Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [ 4227 ]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [4234] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Ben Hiç Sevemem  ver 2 - AKOR
süper olmuş emeğine sağlı.Tebrikler..


ho-BİT - 22.12.2011 15:36:00

22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde saLihyaşaR yazmıştı:
Ses rengin gayet yerinde ama geçişLeri çaLışman Lazım kardeşim ..
Başlayalı 5-6 ay oldu evet geçişlerde sıkıntı yaşıyorum :)


necronaught - 22.12.2011 15:33:48

Demolar - Vesaire - hatırlarım
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde gitarist67e yazmıştı:
Başarılarının devamını dilerim kardeşim Çok güzel olmuş.
sağolasın kardeşim


wessb - 22.12.2011 15:31:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Zara - Değmen Benim  ver 3 - AKOR
eline sağlık güzel olmuş ben beğendim


sagopa05 - 22.12.2011 15:26:04

Demolar - Vesaire - hatırlarım
Başarılarının devamını dilerim kardeşim Çok güzel olmuş.


gitarist67e - 22.12.2011 15:23:04

Anketler - Grubun en önemli parçası?
Bass Gitar ve Bateri tabiiki . . aslinda hepsi önemli, ama Bass GItarsiz cok Sade cikiyo ses .


PointlesSalih - 22.12.2011 14:49:45

Demolar - Papatya (Teoman)
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde kutay1 yazmıştı:
waow :) çok güzel. başarılar dilerim :)
çok teşekkürler ;)


rogueee - 22.12.2011 14:20:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Acısa Da Öldürmez  - AKOR
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Cirkinsovalye yazmıştı:
bunu yazanda kulak varmı acaba merak ediyorm :)
Zuhaha ilahi çocuk güldürdün beni :D Bu sitede bu yorumu yapacağın son kişi bile değilim ben =) Eklediğim içeriklere ve yorumlara bakarsan görürsün kulağımın olup olmadığını.


LetMeLoveYou - 22.12.2011 14:14:56

21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
daha iyisini söyle koy seni dinleyelim.
klayve çalıyorum çok vokalle çalıştım yorum yapmak için fazlasıyla birikimim mevcut ve şarkı söylemem gerekmiyor yeteneksiz dostum.
bu arada lirik tenorum ;)


Donquixote - 22.12.2011 13:53:14

Demolar - Değmesin Ellerimiz (Model) - Çağdaş BOY
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde melin hande yazmıştı:
sesin cok güzel :)
çok teşekkür ederim..:)


cao_boy - 22.12.2011 13:24:55

Demolar - Değmesin Ellerimiz (Model) - Çağdaş BOY
16 Ekim 2011 Pazar tarihinde musear07 yazmıştı:
tebrik ederim kardeş , güzel söylemişsin :) şu introdaki süslemeleri arttırmaya çalışmanı öneriyorum .. :)
sağol yorumun için dostum, işte esas mesele o süslemelere önem verecek zamanı bulabilmek lanet olsun..:)


cao_boy - 22.12.2011 13:24:44

Anketler - Sizce Hangi Gitar Markası Daha İyi?
sanchez gitarmı ya (!) :D


omegart - 22.12.2011 13:21:18

Sayfalar:  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [ 4227 ]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233]  [4234] 

Anket
enriquette soruyor:
Enrique İglesias Hayranı Mısın?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.