|
|
orjinal tonda detonesiz söylemişsin ilginç.. ama reverbden bazı yerler anlaşılmıyo bile
Donquixote - 16.12.2011 21:39:11
|
|
rezalet olmuş bırak gitarı bence :D ya arkadaşım buraya koymadan şarkının akustik versionu bi dinle çal sora onla karşılaştır vs
Donquixote - 16.12.2011 21:32:23
|
Demolar - Suat Seçkin - Tek Kişiyim Ben Hala (Kesmeşeker)
cok başarılı, amatorlukden baya uzak.....tebrikler
bariscapt - 16.12.2011 21:30:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye - AKOR
Hahaha Harika Olmuş :D
cccepccc - 16.12.2011 21:20:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Buzdan Şato - AKOR
şarkılara birde ritim koysanız süper olcak...
gitarist_Cudy - 16.12.2011 21:17:33
|
|
adam nick değiştirip gene gelmiş taktı bana:d. donquix sen daha iyisini yapta dinleyelim hadi bekliyorumxd.
Li Paris Man - 16.12.2011 21:16:22
|
Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
şu vokali beğenen birkaç çirkin ergen kızdan başkası olamaz :D sesin kötü kardeşim iş yapmaz.gitar iyi parçada emek verilmiş.
Donquixote - 16.12.2011 21:13:55
|
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: çıkışlar çok kötü transpoze etmen gerekiyo. ses rengin güzel yorum için teşekkürler tekrar deneyeceğim ;)
eraytalay - 16.12.2011 21:10:12
|
kardeşim sen bu işleri bırak... böyle iğrenç özenti vokal ve berbat bi yorum görmedim hayatımda.
Donquixote - 16.12.2011 21:04:51
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde rogueee yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde eraytalay yazmıştı: çok iyi :) teşekkürler.seninkiler kadar olmasa da.. :) estagfurullah öyle birşey yok başarılar ;)
eraytalay - 16.12.2011 21:03:53
|
Demolar - Emre Aydın - Git_Akustik
acaip gain var artı sol kanalda vokal yok artı vokal acaip özenti.. taklidci olma kendin ol biraz :D
Donquixote - 16.12.2011 21:01:39
|
Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
bu ne yaa tam özenti işi.. gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D
Donquixote - 16.12.2011 20:59:56
|
|
|