|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa - AKOR
D#m --- Dm Nin Yarım Ses İncesi Kapo Takınca Zaten Yarım Ses İncelio DM Basılıcak O Yüzden
gammel - 23.12.2011 19:19:01
|
|
Harikaa olmuuuşş. :)
Dili_ - 23.12.2011 19:12:22
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde necronaught yazmıştı: Bende 6 aylığım ve galiba ritmi böyle atıyorum. 1 yıl sonra senin gibi çalmayı gerçekten çok isterim. Diğer şarkılara baktığımda çok büyük ivme göstermişsin. İdolümsün :D kardeşim eyvallah ama hiç tavsiye etmem benim okulum çok zor o yüzden eğitim şu anlık alamıyorum ama 3 sınıfta yani seneye 4 5 ders alcam o zaman kesinlikle eğitim alcam bence zamanın varsa şöyle makul fiyatlı iyi bir hocadan eğitim al çok teşekkürler güzel yorumların için iyi akşamlar:). Bende 3. sınıftayım alttan derslerim birikti, zaman sorunu bende de var :D
necronaught - 23.12.2011 18:59:54
|
|
Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş (:
Ufuk-Bas - 23.12.2011 18:59:39
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde necronaught yazmıştı: Bende 6 aylığım ve galiba ritmi böyle atıyorum. 1 yıl sonra senin gibi çalmayı gerçekten çok isterim. Diğer şarkılara baktığımda çok büyük ivme göstermişsin. İdolümsün :D kardeşim eyvallah ama hiç tavsiye etmem benim okulum çok zor o yüzden eğitim şu anlık alamıyorum ama 3 sınıfta yani seneye 4 5 ders alcam o zaman kesinlikle eğitim alcam bence zamanın varsa şöyle makul fiyatlı iyi bir hocadan eğitim al çok teşekkürler güzel yorumların için iyi akşamlar:).
Li Paris Man - 23.12.2011 18:55:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız - AKOR
Tamamen Doğru. Eline , gitarına sağlık kardeşim :)
TrueBlood - 23.12.2011 18:54:31
|
|
çok iyi bir çalışma olmuş gerçekten. Tebrikler.
BuRock ! - 23.12.2011 18:54:08
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde Donquixote yazmıştı:
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı: daha iyisini söyle koy seni dinleyelim. klayve çalıyorum çok vokalle çalıştım yorum yapmak için fazlasıyla birikimim mevcut ve şarkı söylemem gerekmiyor yeteneksiz dostum. bu arada lirik tenorum ;) ooo süper mükemmelsin ya harikasın sen müthiş bir yeteneksin harcanıyorsun bak burda bi de bir şey ricam etcem tabi insansan şu şarkılarımın altını pisletme ya lütfen yorum yapma sen dinleme benim yayınladığım demolarımı tamam mı süper yetenekli insancık?.
Li Paris Man - 23.12.2011 18:52:35
|
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde ozan harmancı yazmıştı: sayıları söylerken ritmi düşürüp sonra yine ritme devam edbilrdin yinede güzel
eyvallah.
Li Paris Man - 23.12.2011 18:51:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Serkan Özcan - Güller - AKOR
riitm nee ?
bokeyko - 23.12.2011 18:39:51
|
Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
07 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde berkil yazmıştı: Doğukan Demirkol kendisi herhalde google'de ve youtube'da arattım hiç sonuç çıkmadı. Evet kendisi zaten bide parantez içinde (gerçekten süper bi sanatçı) yazmış
azerbaycan - 23.12.2011 18:31:26
|
Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
O zaman doğukan kalsın.. Atiye gitsin çünkü zaten öyle biri yok..! Akıllının biri kendi ismini yamış.
azerbaycan - 23.12.2011 18:29:28
|
|
|