Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [ 4232 ]  [4233]  [4234]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239] 
Demolar - Model - makyaj*
Bana akorları ve kaçlık ritim olduğunu gönderebilirmisin ?
Çok güzel olmuş keşke söyleseydin bir de ;)


cukolik - 21.12.2011 21:12:59

Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
Birader Teomanın T si geçmemiş ne Emre ne Manga ne Gripin ne Gece Yolcuları ne Athena. Teomanın yanına yaklaşamaz. Anketi yapan arkadaş sallama yazmış bişeyler.


Rodrigoo - 21.12.2011 21:04:21

Anketler - Sizce en iyi yabancı metal grubu hangisidir?
şşşşşşşşt arch enmy nin olduğu yerde metallica kim be angela duymasın


orkun44 - 21.12.2011 20:48:12

Demolar - Dinleyenlere teekkür ederim :)
bizde tesekkur ederizz dostmm =D
bence sesine uygun seyler secc bırazda çıkışlalrına falan dikkat et baya basarılı seyler çıkarırsınn bencee .. Emeğine sağlıkk..


La La La. - 21.12.2011 20:40:43

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
Gitarın iyii dostumm ama iştee .. Bence yanına sesi güzel olan bir arkadaşını al sen söylet.. Yinede emeğine sağlıkk


La La La. - 21.12.2011 20:36:06

sen çooooooook iyisin (ilk yorum benden)


boooom - 21.12.2011 20:34:23

akorlar tam yerinde arfej çok iyi kısacası mükemmel sadece daha yavaşda olabilirdi :)


twins_aybike - 21.12.2011 20:07:07

Demolar - Model - değmesin ellerimiz - intro
arada uyum yok gibi yani nasıl desem birbirini yakalayamıyor ritim ve solo


twins_aybike - 21.12.2011 20:04:14

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
http://www.youtube.com/watch?v=DN8AVVYXLas&feature=youtu.be
sesimi geliştirmem mümkün değil oyüzden kusura bakmayın :(


tolgabes64 - 21.12.2011 20:02:27

21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Tolga98 yazmıştı:
Sesin biraz ince kalmış tranpoze etseydin akorları :)
Ama güzel.
Kapo 1 den denedım orjinal akorlar falan dıye ama solo cok sacma çıkıyoo.. Neyse bakaıcam artık bi çaresinee .. Tesekkürr ettiimm


La La La. - 21.12.2011 19:59:35

Demolar - Kan Revan İçindeyim-Murat Yılmazyıldırım
cem adrian şarkının bır kısmını söylüyorya domuzlar kısmı o kısmın ve sonrasının akorunu yazarmısın ?


ergengitaris - 21.12.2011 19:55:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Çektim İçime  - AKOR
Eline sağlık süper olmuş:)


Tolga98 - 21.12.2011 19:29:17

Sayfalar:  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [ 4232 ]  [4233]  [4234]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239] 

Anket
Mediterranean soruyor:
En çok beğendiğiniz şarkı klibi hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.