|
|
Demolar - Hep seni düşündüm (kendi bestem)
sanırım slow pop seviyorsun ne diyeyim tarzına göre güzel parça...helal
dariius - 20.12.2011 00:32:48
|
notalar doğru ama basış ve vuruşların müziğin orjinaliyle alakası yok..bak önemli olan notayı yakalamak değil doğru vuruşları da bulabilmektir. ki şarkıyı dinlersen ve eşlik etmeye çalışırsan bu sorunu halledersin..ki eğer vuruş farkını anlamayacaksan işin zor demektir..
dariius - 20.12.2011 00:29:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Accept - Kill The Pain Tonight - TÜRKÇE ÇEVİRİ
But I feel worm -> worn -> kendimi (yıpranmış, bitkin) hissediyorum
I 'm just looking for something to kill the pain tonight.. -> Ben sadece bu gece acımı dindirecek birşey arıyorum..
onur84 - 20.12.2011 00:23:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Erkekler Ağlamaz - AKOR
25 Mart 2011 Cuma tarihinde berkekolik1 yazmıştı: ritmi ney bide tab lazım bana :(
B--4--6--4--6-7--4(vibrato)---
caq0 - 19.12.2011 23:50:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Erkekler Ağlamaz - AKOR
08 Eylül 2011 Perşembe tarihinde Superonly yazmıştı: e---2/6--5--6/8--5 x3
tamamen yanlış
caq0 - 19.12.2011 23:48:09
|
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde mavii-42 yazmıştı: hocam sesine şarkıları çok iyi seçiyorsun gerçekten çok güzel olmuş eline sağlık.. dediğin doğru şarkı konusunda sesime uygun olanları seçiyorum ferhat göçerin şarkıları bu konuda çok işimi görüyo :)
by_CEA - 19.12.2011 23:45:53
|
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
hocam sesine şarkıları çok iyi seçiyorsun gerçekten çok güzel olmuş eline sağlık..
mavii-42 - 19.12.2011 23:39:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 2 - TAB
muthiş eleerine sağlık
kamil87 - 19.12.2011 22:47:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - TAB
gayet guzel elıne sağlık
kamil87 - 19.12.2011 22:44:40
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
19 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı: çok hoş olmuş müziği hissetmek ve hissettirmek bu heralde:). eyvallah kardeşim saol
bariscapt - 19.12.2011 22:30:15
|
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
Kapo: 4
Em Am G F Em Yalnız Bir Şehir, Hasret Bir Kahır, Yanarsın Sen De Em Am G F Em Bir Gün Gelir, Yüreğin Acır Kanarsın Sen De
F G Tuttuğun Eller Yakar Seni De Am Em Gittiğin Yerler Yutar Seni De F G Am Em Kendine Kalır, Bir Gün Beni De Anlarsın Sen De
Am G Yanına Kalmaz Çekip Gidişin Yanına Kalmaz F Em Yakıp Gidişin Böyle Mi Mutlusun Ne Senin Derdin Am G Yanına Kalmaz Çekip Gidişin Yanına Kalmaz F Am Yakıp Gidişin Böyle Mi Mutlusun Ne Senin Derdin
Hazırlayan: by_CEA
by_CEA - 19.12.2011 21:41:57
|
Demolar - Bariscapt--Gönül
çok hoş olmuş müziği hissetmek ve hissettirmek bu heralde:).
Li Paris Man - 19.12.2011 21:30:20
|
|
|