|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=MAaiX9AET4M
ViraVira - 23.12.2011 20:19:56
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Burak Bora - Japon Balıkçısı - TAB
Denizde bir bulutun oldurdugu japon balikçısı genc bir adamdi
Dostlarimdan dinledim bu türküyü
Pasifikte sapsari bir aksamdi diyor sarkida
hll yanliz güzel sarki
Kingofkings - 23.12.2011 20:11:50
|
|
vay kardesim, on numara calısma olmus, ellerin dert görmesin. harbiyim dinlenmek icin dinliyorum seni :) tarz on numara tamgaz devam :) parca da az biraz tiz gelmis gibi sanki, sametin dedigi gibi az biraz ritmde oynama da var ama koygec kardesim, ben keyifle dinliyorum.
kxl9mm - 23.12.2011 20:03:02
|
Demolar - Hatırla sevgili
ses güzel gibi, ritm de iyi gibi :D tebrikler ankaradayım ve sokakta çalıyorum demişsin, hangi sokak o sokak ?
kxl9mm - 23.12.2011 19:57:25
|
|
eline ağzına sağlık abi, bu flüt çok başka bea.
kxl9mm - 23.12.2011 19:49:25
|
Anketler - Hangisi Daha Kötü?
İkiside iyi kesinlikle kötü diye bir şey yok... ister tarzın olsun olmasın ister sev ister sevme emeğe saygı bencede...Sonuçta o müziği dinleyenler var.
Darga - 23.12.2011 19:45:20
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde gitarist67e yazmıştı: Güzelde kardeş mikrofon biraz cızırtı cıkarmış çok bağırdığın için. yoksa bir eksiği yok 10 numara saolasın
etiler33 - 23.12.2011 19:43:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Acıtmıyor Sevdan - AKOR
ritim ayyay de olabilir arkadaslar nasil isterseniz :D
Modell - 23.12.2011 19:43:02
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı: bence güzel olmuş dostm iyi çalışmalar. teşekkür ederim
tacsizkral1992 - 23.12.2011 19:42:49
|
|
abi gelişme olduğunun ben farkındayım ama ritim olmamış gibi biraz daha uğraşsan çıkacak ses'e gelince daha ön planda ama bence şarkı seçiminden kaynaklanıyor şöyle bi bülent ortaçgil teomanın hafif şarkılarından bi iki tane okusan daha iyi olacak tebrikler iyi çalışmalar:).
Li Paris Man - 23.12.2011 19:34:26
|
|
bence güzel olmuş dostm iyi çalışmalar.
Li Paris Man - 23.12.2011 19:32:18
|
|
abi güzel olmuş sesin önde tam oturmuş tebrikler:). bi kaç inişte sorun var gibi geldi kulağıma iyi çalışmalar.
Li Paris Man - 23.12.2011 19:24:58
|
|
|