|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Acısa Da Öldürmez - AKOR
bunu yazanda kulak varmı acaba merak ediyorm :)
Cirkinsovalye - 22.12.2011 13:17:00
|
|
Ses rengin gayet yerinde ama geçişLeri çaLışman Lazım kardeşim ..
saLihyaşaR - 22.12.2011 13:16:47
|
Demolar - Sorma Ne Haldeyim (Zeki Müren) - Çağdaş BOY
13 Eylül 2011 Salı tarihinde medcezir999 yazmıştı: Çağdaş abi akorlarıda alabilir miyiz sana zahmet ? ofisteyim kardeşim, buraya yazarım akorlarımın yazdığı bilgisayarda..
cao_boy - 22.12.2011 13:14:05
|
Anketler - Klasik Gitar İçin Valencia Mı İbanez Mi?
şahsen bende valencia gitar var memnunmusun dıe sorarsan memnunum bendege cg190ce elektro klasık gıtar gayet uygun ve güzel bir sahne gıtarı ama tabiki ibanez valencıadan daha iyi tonlara sahip.
omegart - 22.12.2011 13:09:41
|
Demolar - Sorma Neden ( Rafet El Roman ) - Çağdaş BOY
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde ParoiSt yazmıştı: harika cok quzel. fakat kayıt yaptıqın proqramı ve mikrofon markasını cok merak edıorum.. : )
eyvallah sağol, basit bi Pc mic, program da RecAll diye bir program.. daha pro seviyesine çıkacak vakit bulamadım işten güçten..:)
cao_boy - 22.12.2011 13:09:35
|
Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
15 Kasım 2011 Salı tarihinde aşk_melegi yazmıştı: çok başarılı ya bayıldım =) o kadar değil ya..:) çok teşekkürler..
cao_boy - 22.12.2011 13:08:11
|
Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde Ezgiiii. yazmıştı: Çok hoş olmuş. (: beğendiğine sevindim sağol..:)
cao_boy - 22.12.2011 13:07:46
|
Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde mat_raks yazmıştı: kardeşim tebrik ederim demolarını takip ediyorum çok güzel yorumların var yüreğine sağlık çok teşekkürler sağol yorumun için..
cao_boy - 22.12.2011 13:07:23
|
Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde ParoiSt yazmıştı: cok qüzel olmus cok hos bir ses tonunda var dewamını beklerız ınsallah.. arpeki nedir bu arada parcanın çok teşekkür ederim ParoİSt, arpej P -i - m - a - m şeklinde gidiyo genel olarak..
cao_boy - 22.12.2011 13:07:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Oluruna Bırak ver 5 - AKOR
tebrikler :)
Cirkinsovalye - 22.12.2011 13:06:35
|
Demolar - Yani ( Fırat Tanış ) - Çağdaş BOY
01 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: bazı yerleri baya kaçırmışsın ama genel olarak başarılı kardeşm tebrikler... teşekkür ederim doğaçlama oldu fazla dinlemeden kendi yorumumla okumaya çalışıyorum sonra dinleyince aradaki yorum farkı da belli oluyo..
cao_boy - 22.12.2011 13:05:41
|
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde beethoven2 yazmıştı: harika ötesi olmuş ama baterinin sesi fazla duyulmuor 3.34 teki soloya bayıldım teşekkür ederim zaten beni en çok zorlayan bölüm oldu orası 3.34
orkun44 - 22.12.2011 13:03:14
|
|
|