Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [4221]  [ 4222 ]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229] 
Bende 6 aylığım ve galiba ritmi böyle atıyorum. 1 yıl sonra senin gibi çalmayı gerçekten çok isterim. Diğer şarkılara baktığımda çok büyük ivme göstermişsin. İdolümsün :D


necronaught - 23.12.2011 02:12:41

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
Her gün dinliyorum bağımlısı oldum :D güzel ;)


AykutF - 23.12.2011 01:59:38

Demolar - Solo Çalışması
süper keşke bende böyle çalabilsem.


patron1991 - 23.12.2011 01:58:40

Herşeye "koydun mu?" demen dışında her yer kulağa hoş geliyo :)


necronaught - 23.12.2011 01:40:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Kaybedenler Kulübü - My Woman  - AKOR
Arkadaslar sarkının vuruslarını yaza bilir misniz.. (AAAYY vs. şeklinde)


nejat73 - 23.12.2011 01:16:45

Demolar - Model-Bir Melek Vardı
yorumunuz için çok teşekkürler :)


12345687 - 23.12.2011 01:12:31

Tek sorun yanlış yerlerde nefes alman. Onun dışında sesin çok iyi. Kullanamıyosun sanırım, bu sesle kolay kolay detonede olmazsın.

dokunsalarağlacaksın - dokunsalar ağlayacaksın (arada nefes alsan olcak)

Sen nefesin bitene kadar söylemeye çalışıyosun mısrayı. Halbuki doğru yerlerde nefes alsan gerçekten çok harika olcak.


necronaught - 23.12.2011 01:06:16

Demolar - Model-Bir Melek Vardı
çok güzel söylemişsin, bazı yerleri değiştirmişsin ama daha güzel olmuş.
Gitarı biraz daha geliştirirsen çok daha güzel olacağına eminim. İyi çalışmalar..


Erdi_256 - 23.12.2011 00:38:55

22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde yusufox yazmıştı:
katil
:D müzik katiliyim ama mikrofonum kötü gerçekden hem sesim hem gitarımın sesi belli olmamış yoksa ne söyleyemediğimden ne çalamadığımdan laptop mikrofonu olsun o kadar


gitarist67e - 23.12.2011 00:31:14

22 Aralık 2011 Perşembe tarihinde as_ yazmıştı:
daha slow olsaydı daha mı iyi olurdu, açıkçası emin değilim.
Yer yer hızlanmışsın sanki,
genelleme yaparsak gayet hoş.
Tebrik ederim...
eyvallah sağol samet. teşekkür ederim


Erdi_256 - 23.12.2011 00:27:30

Yukarılarda geziyosun ve sesin yetmiyor düzeltmek elinde. Gitar çok güzel ama.


necronaught - 23.12.2011 00:24:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
Tamam çaktım şimdi eyvallah :)


AykutF - 23.12.2011 00:21:10

Sayfalar:  [4215]  [4216]  [4217]  [4218]  [4219]  [4220]  [4221]  [ 4222 ]  [4223]  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229] 

Anket
mihca03 soruyor:
mustafa sandal mı tarkan mı









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.