Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [ 4270 ]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277] 
olmamış moruk yide yuregine sağlık


benugurcom - 15.12.2011 00:20:44

Demolar - İßrahim-Paramparça(Halil Sezai Paracıkoğlu)
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
ibrahim cok guzel soylemişsin sanırım bu sarkıyı yapmanın zamanı geldi:)
Tesekkur ederm abi begenmene sevindm sendende dinlemek isteriz abi alt yapin saten muhtesem ogrenmek ve gormek isterim :)


quitar_ibrahim - 15.12.2011 00:11:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Aslan - Tanımadığım Ten  - AKOR
kürtçe parçaların tab ve akorlarına neden yer verilmiyor


rojrock - 14.12.2011 23:49:15

Anketler - Türkiyenin Gelmiş Geçmiş En İyi Gitaristi
Tabi ki de Metin Türkcan!

Neden derseniz yaptıkları ortada ve gayet güzel.
Şebnem'in gitaristliğini yapıyor aynı zamanda Pentagram ile çalıyor bir arada Ogün sanlısoy ile çaldı yani öyle bir gruba girip orada devam etmiyor bir çok kişiye yardım ediyor.


oLcayTuq - 14.12.2011 23:38:51

Demolar - İßrahim-Paramparça(Halil Sezai Paracıkoğlu)
ibrahim cok guzel soylemişsin sanırım bu sarkıyı yapmanın zamanı geldi:)


bariscapt - 14.12.2011 23:32:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Aylin Aslım - Ben Kalender Meşrebim  ver 3 - TAB
Gayet iyi, çalmayı öğrenip tekrar deneyebilirsiniz.


wickwoody - 14.12.2011 23:10:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin  ver 5 - AKOR
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde todi_x yazmıştı:
bence başarılııı,eline saglık.
teşekkür ederim


by_CEA - 14.12.2011 22:45:44

neyin kafasını yaşıosun? :D


quitar_ibrahim - 14.12.2011 22:16:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  - TAB
ufak hatalar var ama insan çalınca hallediyo onları sagolasın kardeşim


Rodrigoo - 14.12.2011 21:08:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Ercan Saatçi - Sayenizde  ver 3 - AKOR
hiç kusur yok budur tebrik ediyorum


melodimin sesi - 14.12.2011 20:58:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Güven - Yolcu  ver 3 - AKOR
çok iyi olmuş tebrik ederim ....


melodimin sesi - 14.12.2011 20:52:45

Dostum sen bizi mi kandıracaksın ? Halil Sezai'nin evinde söylediği şarkıyı kopyalayıp buraya yerleştirmeye çalışmışsın ama onu bile başaramamışsın.Pes doğrusu...


Mediterranean - 14.12.2011 20:44:57

Sayfalar:  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [ 4270 ]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277] 

Anket
ericallica soruyor:
2 yıldan beri klasik gitar çalıyorsanız , bütçeniz 0-1000 TL arasında olacak olursa hangi elektro gitarı alırdınız ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.