14 Aralık 2010 Salı tarihinde kocaeli guitar yazmıştı: bence nakarat kısmı: F#m Gm Yok bir sitemim hayata her şey kısmet Bm A Gm F#m Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim F#m Gm Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat Bm A Gm F#m Rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim
arkadaşın bu işlerden anlamadığı belli. do kararlı şarkının nakaratına nasıl fa ile başlanır ki??
:) :) benim gitar ölmüşte gömülmemiş gibi , yani okadar vahim durumda. yenisini alana dek idare ediyom böle işte (çaktırma) :D:D sen sesimi yorumla şimdilik ,:):))