|
|
|
görüşümü dikkate alıcaksan , şarkıyı ard arda 10 defa dinle . Bazı yerlerdeki tonlama ve duyguyu verememişsin
shadowprince34 - 13.12.2011 20:51:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa ver 5 - AKOR
Ritim : A(Bekle)AYAYAYAY
IKILEM - 13.12.2011 20:51:44
|
Demolar - Alp AYT - Kayıp Şehir
çok güzel olmuş tebrikler
MrYm! - 13.12.2011 20:46:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nokia Melodi - Nokia Tune - TAB
kral senin başta paylaştığın daha güzel ben 13 perdeye zor gidiyorum taktirinizdirki bu melodi hızlı çalınıyor :DDDDDDDDDDDDD
trapezanli - 13.12.2011 20:45:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa ver 3 - AKOR
Ritim : A(Bekle)AYAYAYAY
IKILEM - 13.12.2011 20:43:22
|
|
'ne de bir koll' kısmına nasıl çıkıyosun ya olmuyo yapamıyorum delircem :( Am tonundan mı söylüyosun?
rogueee - 13.12.2011 20:40:41
|
Demolar - İßrahim-Korkmasam Seni Sevmekten(Grup Frapan)
çok güzel olmuş tebrikler
MrYm! - 13.12.2011 20:39:23
|
13 Aralık 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Çok güzelll .. çok teşekkürler:).
Li Paris Man - 13.12.2011 20:26:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza ver 3 - AKOR
solo da deniyo bazı yerlerde ama akor dendiğini hiç duymadım zannedersen ikisi biraz ayrı şeyler mesela tel ile tuş biraz ayrı gibi göründü bana mesela bu parçadaki akorları çıkaramadım bu ne akoru oluy C ama yeryer DM ara sırada F kimi yerlerde ise biraz EM böyle bi akormu bu akoru hiç görmedim demekki sen bizden daha ustasın :DDDDDDDDDDDD
trapezanli - 13.12.2011 20:07:12
|
13 Aralık 2011 Salı tarihinde turan__1993 yazmıştı: supersin.......gitarinin markasi ne cok guzel tini var tesekkur ederım.Gitarın markası yamaha cpx 900
bariscapt - 13.12.2011 19:55:01
|
|
Şahane olmuş..
adrianist - 13.12.2011 19:14:28
|
Demolar - Selçuk Balcı - Beklesin Beni Yarim
güzelolmuş kardeş akorları paylaşırmısın :)
swgn90 - 13.12.2011 19:13:54
|
|
|