|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Rüzgar ver 3 - AKOR
güzel olmuş eline sağlık..:)
colonist - 23.12.2011 00:09:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle - TAB
Süpersin ya çok teşekkürler
PCkopaTR - 22.12.2011 23:58:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın ver 4 - AKOR
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde AykutF yazmıştı: Yok ben de akor cetvel var da yanlış gösteriyo heralde. senin Cadd9 verdiğin siteden baktım o da anlamsız oluyo.. :/ Sen nasıl basıyosun anlatsana. http://www.jguitar.com/chordsearch?chordsearch=C%
ben ilk resimdeki gibi basıyorum yani 4. perdeyi kapat Am gibi çal http://imageshack.us/photo/my-images/37/80529479.jpg/
bi baksana olmuş mu
AykutF - 22.12.2011 23:48:28
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MelteM___Gibi yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MelteM___Gibi yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı: back vocal deki ses senin sesin değil dimi ? evet benim sesim :) ikiside benim sesim erkek sesi gibi maşaaaallah panpa
yusufox - 22.12.2011 23:18:49
|
|
erdi hakkatten güzel çalmışsın şarkının orjinali böyle tat vermiyo
by_CEA - 22.12.2011 23:14:34
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MelteM___Gibi yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı: back vocal deki ses senin sesin değil dimi ? evet benim sesim :) ikiside benim sesim
MelteM___Gibi - 22.12.2011 23:10:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın ver 4 - AKOR
Yok ben de akor cetvel var da yanlış gösteriyo heralde. senin Cadd9 verdiğin siteden baktım o da anlamsız oluyo.. :/ Sen nasıl basıyosun anlatsana.
AykutF - 22.12.2011 23:08:48
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı: back vocal deki ses senin sesin değil dimi ? evet
MelteM___Gibi - 22.12.2011 23:07:14
|
daha slow olsaydı daha mı iyi olurdu, açıkçası emin değilim. Yer yer hızlanmışsın sanki, genelleme yaparsak gayet hoş. Tebrik ederim...
as_ - 22.12.2011 22:42:16
|
|
back vocal deki ses senin sesin değil dimi ?
yusufox - 22.12.2011 22:35:24
|
|
katil
yusufox - 22.12.2011 22:27:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın ver 4 - AKOR
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde AykutF yazmıştı: C#m basamıyorum ya :/ :D neden ki bare basabiliyosan C#m çok rahat basabilmen lazım
by_CEA - 22.12.2011 22:24:37
|
|
|