Demolar - rephlex-Cem Özkan - Dön bana
bence sesin gayet güzel tebrik ederim. ama gitar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :) onu da zamanla geliştirirsin
Demolar - rephlex-Halil Sezai - İsyan
kardeş yanlış anlamada sende bi sorun var..sanırım bu kendi tarzını yaratma isteğinden...gitar la alışverişin iyi..müzik kulagın iyi.ritim kacırmıyon...yolun acık olsn