|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Ben Hiç Sevemem ver 2 - AKOR
süper olmuş emeğine sağlı.Tebrikler..
ho-BİT - 22.12.2011 15:36:00
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde saLihyaşaR yazmıştı: Ses rengin gayet yerinde ama geçişLeri çaLışman Lazım kardeşim .. Başlayalı 5-6 ay oldu evet geçişlerde sıkıntı yaşıyorum :)
necronaught - 22.12.2011 15:33:48
|
Demolar - Vesaire - hatırlarım
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde gitarist67e yazmıştı: Başarılarının devamını dilerim kardeşim Çok güzel olmuş. sağolasın kardeşim
wessb - 22.12.2011 15:31:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zara - Değmen Benim ver 3 - AKOR
eline sağlık güzel olmuş ben beğendim
sagopa05 - 22.12.2011 15:26:04
|
Demolar - Vesaire - hatırlarım
Başarılarının devamını dilerim kardeşim Çok güzel olmuş.
gitarist67e - 22.12.2011 15:23:04
|
Anketler - Grubun en önemli parçası?
Bass Gitar ve Bateri tabiiki . . aslinda hepsi önemli, ama Bass GItarsiz cok Sade cikiyo ses .
PointlesSalih - 22.12.2011 14:49:45
|
Demolar - Papatya (Teoman)
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde kutay1 yazmıştı: waow :) çok güzel. başarılar dilerim :) çok teşekkürler ;)
rogueee - 22.12.2011 14:20:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Acısa Da Öldürmez - AKOR
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Cirkinsovalye yazmıştı: bunu yazanda kulak varmı acaba merak ediyorm :) Zuhaha ilahi çocuk güldürdün beni :D Bu sitede bu yorumu yapacağın son kişi bile değilim ben =) Eklediğim içeriklere ve yorumlara bakarsan görürsün kulağımın olup olmadığını.
LetMeLoveYou - 22.12.2011 14:14:56
|
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı: daha iyisini söyle koy seni dinleyelim. klayve çalıyorum çok vokalle çalıştım yorum yapmak için fazlasıyla birikimim mevcut ve şarkı söylemem gerekmiyor yeteneksiz dostum. bu arada lirik tenorum ;)
Donquixote - 22.12.2011 13:53:14
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz (Model) - Çağdaş BOY
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde melin hande yazmıştı: sesin cok güzel :) çok teşekkür ederim..:)
cao_boy - 22.12.2011 13:24:55
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz (Model) - Çağdaş BOY
16 Ekim 2011 Pazar tarihinde musear07 yazmıştı: tebrik ederim kardeş , güzel söylemişsin :) şu introdaki süslemeleri arttırmaya çalışmanı öneriyorum .. :) sağol yorumun için dostum, işte esas mesele o süslemelere önem verecek zamanı bulabilmek lanet olsun..:)
cao_boy - 22.12.2011 13:24:44
|
Anketler - Sizce Hangi Gitar Markası Daha İyi?
sanchez gitarmı ya (!) :D
omegart - 22.12.2011 13:21:18
|
|
|