|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam ver 3 - AKOR
robot ritimde çalınca oluyor .d yani sadece aşağı .d
scientist12 - 23.12.2011 12:29:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sebepsiz Fırtına ver 2 - AKOR
aynen kapo 1 i orjinal akorlar
takehun - 23.12.2011 11:58:56
|
Demolar - Fettah Can-Bu aşkın katili sensin !
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Northern yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde as_ yazmıştı: gitar hoş ama reverb fazla gibi geldi, neticede hoş olmuş. Tebrikler... nakarat kısmını 2 kere okudum o yüzden reverb fazla gelmiş gibi hissetmiş olabilirsiniz yorumunuz için tşk ederim .. :)) Saolun sizin için Sonerden söylemiş olduğum bi parçayı eklicem umarım dinlersiniz
Northern - 23.12.2011 11:53:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Yağmur - AKOR
Benim kulağıma F#m Pek uyuşmadı ??
mavez17 - 23.12.2011 11:52:14
|
Adamın sesi Rock n Cokeda sert kliplerde ince çıkıyo yha
TaRaK 53 - 23.12.2011 11:29:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Gesi Bağları - TAB
http://www.youtube.com/watch?v=-HdgvDmSDjg
arkadaşlar yardım edermısnız bu videodaki adam tellere nasıl vuruyo ritimi nasıl anlayamadım bi üste vuruyo sonra nerelere vuruyo anlamadım lütfen yardımcı olurmusunuz
Syxria123 - 23.12.2011 11:05:33
|
|
olmamış metronom problemin var bence metronom çalışmaları yapıp kayıt alsan daha iyi olur.Birde gitarı geliştirmen gerekir
musica1987 - 23.12.2011 10:47:17
|
sayıları söylerken ritmi düşürüp sonra yine ritme devam edbilrdin yinede güzel
ozan harmancı - 23.12.2011 10:23:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Müslüm Gürses - Olmadı Yar - AKOR
6/8 lik slow ritimle olabilir ;D
GiTarST ToZ - 23.12.2011 10:21:23
|
Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde AykutF yazmıştı: Her gün dinliyorum bağımlısı oldum :D güzel ;) eyvallah aykut :)
by_CEA - 23.12.2011 09:31:33
|
şarkıyı ilk kez dinleme fırsatı buldum, orjinali nasıldır bilemiyorum. bu yorum hoşuma gitti ağzına sağlık
as_ - 23.12.2011 03:38:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - GP5
bunun neresi olmuş baştan aşağı yanlış solo olmamış solo öncesi çok inceden çalmış ritimde akor var düz yapmış olmamış sadece benziyo
benimlan - 23.12.2011 03:05:41
|
|
|