Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [ 4273 ]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280] 
Demolar - Rüyalar
10 numara olmuş...girişlerde biraz daha süslesen tadından yenmez :)


crazycommando - 14.12.2011 16:16:52

14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde vampır_cansu yazmıştı:
bu olmamiş.sen bu müzige uymamış.fakat digerleri mükemmel ;)
Tesekkur ederımm yorumunn ıcınn. Bende cok seslendırmem bunuu :) =D


La La La. - 14.12.2011 15:47:59

Demolar - İßrahim-HayaLet SevgiLim(İrem)
Iyı parcalardan bırısı daha dostummm


La La La. - 14.12.2011 15:45:24

Demolar - İßrahim-Ruhum(Yaşar Kurt)
Bunu tuttum dostummm. Gayet iyii


La La La. - 14.12.2011 15:40:36

bu olmamiş.sen bu müzige uymamış.fakat digerleri mükemmel ;)


vampır_cansu - 14.12.2011 15:38:47

yanlış ritim....sesini kontrol edemiyosun çok detone oluyosun....daha fazla çalışman lazım.....kolay gelsin


crazycommando - 14.12.2011 15:36:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  - AKOR
BEYLER VERSİYON 3'E BAKIN BİRE BİR AYNI SORUNSUZ..


quitar_ibrahim - 14.12.2011 15:25:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Nickelback - If Everyone Cared  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
çok güzel, teşekkürler :D


bLaa. - 14.12.2011 15:24:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Baha - Boşver Üzülme  ver 4 - AKOR
Tebrikler. Orjinal Ton Gerçekten 2 Yerde Hata var oda girişlerde Şöyle olması lazım Dinle Tekrar Anlayacaksın ;

E Am F E
Seni güneşin batışını seyrederken görüyorum
F
Seni yağmurun akışını dinlerken duyuyorum

-------------------------------------------------------------

E Am F E
Bir dileğim olsaydı eğer tanrıdan seni dilerdim
F Dm
Uğrunda ölüm olsa seve seve giderdim


PhysicaL - 14.12.2011 15:21:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Ruhum  - AKOR
a ayay yyay


La La La. - 14.12.2011 15:19:28

Demolar - İßrahim-Paramparça(Halil Sezai Paracıkoğlu)
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde La La La. yazmıştı:
Begendım kardesim .. emegine sağlık..
Teşekkür Ederim..


quitar_ibrahim - 14.12.2011 14:49:13

Sayfalar:  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [ 4273 ]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280] 

Anket
hakan38rock soruyor:
Batuhan Mutlugil İyi Bir Gitarist Midir








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.