|
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Dili_ yazmıştı: Harikaa olmuuuşş. :) teşekkürleer :)
Erdi_256 - 23.12.2011 21:44:17
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde BuRock ! yazmıştı: çok iyi bir çalışma olmuş gerçekten. Tebrikler. çok teşekkürler..
Erdi_256 - 23.12.2011 21:44:05
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Ufuk-Bas yazmıştı: Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş (: çok teşekkür ederim (:
Erdi_256 - 23.12.2011 21:43:42
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde kxl9mm yazmıştı: vay kardesim, on numara calısma olmus, ellerin dert görmesin. harbiyim dinlenmek icin dinliyorum seni :) tarz on numara tamgaz devam :) parca da az biraz tiz gelmis gibi sanki, sametin dedigi gibi az biraz ritmde oynama da var ama koygec kardesim, ben keyifle dinliyorum. eyvallah kardeşim. senin için yapıyorum zaten artık demoları :) sağolasın..
Erdi_256 - 23.12.2011 21:43:26
|
sesini tiz duymak ne güzel abi (: bence çok güzel olmuş vokal, sadece girişte 'ölü' tam çıkmamış gibi. altyapıya bir şey diyemiyoruz zaten :)
Erdi_256 - 23.12.2011 21:31:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - Gözlerime Çizdim Seni - AKOR
akorlar tam uymuş... orjinal versiyonu 4 perdeden çalınır... ama erkek sesine göre tam olmuş bence... ritimde hareketli 8/8 (4/4)
sahinozan - 23.12.2011 21:01:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu - TAB
deniycem ellerine sağlık :)
qxel - 23.12.2011 20:51:56
|
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde despand yazmıştı: biraz basit olmuş..eminim zamanla daha iyisini yaparsın;) evet yeni başladım elektroya. ileri perdelerde çalışıp birde distortion yaparsam zamanla iyi olur teşekkürler..
smert62 - 23.12.2011 20:45:06
|
Selamlar ... 8/8 lik ritim orijinal ritim en iyi ritim ancak ben ses ile tam üstüste oturtamadım halen..bu şarkıyı iyi çalana kadar çalaşıcağım. çok sevdiğimbir şarkı.
smert62 - 23.12.2011 20:38:35
|
|
bence de cok guzel erdi.tebrikler
bariscapt - 23.12.2011 20:25:12
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde kxl9mm yazmıştı: eline ağzına sağlık abi, bu flüt çok başka bea. fludu bende tek gecerim saol
bariscapt - 23.12.2011 20:23:34
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı: abi güzel olmuş sesin önde tam oturmuş tebrikler:). bi kaç inişte sorun var gibi geldi kulağıma iyi çalışmalar. eyvallah.aslına bakarsan vokal biraz aceleye geldi
bariscapt - 23.12.2011 20:23:13
|
|
|