Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [ 4231 ]  [4232]  [4233]  [4234]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238] 
teşekkürler evet olabilir amatör ne de olsa çok sağol yorum için eyvallah.


Li Paris Man - 21.12.2011 23:00:33

arkadaş dinleme benim demolarımı o zaman seni zorlayan yok bu kadar basit.


Li Paris Man - 21.12.2011 22:57:48

çok teşekkürler sağolun.


Li Paris Man - 21.12.2011 22:56:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Ne Desem İnanırsın  ver 4 - AKOR
süper olmuş eline sağlık


ultrahmet44 - 21.12.2011 22:50:08

21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Donquixote yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde MesutF yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı:
ya bu şarkı nerde çaldı hangi tv saçmalığınızda populer olduda böyle tüm özenti yeteneksiz apaciler şiir okur gibi anırıyo burda.?
1.si ben apaçi değilim
2.si beğenmemiş olabilirsin bu senin görüşün
ama bunu gelipte burda hakaret eder gibi söylemene gerek yok... tv de çıkmadan önce de bu şarkıyı biliyordum the civil wars ı severim
ayrıca katılıyorum hatalarım var ki zaten okuman varsa eğer bölüm başlığında kocaman AMATÖR DEMOLAR yazıyor. şunu da belirtmeliyim şiir okumak da bir sanattır onu aşağılamak sana düşmez ve her şarkı şiirdir aslında. eleştirmenin de bir haddi vardır haddimizi aşmayalım lütfen.
ama tv de çıktıgı zaman burda eklemişsin,,, bu sebeble geri kalan mavraları başkasına anlat özenti genç
Bak her şeyi bilen, herkesten üstün olan marjinal genç. tv diye bir şeyin varlığını inkar edemezsin. kimin neye özenip özenmediğine sen karar veremezsin. sen olduğunu zannettiğin yerde değilsin. Özentilik yapan insanlar bellidir. Seviyesiz insanlar da bellidir ki sen bunlardan birisin. Benim özenti olup olmadığıma gelince ben özenti değilim bu şarkıyı dinlerken zevk aldım kendim de yorumlamak istedim ve yorumladım. Özenti dediğin insanlar , kendi kültürünü hiçe sayan -mesela hayatı boyunca içki içmeyip üniversiteye geldiğinde sırf ortam olsun diye geçmişini kültürünü hiçe sayanlardır- dünyadan bir haber hayatı onun bunun yönlendirmesiyle yaşayanlardır ve sen de başkalarını ezerek kendi egosunu tatmin etmeye çalışan belki özenti değil ama kişiliksiz eziğin tekisin. bunu içindeki o tatminsizlik ve huzursuzluktan anayabilirsin. sana tavsiyem bir ana önce gerçeği görmen, yıkıcı ve kendini kaf dağında zanneden seviyesiz yorum ve eleştiriler yerine -eğer varsa- müzik bilginle insanlara yapıcı tavsiyelerde bulunman.


MesutF - 21.12.2011 22:41:29

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
buda sözsüz version
http://www.youtube.com/watch?v=TqMbgcOyJtI&feature=youtu.be


tolgabes64 - 21.12.2011 22:39:10

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
elde olan tek şey bi mikrofon bi akustik gitar ve audicty programı. özellikle söyleme konusunda daha fazlasını yapamam çünkü sağlık problemlerimi aşar.


tolgabes64 - 21.12.2011 22:30:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler  - AKOR
bu ritimlede calina bilirmi AAYYAY


melin hande - 21.12.2011 22:21:11

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
kesinlikle olmamış cok calısmalısın


bariscapt - 21.12.2011 22:11:51

Anketler - Hangi akorun sesini beğeniyorsunuz?
sidiyez majör :) (öle akor yok)


beethoven2 - 21.12.2011 21:28:38

idare eder ama amatöre göre iyi


beethoven2 - 21.12.2011 21:24:34

harika ötesi olmuş ama baterinin sesi fazla duyulmuor 3.34 teki soloya bayıldım


beethoven2 - 21.12.2011 21:22:07

Sayfalar:  [4224]  [4225]  [4226]  [4227]  [4228]  [4229]  [4230]  [ 4231 ]  [4232]  [4233]  [4234]  [4235]  [4236]  [4237]  [4238] 

Anket
baterist :) soruyor:
Başka Bir Müzik Aleti Çalsanız Hangisini Çalarsınız ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.