|
|
|
Bende 6 aylığım ve galiba ritmi böyle atıyorum. 1 yıl sonra senin gibi çalmayı gerçekten çok isterim. Diğer şarkılara baktığımda çok büyük ivme göstermişsin. İdolümsün :D
necronaught - 23.12.2011 02:12:41
|
Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
Her gün dinliyorum bağımlısı oldum :D güzel ;)
AykutF - 23.12.2011 01:59:38
|
Demolar - Solo Çalışması
süper keşke bende böyle çalabilsem.
patron1991 - 23.12.2011 01:58:40
|
|
Herşeye "koydun mu?" demen dışında her yer kulağa hoş geliyo :)
necronaught - 23.12.2011 01:40:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kaybedenler Kulübü - My Woman - AKOR
Arkadaslar sarkının vuruslarını yaza bilir misniz.. (AAAYY vs. şeklinde)
nejat73 - 23.12.2011 01:16:45
|
Demolar - Model-Bir Melek Vardı
yorumunuz için çok teşekkürler :)
12345687 - 23.12.2011 01:12:31
|
Tek sorun yanlış yerlerde nefes alman. Onun dışında sesin çok iyi. Kullanamıyosun sanırım, bu sesle kolay kolay detonede olmazsın.
dokunsalarağlacaksın - dokunsalar ağlayacaksın (arada nefes alsan olcak)
Sen nefesin bitene kadar söylemeye çalışıyosun mısrayı. Halbuki doğru yerlerde nefes alsan gerçekten çok harika olcak.
necronaught - 23.12.2011 01:06:16
|
Demolar - Model-Bir Melek Vardı
çok güzel söylemişsin, bazı yerleri değiştirmişsin ama daha güzel olmuş. Gitarı biraz daha geliştirirsen çok daha güzel olacağına eminim. İyi çalışmalar..
Erdi_256 - 23.12.2011 00:38:55
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı: katil :D müzik katiliyim ama mikrofonum kötü gerçekden hem sesim hem gitarımın sesi belli olmamış yoksa ne söyleyemediğimden ne çalamadığımdan laptop mikrofonu olsun o kadar
gitarist67e - 23.12.2011 00:31:14
|
22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde as_ yazmıştı: daha slow olsaydı daha mı iyi olurdu, açıkçası emin değilim. Yer yer hızlanmışsın sanki, genelleme yaparsak gayet hoş. Tebrik ederim... eyvallah sağol samet. teşekkür ederim
Erdi_256 - 23.12.2011 00:27:30
|
|
Yukarılarda geziyosun ve sesin yetmiyor düzeltmek elinde. Gitar çok güzel ama.
necronaught - 23.12.2011 00:24:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın ver 4 - AKOR
Tamam çaktım şimdi eyvallah :)
AykutF - 23.12.2011 00:21:10
|
|
|