Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4219]  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [ 4226 ]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233] 
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde as_ yazmıştı:
haz alarak dinledim, gayet hoş olmuş,
tebrik ederim.
Beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim.


mavvii - 22.12.2011 18:08:19

Demolar - Musty- Yavuz Çetin Sadece Senin Olmak
gayet hoş


as_ - 22.12.2011 17:41:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Santana - Feels Like Fire  - SÖZ
Tabını bulabilirsek harika olacak aslında :)


Fairytaledreams - 22.12.2011 17:38:02

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
haz alarak dinledim, gayet hoş olmuş,
tebrik ederim.


as_ - 22.12.2011 17:37:20

Demolar - Fettah Can-Bu aşkın katili sensin !
gitar hoş ama reverb fazla gibi geldi,
neticede hoş olmuş.
Tebrikler...


as_ - 22.12.2011 17:30:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz  - AKOR
guzel olmuş sen G yi bareli basip calin bi de..


Dumanyak' - 22.12.2011 17:28:56

yorumlar için çok teşekkür ederim :)


as_ - 22.12.2011 16:52:43

Demolar - Fettah Can-Bu aşkın katili sensin !
gayet hoş :)


Orçun ÇETİN - 22.12.2011 16:36:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 6 - AKOR
Ya Arkadaşlar Bu Şarkını Solosu nedir yazarmısnz ? Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
Do-re-mi-fa-sol-la-si-do [ diyez bemol ] cinsinden yazarmısnz ?


Gitarist-48 - 22.12.2011 16:36:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  - AKOR
Ya Arkadaşlar Bu Şarkını Solosu nedir yazarmısnz ? Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
Do-re-mi-fa-sol-la-si-do [ diyez bemol ] cinsinden yazarmısnz ?


Gitarist-48 - 22.12.2011 16:35:20

Çok teşekkürler :) Senden böyle bi yorum gelmesi hoşuma gitti vallahi :D


necronaught - 22.12.2011 15:50:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Duman Duman  ver 3 - AKOR
>>>>>>>>>>>>>>>>>>BURAYA DİKKAT<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Çok üzülerek söylüyorum şarkının son kısmında hata yapmışım.

Doğru AKORLAR aşağıdaki gibi olacak !

Bb
Karşıda bir yerde
A
İstanbul şehrinde
Bb
Gözükmüyor etraf
A
Uyuyor musun
Bb
Haberim yok kimseden
A
Mahsur kaldım sende
Bb
Eriyor karlar
A
Görüyor musun


cihatballıkaya - 22.12.2011 15:49:01

Sayfalar:  [4219]  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [4225]  [ 4226 ]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232]  [4233] 

Anket
ibrahim_iyi soruyor:
Oscar Schmidt Akustik Gitarlarını Nasıl Buluyorsunuz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.