Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [ 4221 ]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  ver 3 - AKOR
robot ritimde çalınca oluyor .d yani sadece aşağı .d


scientist12 - 23.12.2011 12:29:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Sebepsiz Fırtına  ver 2 - AKOR
aynen kapo 1 i orjinal akorlar


takehun - 23.12.2011 11:58:56

Demolar - Fettah Can-Bu aşkın katili sensin !
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Northern yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde as_ yazmıştı:
gitar hoş ama reverb fazla gibi geldi,
neticede hoş olmuş.
Tebrikler...
nakarat kısmını 2 kere okudum o yüzden reverb fazla gelmiş gibi hissetmiş olabilirsiniz yorumunuz için tşk ederim ..
:)) Saolun sizin için Sonerden söylemiş olduğum bi parçayı eklicem umarım dinlersiniz


Northern - 23.12.2011 11:53:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Yağmur  - AKOR
Benim kulağıma F#m Pek uyuşmadı ??


mavez17 - 23.12.2011 11:52:14

Adamın sesi Rock n Cokeda sert kliplerde ince çıkıyo yha


TaRaK 53 - 23.12.2011 11:29:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Gesi Bağları  - TAB
http://www.youtube.com/watch?v=-HdgvDmSDjg

arkadaşlar yardım edermısnız bu videodaki adam tellere nasıl vuruyo ritimi nasıl anlayamadım bi üste vuruyo sonra nerelere vuruyo anlamadım lütfen yardımcı olurmusunuz


Syxria123 - 23.12.2011 11:05:33

olmamış metronom problemin var bence metronom çalışmaları yapıp kayıt alsan daha iyi olur.Birde gitarı geliştirmen gerekir


musica1987 - 23.12.2011 10:47:17

sayıları söylerken ritmi düşürüp sonra yine ritme devam edbilrdin yinede güzel


ozan harmancı - 23.12.2011 10:23:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Müslüm Gürses - Olmadı Yar  - AKOR
6/8 lik slow ritimle olabilir ;D


GiTarST ToZ - 23.12.2011 10:21:23

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde AykutF yazmıştı:
Her gün dinliyorum bağımlısı oldum :D güzel ;)
eyvallah aykut :)


by_CEA - 23.12.2011 09:31:33

şarkıyı ilk kez dinleme fırsatı buldum, orjinali nasıldır bilemiyorum.
bu yorum hoşuma gitti
ağzına sağlık


as_ - 23.12.2011 03:38:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - GP5
bunun neresi olmuş baştan aşağı yanlış
solo olmamış solo öncesi çok inceden çalmış ritimde akor var düz yapmış olmamış sadece benziyo


benimlan - 23.12.2011 03:05:41

Sayfalar:  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [ 4221 ]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228] 

Anket
YıldırımEr soruyor:
En iyi karadeniz sanatçısı hangisidir













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.