.2011 14:38:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_CEA yazmıştı:
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AykutF yazmıştı:
Sürekli deniyorum da C#m yerine E daha hoş oluyor sanki ?
C#m yerine E çok kötü durmuyo ama bence C#m daha hoş
Doğrudur üstad :)


AykutF - 24.12.2011 14:24:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Beni Benimle Bırak  - AKOR
son nakarat yanlis ilk bolumdeki gibi olucak yoksa saol da .


Kingofkings - 24.12.2011 14:12:41

Demolar - rephlex-Halil Sezai-Olsun
Çok mükemmel :) Tebrik ederim. Bu arada ne zamandır gitar çalıyorsunuz?


FrvrAln - 24.12.2011 14:11:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam  ver 4 - AKOR
D C Am Bm
Vur Kadehi Ustaaam

Girişi böyle yapın havanız olsun :)


Zamazinqo - 24.12.2011 14:01:23

o baştaki solo yanlış ama aklıma peresiz gitar geldi tuşenden kaynaklı olsa gerek


orkun44 - 24.12.2011 13:44:56

Demolar - Model-Bir Melek Vardı
yorumlarınızı bekliyorum ..:)


12345687 - 24.12.2011 13:10:21

Anketler - Isaac Albeniz'in Asturias'ı mı Yoksa Metallica'nın Nothing Else Matters'ı mı?
Tamam ikisi farklı şeyler ama Asturias gibi bir eser her ne olursa olsun Nothing else mattersle kıyaslanamaz. Hadi Romance mi Asturias mı desen tamam dicem ama bence biraz saçma bir anket olmuş. Zaten şu sitenin büyük bölümü Metallicacı. Anketi okumadan Metallicayı işaretleyenler vardır eminim.


Rodrigoo - 24.12.2011 12:50:53

Sayfalar:  [4204]  [4205]  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [ 4211 ]  [4212]  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218] 

Anket
Hakan Tutkun soruyor:
Cort X-2 2. El 250 Tl Eder Mi? (Yanında Kasa Kılıf Veriliyor)









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.