Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [ 4261 ]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268] 
orjinal tonda detonesiz söylemişsin ilginç..
ama reverbden bazı yerler anlaşılmıyo bile


Donquixote - 16.12.2011 21:39:11

rezalet olmuş bırak gitarı bence :D ya arkadaşım buraya koymadan şarkının akustik versionu bi dinle çal sora onla karşılaştır vs


Donquixote - 16.12.2011 21:32:23

Demolar - Suat Seçkin - Tek Kişiyim Ben Hala (Kesmeşeker)
cok başarılı, amatorlukden baya uzak.....tebrikler


bariscapt - 16.12.2011 21:30:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Deli - Ösym Götümü Ye  - AKOR
Hahaha Harika Olmuş :D


cccepccc - 16.12.2011 21:20:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Buzdan Şato  - AKOR
şarkılara birde ritim koysanız süper olcak...


gitarist_Cudy - 16.12.2011 21:17:33

adam nick değiştirip gene gelmiş taktı bana:d. donquix sen daha iyisini yapta dinleyelim hadi bekliyorumxd.


Li Paris Man - 16.12.2011 21:16:22

Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
şu vokali beğenen birkaç çirkin ergen kızdan başkası olamaz :D
sesin kötü kardeşim iş yapmaz.gitar iyi parçada emek verilmiş.


Donquixote - 16.12.2011 21:13:55

16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı:
çıkışlar çok kötü transpoze etmen gerekiyo. ses rengin güzel
yorum için teşekkürler tekrar deneyeceğim ;)


eraytalay - 16.12.2011 21:10:12

kardeşim sen bu işleri bırak... böyle iğrenç özenti vokal ve berbat bi yorum görmedim hayatımda.


Donquixote - 16.12.2011 21:04:51

Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde rogueee yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde eraytalay yazmıştı:
çok iyi :)
teşekkürler.seninkiler kadar olmasa da.. :)
estagfurullah öyle birşey yok başarılar ;)


eraytalay - 16.12.2011 21:03:53

Demolar - Emre Aydın - Git_Akustik
acaip gain var artı sol kanalda vokal yok artı vokal acaip özenti.. taklidci olma kendin ol biraz :D


Donquixote - 16.12.2011 21:01:39

Demolar - İßrahim-İsyan(Halil Sezai Paracıkoğlu)
bu ne yaa tam özenti işi..
gitarda çok önemli bi yere gelmişsin bu arada steve vai sandım ilk :D


Donquixote - 16.12.2011 20:59:56

Sayfalar:  [4254]  [4255]  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [ 4261 ]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268] 

Anket
COnur soruyor:
İleride Müzisyenliği Meslek Olarak Düşünüyor Musunuz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.