|
|
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı: ya bu şarkı nerde çaldı hangi tv saçmalığınızda populer olduda böyle tüm özenti yeteneksiz apaciler şiir okur gibi anırıyo burda.? 1.si ben apaçi değilim 2.si beğenmemiş olabilirsin bu senin görüşün ama bunu gelipte burda hakaret eder gibi söylemene gerek yok... tv de çıkmadan önce de bu şarkıyı biliyordum the civil wars ı severim ayrıca katılıyorum hatalarım var ki zaten okuman varsa eğer bölüm başlığında kocaman AMATÖR DEMOLAR yazıyor. şunu da belirtmeliyim şiir okumak da bir sanattır onu aşağılamak sana düşmez ve her şarkı şiirdir aslında. eleştirmenin de bir haddi vardır haddimizi aşmayalım lütfen.
MesutF - 20.12.2011 20:37:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa - AKOR
kapo ile böyle çalınıyo kapo birinci perdede
AM EM Bak bize gerek yok söze AM EM Her bakış yüzünde ayrılık kokuyor E D#M Kalbinde bir çölde aşk G Yangın da sönmüyor EM - G - AM Ardında korkular sinmiyor AM D#m Yaşlardan bir gölde aşk G Ömründen süzülmüyor EM İçinde dinmiyor
AM E EM Geri dönüş olsa kalp sana geri dönmez mi EM Gidilen o yolda kaderi de yenmez mi E EM Gerçeği aşksa bir bakışa değmez mi E Yalanı da olsa yazısını silmez mi
d#m akorunu aynı şekilde basıyoruz zira ona denk gelen akoru bilmediğim için d#m yazdım bilen olursa aynı metni kopyalasın d#m akorunu değiştirsin yapsın teşekkürler en başta paylaşan arkadaşıma güzel çalışma
trapezanli - 20.12.2011 20:19:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - AKOR
bu arada ritim yeni başlayanlar için baba bana para
sevgilisi var - 20.12.2011 20:11:56
|
Demolar - kırmış kalbini-duman
amele gibi söylemişsin ajdar duman söylese daha iyisini yapar. başarılar
Donquixote - 20.12.2011 19:37:14
|
Demolar - Pull me Under (klavye solo)
tarzın yeter senin :))
ozan kırarslan - 20.12.2011 19:29:29
|
20 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı: vibrato çalışman lazım vokal için yoksa çok sıradan gitarda öyle. başarılar teşekkürler yorumun için.bu konuda bilgim yok.araştıracagım ;) araştır durmadan araştır olcak olcak :D
Donquixote - 20.12.2011 19:28:28
|
gitara başlıyorum kitabının ilk sayfasındaki dandik arpej :d duygulu yapmaya çalışan ezik kız çocuğu sesi :d garanti ediyorum bu iğrençliğe sonuna kadar kimse katlanmaz çok içlendim inan dinlediğim kısmında :D
Donquixote - 20.12.2011 19:27:32
|
20 Aralık 2011 Salı tarihinde Donquixote yazmıştı: vibrato çalışman lazım vokal için yoksa çok sıradan gitarda öyle. başarılar teşekkürler yorumun için.bu konuda bilgim yok.araştıracagım ;)
rogueee - 20.12.2011 19:21:26
|
Demolar - Son Defa - Emre Aydın
20 Aralık 2011 Salı tarihinde bycece yazmıştı: arpejde herhalde biraz eksik var :) ama gayet iysin gerçektende sesin oturmuş :D 18. saniyeye kadar yaptığım el romance ritmindeki arpej...onun şarkı ile alakası yok 18. saniyeden sonra girdiğim arpejden itibaren başlıyor aslında şarkı:) bu arada teşekkür ederim kusurlarım var biliyorum ama içtenlikle ve büyük bir hevesle söylediğim bir şarkı elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım:D"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/><br/>
LeXTaLioN - 20.12.2011 19:19:55
|
Demolar - Pull me Under (klavye solo)
20 Aralık 2011 Salı tarihinde ozan kırarslan yazmıştı: eline sağlık, başarılar :) üstadım sende beğenmesen napcaz bilemiyorum :D
Donquixote - 20.12.2011 19:14:52
|
|
vokal tamamen özenti koçum bu şekilde kasarak bi yere varman imkansız ;) başarılar
Donquixote - 20.12.2011 19:12:57
|
|
vibrato çalışman lazım vokal için yoksa çok sıradan gitarda öyle. başarılar
Donquixote - 20.12.2011 19:11:16
|
|
|