Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4240]  [4241]  [4242]  [4243]  [4244]  [4245]  [4246]  [ 4247 ]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Yağmur  ver 2 - AKOR
bu arada emeğin için teşekürler


cmes - 19.12.2011 00:07:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Yağmur  ver 2 - AKOR
zaman dursa kısmında sanki d akoru olacak


cmes - 19.12.2011 00:07:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
a: aşağı y:yukarı die geçiyor ( ayaya// aşa yukarı aşa yukarı aşağı gibi ) ritim bu değil yanlız örnekleme yaptım


Heavenn - 18.12.2011 23:30:42

çok teşekkürler:).


Li Paris Man - 18.12.2011 23:21:13

Demolar - Lordi - Hardrock Hallelujah (Guitar Cover)
bizim gibiler oldukça site çekilir hale geliyor, arada kaçırdığın yerler olsada tarzına devam;)


ozan kırarslan - 18.12.2011 23:17:30

Demolar - eylül-keremcem
güzel parçalar.. dostum video kaydın varsa gitarla izlemek isterim ?


gtrstokan - 18.12.2011 23:05:48

Demolar - Lordi - Hardrock Hallelujah (Guitar Cover)
bunu çalabilmekk çok güzel bi duygu olmalı :)


rogueee - 18.12.2011 23:03:01

çok duygulu,güzel...;)


rogueee - 18.12.2011 23:01:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın  - AKOR
Arkadaşlar ritmi aşağı yukarı kapatma yukarı yukarı kapatma ve yukarı olacak ama kulağnıza bağlı bi dinleyin başka bi ritim çıkarırsınız belki.


BiG EmPiRe - 18.12.2011 22:55:55

Demolar - gesi bağları
ağzına salık sonunda güzel bir demo bulup dinledim. iyi çalışmalar


gtrstokan - 18.12.2011 22:54:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın  - AKOR
28 Temmuz 2009 Salı tarihinde yğmur yazmıştı:
bursa bursa izmir=a a y y a y
aşağı yukarı kapatma yukarı yukarıkapatma yukarı Dene bir de daha güzel oluyor...


BiG EmPiRe - 18.12.2011 22:54:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye  - AKOR
Yaşşaaa :D


s.ergin84 - 18.12.2011 22:51:59

Sayfalar:  [4240]  [4241]  [4242]  [4243]  [4244]  [4245]  [4246]  [ 4247 ]  [4248]  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254] 

Anket
dunyadabaris soruyor:
Bağlama kursuna başlamayı düşünüyorum ne dersiniz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.