16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Erdi_256 yazmıştı: hocam bu sefer pek beğenemedim.. şarkıdaki duyguyu alamadım yani biraz düz söylemişsin, vurgularda eksiklik hissettim.. Ama sesin gayet güzel, şarkı söylemeye devam...
Şarkı biraz durgun o yüzden olabilir..şarkıyı söylerken duyguyu hissediyorum ama yansıtamadım demek ki. Yorumunuz için teşekkürler :)
Anketler - En Sert Müzik yapan VE en iyi Solo Atan Yabancı grup hangisidir??
Metallicanın neresi sert allah aşkına. Dinlemiyorum demiyorum seviyorumda ama The Unforgiven Nothing Else Matters vs çok çok slow şarkılar. Kirk Hammet ve Alexi Laiho nun karşılaştırılması bile hata bence. Gitardan anlayan birisi Children of Bodomun Stockholm konserini izlerse Alexinin nasıl bir gitarist olduğunu açıkça görür zaten. Ayrıca Children of Bodom'un "Kissing The Shadows" şarkısını dinleyip yorum atın. Adamlar klavye-gitar solo kapışıyorlar.. Her neyse anlaşılan bu 1755 kişi "abi ben tam metalciyim Metallica Ramstein falan dinlerim" diyen tipler.