Neden derseniz yaptıkları ortada ve gayet güzel. Şebnem'in gitaristliğini yapıyor aynı zamanda Pentagram ile çalıyor bir arada Ogün sanlısoy ile çaldı yani öyle bir gruba girip orada devam etmiyor bir çok kişiye yardım ediyor.
Dostum sen bizi mi kandıracaksın ? Halil Sezai'nin evinde söylediği şarkıyı kopyalayıp buraya yerleştirmeye çalışmışsın ama onu bile başaramamışsın.Pes doğrusu...