Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [ 4220 ]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227] 
Demolar - Model-Bir Melek Vardı
Mükemmel olmuş:)


12345687 - 23.12.2011 16:51:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Hişt  - AKOR
bence harika olmuş kardeşim şarkıyı dinlerken çalınca tam olduğunu farkedebiliyosun


bayxkara - 23.12.2011 16:47:24

21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde kutay1 yazmıştı:
bencede 2 aya göre iyi :) başarılar polo95
teşekkür ederim :)


polo95 - 23.12.2011 16:07:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sigara  - AKOR
ben begenmedim ama gende eline sağlık


sagopa05 - 23.12.2011 14:58:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
Bilader Ben bu Offf çok mu zor iki kelime kısmnı anlamadım


HeyArnoldd - 23.12.2011 14:42:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  ver 2 - GP5
introsu, tam olmuş işte neresi iğrenç? gayet doğru bu


himen500 - 23.12.2011 14:16:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Can Yoldaşım  - AKOR
Sanırım orjinal ton 7.perde.


takvim27 - 23.12.2011 13:38:00

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem Yağcı - Hayalet Sevgilim  - BASS TAB
direk kök ses işte uymama diye bir şey yok ancak siz kendiniz oktav seslerle veya gamlarla süsleye bilirsiniz..


weROCK - 23.12.2011 13:18:39

Demolar - Aykut Gündoğdu - Bu ara ihtiyacım var sana
Yorum için teşekkürler:) sağolasın..


92aykut - 23.12.2011 13:05:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  - TAB
06 Nisan 2009 Pazartesi tarihinde elektrohastası yazmıştı:
E|--2-0-2-0-2-0-2-0--2--0-2-0-2-0-2-3--7-5-3-5--7-5-3-5--7-5-3-3-5-2--|
böyle olması gerk..
evet boyle olunca dha bi iyi oluyor tavsiye ederim..


I-DO - 23.12.2011 13:04:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  - TAB
04 Kasım 2011 Cuma tarihinde warmansavas yazmıştı:
22 Mayıs 2010 Cumartesi tarihinde baran.365 yazmıştı:
03 Ekim 2009 Cumartesi tarihinde erkekaa yazmıştı:
en başta 2-0-2-0 yerine 2-5-2-5 daha iyi oluyor
arkadaşım sende hiç kulak yok her halde 2-5 olunca alakası olmuyor
bencede yani :S
arkadaşa katılıyorum :P


I-DO - 23.12.2011 13:02:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Zigana Dağları  - AKOR
F ile Em arasında Dm var. onun haricinde başarılı.


exception - 23.12.2011 12:57:41

Sayfalar:  [4213]  [4214]  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [ 4220 ]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227] 

Anket
AdamGontier soruyor:
Three Days Grace grubunu biliyor musun












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.