Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [ 4242 ]  [4243]  [4244]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249] 
Demolar - Hep seni düşündüm (kendi bestem)
sanırım slow pop seviyorsun ne diyeyim tarzına göre güzel parça...helal


dariius - 20.12.2011 00:32:48

notalar doğru ama basış ve vuruşların müziğin orjinaliyle alakası yok..bak önemli olan notayı yakalamak değil doğru vuruşları da bulabilmektir. ki şarkıyı dinlersen ve eşlik etmeye çalışırsan bu sorunu halledersin..ki eğer vuruş farkını anlamayacaksan işin zor demektir..


dariius - 20.12.2011 00:29:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Accept - Kill The Pain Tonight  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
But I feel worm -> worn -> kendimi (yıpranmış, bitkin) hissediyorum

I 'm just looking for something to kill the pain tonight..
-> Ben sadece bu gece acımı dindirecek birşey arıyorum..


onur84 - 20.12.2011 00:23:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Erkekler Ağlamaz  - AKOR
25 Mart 2011 Cuma tarihinde berkekolik1 yazmıştı:
ritmi ney bide tab lazım bana :(
B--4--6--4--6-7--4(vibrato)---


caq0 - 19.12.2011 23:50:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Erkekler Ağlamaz  - AKOR
08 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Superonly yazmıştı:
e---2/6--5--6/8--5 x3
tamamen yanlış


caq0 - 19.12.2011 23:48:09

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde mavii-42 yazmıştı:
hocam sesine şarkıları çok iyi seçiyorsun gerçekten çok güzel olmuş eline sağlık..
dediğin doğru şarkı konusunda sesime uygun olanları seçiyorum ferhat göçerin şarkıları bu konuda çok işimi görüyo :)


by_CEA - 19.12.2011 23:45:53

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
hocam sesine şarkıları çok iyi seçiyorsun gerçekten çok güzel olmuş eline sağlık..


mavii-42 - 19.12.2011 23:39:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 2 - TAB
muthiş eleerine sağlık


kamil87 - 19.12.2011 22:47:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - TAB
gayet guzel elıne sağlık


kamil87 - 19.12.2011 22:44:40

Demolar - Bariscapt--Gönül
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
çok hoş olmuş müziği hissetmek ve hissettirmek bu heralde:).
eyvallah kardeşim saol


bariscapt - 19.12.2011 22:30:15

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)


Kapo: 4

Em Am G F Em
Yalnız Bir Şehir, Hasret Bir Kahır, Yanarsın Sen De
Em Am G F Em
Bir Gün Gelir, Yüreğin Acır Kanarsın Sen De


F G
Tuttuğun Eller Yakar Seni De
Am Em
Gittiğin Yerler Yutar Seni De
F G Am Em
Kendine Kalır, Bir Gün Beni De Anlarsın Sen De


Am G
Yanına Kalmaz Çekip Gidişin Yanına Kalmaz
F Em
Yakıp Gidişin Böyle Mi Mutlusun Ne Senin Derdin
Am G
Yanına Kalmaz Çekip Gidişin Yanına Kalmaz
F Am
Yakıp Gidişin Böyle Mi Mutlusun Ne Senin Derdin

Hazırlayan: by_CEA


by_CEA - 19.12.2011 21:41:57

Demolar - Bariscapt--Gönül
çok hoş olmuş müziği hissetmek ve hissettirmek bu heralde:).


Li Paris Man - 19.12.2011 21:30:20

Sayfalar:  [4235]  [4236]  [4237]  [4238]  [4239]  [4240]  [4241]  [ 4242 ]  [4243]  [4244]  [4245]  [4246]  [4247]  [4248]  [4249] 

Anket
biggestrock soruyor:
Dünyanın gelmiş geçmiş en büyük klasik eser(gitar) bestecisi ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.