Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [ 4256 ]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Söz Vermiştin  - AKOR
ritimi nedir?


GiTaR KralI - 17.12.2011 16:08:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
-------------------------------------------------------------------- |
------------------------------1-1-0--1--0--1--3---------------------- |
------2--2--0--2--0--2--3-----------------------3-3--2--3--2--3--0--2- | => 2x
---0---------------------------------------------------------------- |
-------------------------------------------------------------------- |
-------------------------------------------------------------------- |

böyle daha iyi


kralerx - 17.12.2011 15:17:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Çakıl Taşları  - AKOR
benim en sevdiğim iki sanatçı hayko cepkin ve şebnem ferah'tır.bu yüzden araştırdım araştırdım buldum.


GtrstKadın - 17.12.2011 15:15:43

Demolar - Çakıl Taşları (Şebnem Ferah) - Çağdaş BOY
sitede yok galiba


GtrstKadın - 17.12.2011 15:06:28

valla ben baya başarılı buldum kardeşim tebrikler...


MusicalParadoX - 17.12.2011 15:02:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  - AKOR
Çok hoş olmuş.Ellerine sağlık.:)


takvim27 - 17.12.2011 14:48:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Melih Görgün - Yoksun  - AKOR
Tebrik ederim arkadaşım kulağına sağlık harika olmuş. :)


takvim27 - 17.12.2011 14:34:44

Demolar - Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
17 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde La La La. yazmıştı:
Baya baya mukemmel olmus yanıı :D basarılarının devamını dılerıımm.. emegıne saglıkk
tesekkur ederım


bariscapt - 17.12.2011 14:24:03

güzel :))


SebebsizAşk - 17.12.2011 14:17:21

Demolar - İßrahim-Paramparça(Halil Sezai Paracıkoğlu)
zor bir parça bence iyi olmus tebrik ederim


SebebsizAşk - 17.12.2011 14:12:26

Demolar - Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
Baya baya mukemmel olmus yanıı :D basarılarının devamını dılerıımm.. emegıne saglıkk


La La La. - 17.12.2011 14:11:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında  - AKOR
4/4 lük ritimlede güzel oluyor. Denemenizi tasiye ederim .


HeLLmeT - 17.12.2011 14:09:40

Sayfalar:  [4249]  [4250]  [4251]  [4252]  [4253]  [4254]  [4255]  [ 4256 ]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [4263] 

Anket
ne bilem ben soruyor:
Türkiye'nin en iyi davulcusu kimdir ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.