Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4218]  [4219]  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [ 4225 ]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232] 
Anketler - Sizce Gitar Çalmaya Hangisiyle Başlamak Daha Doğru Olur?
Önce ritim ezberlenmeli, insanın kulagında yer edinmeli bence. Daha sonra gerisi gelir.


qitar-askı - 22.12.2011 20:41:03

Anketler - Hangi Gitarı Tercih Ederdiniz?
bilmemki


ataunili84 - 22.12.2011 20:38:47

bence yazcaktım eksik kalmış...


sarquza - 22.12.2011 20:13:44

ben farklı olmuş...güzel anlamda yani...


sarquza - 22.12.2011 20:13:08

Hoş bi cover dostum


as_ - 22.12.2011 19:41:10

Bence ses rengin güzel, eksiklikler var tabi ve herkesin beğenmesini beklemekte hayal kırıklığı olur açıkçası
adı üstünde, bu bir demo :)
tebrikler.


027_ - 22.12.2011 19:37:57

Demolar - sonunda yanlız kaldım (ritim)
detonelikler var, çalışmak lazım


as_ - 22.12.2011 19:13:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Gel Gör Beni Aşk Neyledi  - AKOR
tabını çıkarabilen var mı


emreJACKSON - 22.12.2011 19:12:58

seni seni :D
altyapı güzel olmuş ama sesin rezalet ötesi çok kasmıssın ama bu gerçeği değiştirmiyor.


Donquixote - 22.12.2011 19:12:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yağmurun Sabahında  - AKOR
Şukunu yolladım ..


XanCops - 22.12.2011 18:35:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - AKOR
Bide bunu deneyin..
INTRO:Fm Cm Fm Cm

Mustafa Ceceli:
Fm Cm C# Cm
Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun
C# Cm A#m Cm
Tenimde terin eksik,Gel de bir dokun
Fm Cm C# Cm
Gecelerden uykum eksik,yüzde tebessüm
C# Cm A#m Cm
Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm

Elvan Günaydın:
Fm Cm C# Cm
Omzumda başım eksik,Yatağımda kokun
C# Cm A#m Cm
Tenimde terin eksik,Gel de bir dokun
Fm Cm C# Cm
Gecelerden uykum eksik,Yüzde tebessüm
C# Cm A#m Cm
Elimde elin eksik,Yaşlı hep gözüm


Mustafa Ceceli:
Fm G# Cm G#
Ne olur dön geri sevindirme elleri
C# A#m Cm D#
Boz bu mühürlü, kara büyüleri
Fm G# Cm G#
Sensiz olmaz, Sensizlik anlatılmaz
C# A#m Cm D#
Hep eksik diyorum ya, O bile az…

ALINTIDIR..!


azerbaycan - 22.12.2011 18:35:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Öyle Sarhoş Olsam Ki  ver 2 - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Crazy Bat yazmıştı:
ritmi ne ?
9/8lik sanırım


faskerhat - 22.12.2011 18:14:13

Sayfalar:  [4218]  [4219]  [4220]  [4221]  [4222]  [4223]  [4224]  [ 4225 ]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [4231]  [4232] 

Anket
irem1d soruyor:
Kulladığınız gitar türü ??











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.