Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [ 4278 ]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285] 
görüşümü dikkate alıcaksan , şarkıyı ard arda 10 defa dinle . Bazı yerlerdeki tonlama ve duyguyu verememişsin


shadowprince34 - 13.12.2011 20:51:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 5 - AKOR
Ritim : A(Bekle)AYAYAYAY


IKILEM - 13.12.2011 20:51:44

Demolar - Alp AYT - Kayıp Şehir
çok güzel olmuş tebrikler


MrYm! - 13.12.2011 20:46:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Nokia Melodi - Nokia Tune  - TAB
kral senin başta paylaştığın daha güzel ben 13 perdeye zor gidiyorum taktirinizdirki bu melodi hızlı çalınıyor
:DDDDDDDDDDDDD


trapezanli - 13.12.2011 20:45:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 3 - AKOR

Ritim : A(Bekle)AYAYAYAY


IKILEM - 13.12.2011 20:43:22

'ne de bir koll' kısmına nasıl çıkıyosun ya olmuyo yapamıyorum delircem :( Am tonundan mı söylüyosun?


rogueee - 13.12.2011 20:40:41

Demolar - İßrahim-Korkmasam Seni Sevmekten(Grup Frapan)
çok güzel olmuş tebrikler


MrYm! - 13.12.2011 20:39:23

13 Aralık 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Çok güzelll ..
çok teşekkürler:).


Li Paris Man - 13.12.2011 20:26:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza  ver 3 - AKOR
solo da deniyo bazı yerlerde ama akor dendiğini hiç duymadım zannedersen ikisi biraz ayrı şeyler mesela tel ile tuş biraz ayrı gibi göründü bana mesela bu parçadaki akorları çıkaramadım bu ne akoru oluy C ama yeryer DM ara sırada F kimi yerlerde ise biraz EM böyle bi akormu bu akoru hiç görmedim demekki sen bizden daha ustasın :DDDDDDDDDDDD


trapezanli - 13.12.2011 20:07:12

13 Aralık 2011 Salı tarihinde turan__1993 yazmıştı:
supersin.......gitarinin markasi ne cok guzel tini var
tesekkur ederım.Gitarın markası yamaha cpx 900


bariscapt - 13.12.2011 19:55:01

Şahane olmuş..


adrianist - 13.12.2011 19:14:28

Demolar - Selçuk Balcı - Beklesin Beni Yarim
güzelolmuş kardeş akorları paylaşırmısın :)


swgn90 - 13.12.2011 19:13:54

Sayfalar:  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [ 4278 ]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285] 

Anket
vaK thE Rock soruyor:
Hangi Bass Gitar Daha İyidir







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.