Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [ 4263 ]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270] 
braz cık hızlı olmuş başı sanki ve biraz boş kalmış aralar olsun dahada iyi olur kardeşim çalışmayla


gaido - 16.12.2011 20:13:27

Demolar - Yalın - Son Aşkım Olacaksın
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
işte budur ... :)
Teşekkür ederim


Yalın-kolik - 16.12.2011 20:05:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 5 - AKOR
tamamiyle orjinal....süpersin


Ataberk0607 - 16.12.2011 20:04:41

Demolar - Yalın - Son Aşkım Olacaksın
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
hocam bu sefer pek beğenemedim.. şarkıdaki duyguyu alamadım yani biraz düz söylemişsin, vurgularda eksiklik hissettim..
Ama sesin gayet güzel, şarkı söylemeye devam...
Şarkı biraz durgun o yüzden olabilir..şarkıyı söylerken duyguyu hissediyorum ama yansıtamadım demek ki. Yorumunuz için teşekkürler :)


Yalın-kolik - 16.12.2011 20:04:02

Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
çok iyi :)


eraytalay - 16.12.2011 19:59:03

Demolar - Emre Aydın Unut Gittigin Bir Yerde-Demo
öncelikle eline sağlık. bir şey sormak istiyorum. ritim olarak ne yapıyorsun ?


gitaristata - 16.12.2011 19:37:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Cahit Berkay - Kırık Bir Aşk Hikayesi  - TAB
harika kardeş sağolasın


Rock Forever W - 16.12.2011 19:35:38

Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
06 Eylül 2011 Salı tarihinde whisper.girl yazmıştı:
kızıl ötesi :)
bluetooth :)


orkun44 - 16.12.2011 19:21:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - AKOR
on numara....arpejden sonra ritme geçerken atak kısmındaki akorları çıkarınca paylaşacam...


ozn - 16.12.2011 19:12:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Aşk Kırıntıları  ver 2 - TAB
mükemel çok teşekürler


semihvealp - 16.12.2011 19:02:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İkimizin Yerine  ver 3 - AKOR
mükemmel


Muson - 16.12.2011 18:39:43

Anketler - En Sert Müzik yapan VE en iyi Solo Atan Yabancı grup hangisidir??
Metallicanın neresi sert allah aşkına. Dinlemiyorum demiyorum seviyorumda ama The Unforgiven Nothing Else Matters vs çok çok slow şarkılar. Kirk Hammet ve Alexi Laiho nun karşılaştırılması bile hata bence. Gitardan anlayan birisi Children of Bodomun Stockholm konserini izlerse Alexinin nasıl bir gitarist olduğunu açıkça görür zaten. Ayrıca Children of Bodom'un "Kissing The Shadows" şarkısını dinleyip yorum atın. Adamlar klavye-gitar solo kapışıyorlar.. Her neyse anlaşılan bu 1755 kişi "abi ben tam metalciyim Metallica Ramstein falan dinlerim" diyen tipler.


burak033 - 16.12.2011 18:34:35

Sayfalar:  [4256]  [4257]  [4258]  [4259]  [4260]  [4261]  [4262]  [ 4263 ]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270] 

Anket
gitarbatu soruyor:
Birisi Gitarınızı Kırsa Ne Yaparsınız ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.