Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [4221]  [4222]  [ 4223 ]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Rüzgar  ver 3 - AKOR
güzel olmuş eline sağlık..:)


colonist - 23.12.2011 00:09:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
Süpersin ya çok teşekkürler


PCkopaTR - 22.12.2011 23:58:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde AykutF yazmıştı:
Yok ben de akor cetvel var da yanlış gösteriyo heralde. senin Cadd9 verdiğin siteden baktım o da anlamsız oluyo.. :/ Sen nasıl basıyosun anlatsana.
http://www.jguitar.com/chordsearch?chordsearch=C%

ben ilk resimdeki gibi basıyorum yani 4. perdeyi kapat Am gibi çal
http://imageshack.us/photo/my-images/37/80529479.jpg/


bi baksana olmuş mu


AykutF - 22.12.2011 23:48:28

22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MelteM___Gibi yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MelteM___Gibi yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı:
back vocal deki ses senin sesin değil dimi ?
evet
benim sesim :) ikiside benim sesim
erkek sesi gibi maşaaaallah panpa


yusufox - 22.12.2011 23:18:49

erdi hakkatten güzel çalmışsın şarkının orjinali böyle tat vermiyo


by_CEA - 22.12.2011 23:14:34

22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde MelteM___Gibi yazmıştı:
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı:
back vocal deki ses senin sesin değil dimi ?
evet
benim sesim :) ikiside benim sesim


MelteM___Gibi - 22.12.2011 23:10:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
Yok ben de akor cetvel var da yanlış gösteriyo heralde. senin Cadd9 verdiğin siteden baktım o da anlamsız oluyo.. :/ Sen nasıl basıyosun anlatsana.


AykutF - 22.12.2011 23:08:48

22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı:
back vocal deki ses senin sesin değil dimi ?
evet


MelteM___Gibi - 22.12.2011 23:07:14

daha slow olsaydı daha mı iyi olurdu, açıkçası emin değilim.
Yer yer hızlanmışsın sanki,
genelleme yaparsak gayet hoş.
Tebrik ederim...


as_ - 22.12.2011 22:42:16

back vocal deki ses senin sesin değil dimi ?


yusufox - 22.12.2011 22:35:24

katil


yusufox - 22.12.2011 22:27:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde AykutF yazmıştı:
C#m basamıyorum ya :/
:D neden ki bare basabiliyosan C#m çok rahat basabilmen lazım


by_CEA - 22.12.2011 22:24:37

Sayfalar:  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [4221]  [4222]  [ 4223 ]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230] 

Anket
yakopa soruyor:
Gitarda çalarken en önemli olmazsa olmaz dediğiniz özellik?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.