Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [ 4213 ]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220] 
Demolar - rephlex-Cem Özkan - Dön bana
bence sesin gayet güzel tebrik ederim. ama gitar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :) onu da zamanla geliştirirsin


by_CEA - 24.12.2011 10:50:13

Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
bence yeni başlayan biri için iyi olmuş geliştirirsin kendini


by_CEA - 24.12.2011 10:34:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AykutF yazmıştı:
Sürekli deniyorum da C#m yerine E daha hoş oluyor sanki ?
hımm o açıdan bakmamıştım bi deneyeyim bakalım


by_CEA - 24.12.2011 10:24:04

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Rephlex yazmıştı:
gayet basarılı sesıne saglık.
teşekkür ederim


by_CEA - 24.12.2011 10:23:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  ver 2 - TAB
Valla elleerine sağlık şarkı hızıyla çalıyorum bunları




TaRaK 53 - 24.12.2011 09:02:09

Demolar - Soner Sarıkabadayı # Pişman Değilim
ritimi kaçırıyorsun, çalışman lazım
ama sesin güzel
tebrikler...


as_ - 24.12.2011 06:31:36

Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
24 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde neccoocan yazmıştı:
tekerleme söyler gibi olmuş dostum
Doğrudur daha 3. ayım gitarda.


AykutF - 24.12.2011 04:26:30

Demolar - rephlex-Tarkan-Asla
Sesin güzel dostum , ağzına sağlık


neccoocan - 24.12.2011 04:17:56

Demolar - AykutF - Hayat Devam Eder (Eylem)
tekerleme söyler gibi olmuş dostum


neccoocan - 24.12.2011 04:15:19

Demolar - rephlex-Halil Sezai - İsyan
kardeş yanlış anlamada sende bi sorun var..sanırım bu kendi tarzını yaratma isteğinden...gitar la alışverişin iyi..müzik kulagın iyi.ritim kacırmıyon...yolun acık olsn


yasin_bademci - 24.12.2011 04:00:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Geçmez Yara  - AKOR
"soyle bana" kısmında akor F değil Fm


RivaLL - 24.12.2011 03:11:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Geceler  - AKOR
G-------------Em
Nasıl koşardım sana
F---------------------------am
İçimi ısıtırdın nefesimi alırdın

olmalı


RivaLL - 24.12.2011 03:07:27

Sayfalar:  [4206]  [4207]  [4208]  [4209]  [4210]  [4211]  [4212]  [ 4213 ]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220] 

Anket
kardelen-a soruyor:
En sevdiğiniz yabancı bayan şarkıcı










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.