Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [ 4285 ]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291]  [4292] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Duydun Mu  - AKOR
hocam diğer parçalarında akorlarını bekliyoruz


gelincik_akrep - 12.12.2011 17:44:16

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde biolab yazmıştı:
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde hakanhacki yazmıştı:
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde biolab yazmıştı:
linki de verdim Tanju Okan - Kadınım işte. Yabancı şarkıyı hatırladığımda, denk gelirsem onunda linkini veririm. Aynı melodi,hemen hemen aynı dizilim. Sen düz söylemişsin, orada bir iki ses farkı var sadece ama dediğim gibi dizilim aynı. Bende yıllardır müziğin içindeyim ve senin bu besteyi yaparken Tanju Okan gibi bir Müzik Dehasını göz ardı etmen bana tuhaf geldi.

Normalde yapılan en kötü besteye bile, kötü olmuş olmamış diye bir yorum yapmam. Ama daha bir kaç gün önce Athena- Serseri Mayın şarkısının, Gary Allan- Run away den arak olduğunu anladığımdan artık bu ülkede ki çalıntı furyasına sempati duyamıyorum. Haliyle bundan nasibini senin şarkında aldı, üzgünüm... Sonuç itibariyle, melodi sana ait değil. Önemsediğim tek şey de bu.
bir bestenin çalıntı olması için birebir notalarının aynı olması gerekir benzerlik farklı bişeydir sen beni neyle suçluyosun anlayanadım örnek kıraçın zerda dizisine yaptığı şarkı tatlı dillim güler yüzlüm şarkısının çok ama çok benzeridir ama bu zerda şarkısının çalıntı ve kötü olduğu anlamına gelmez konu uzar gider bence kapatalım isteyen dinlesin istemeyen zaten kapatır geçer tamam mı sanada başarılar müzik çalışmalarında aman dikkat etde yaptığın şarkılar hiçkimsenin şarkısını andırmasın yoksa böyle şeylerle uğraşmak zorunda kalırsın
Çalıntı veya değil. Ben sana melodiyi çalmışsın demedim zaten. Ama Bu melodi sana ait değil. Bunu kabul etmiyor olman, bir şeyi değiştirmiyor.

Beste bana ait gibi bir şey söz konusu değil burada. Model - Değmesin Ellerimiz, birebir Beyonce - Hello nun aynısı, adam çıkıp, çok benziyor ama çalmadık dedi. Oysa olay kulak aşinalığıyla şarkıyı bir şekilde melodisini almak, bu kadar basit. Ama bilinçli ama değil farketmiyor.

Birebir aynısı olması gerekiyor diye bir kural da yok. Belli notalara kadar, yasal olarak şarkıdan alıntı yapabilirsin. Ya da belli notaya kadar yaptığın şey çalıntı sayılmıyor ama bu melodinin sana ait olduğu anlamına gelmiyor.

Kadınım şarkısında ki dizilimle, senin verdiğin, en başta ki melodinin dizilimi, birebir aynıdır. Aynı dizilim üzerinde sen klasik yolu izlemişsin, Kadınım şarkısında aynı yol, bir iki nota farklı olarak gidilmiş.

Ayrıca, evet benziyor olabilir vs gibi şeyler söyleyeceğine, hala olan şeyi savunmaya çalışıyorsun. Adamlar Eurovision a çıktılar, 1977 de yapılmış yabancı şarkının neredeyse aynısıyla, Yüksek Sadakat işte, onlar için bile, yok efendim benzerdir, olabilir denildi.

Bu ülkenin sorunudur bu ç(alıntı) furyası ve dediğim gibi pek tahammülüm de yok, umrumda da değil. Ben zaten konuyu uzatmıyorum. Sadece Melodi sana ait değil, benim melodim ya da yaptığın yorumlar saçma diye çıkışıyor olman tuhaf geldi bana. İsteyen dinlesin, istemeyen dinlemesin olayı da değil konu, yani birebir alınmış bir melodiyi sahiplenmen zaten anlamsız. Ama dediğin gibi, isteyen dinlesin istemeyen dinlemesin.

Ben Melodinin sana ait olmadığını söyledim. Aksini istediğin kadar söyle, bir şeyi değiştirmiyor. Üzerinde durduğum tek konu, önemsediğim tek olay bu. Bu ülkede ki her şey, bir şeylerin kopyası olduğu için, bunun altını çizmek istiyorum her gördüğüm yerde ben.

Sonuçta yıllardır ben de bu işi yapıyorum ve yaptığım hiç bir melodi, başka bir melodiyi andırmıyor. Benim de yaptığım besteler arasında, başka şarkıları andıranlar benzeyenler oldu zaman zaman. Sayısını ifade edemeyeceğim kadar çok grup/müzisyen/dönem dinlediğim için. Oysa ben öyle olan bütün şarkılarımı, bestelerimi eliyorum. Önemli olanın Orjinallik olduğuna inanıyorum. Bu olmadıkça, daha çok böyle eleştirilerle karşılaşırız. Bunlardan birisi de benim.

Melodi alıntıysa, başkasına aitse, bunu söylemeden geçemem üzgünüm.

Kolay gelsin.
Abicim içine ettin olayın ya yeter tamam yazma artık sen haklısın üstadsın o.k bırakalım müziği sen yap sadece süper yeteneksin hadi tamam yeter burdan cevap yazma lütfen


hakanhacki - 12.12.2011 17:34:40

Demolar - Son Defa - Emre Aydın
Teşekkürler:)


LeXTaLioN - 12.12.2011 17:34:05

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
çok gzl:))iritm ne kullandın bn pek çıkaramadım da???:D
doğal ritim :) ben şarkıya göre ritim ayarlıyorum
hmm :)))) tmm çok teşekkür ederim bu arada çok başarılı olmuş :D
teşekkür ederim.


by_CEA - 12.12.2011 17:06:23

Demolar - sezen aksu-küçüğüm(semra)
güzel başarılar =)


Joa - 12.12.2011 16:37:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Alexander Rybak - Fairytale  - AKOR
İyiler :D


bLaa. - 12.12.2011 16:18:32

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
çok gzl:))iritm ne kullandın bn pek çıkaramadım da???:D
doğal ritim :) ben şarkıya göre ritim ayarlıyorum
hmm :)))) tmm çok teşekkür ederim bu arada çok başarılı olmuş :D


AthenaKolik - 12.12.2011 16:18:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Alexander Rybak - Fairytale  ver 2 - AKOR
bunu nasıl çalabildiniz merak ediyorum bence yanlış


bLaa. - 12.12.2011 16:16:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni  - AKOR
Bana göre sesiniz biraz kalınsa bir ses transpoze edilebilir
Gm=F#m
Cm=Bm
F=E

olabilir bence..


beydama - 12.12.2011 16:15:27

Anketler - Gitarin Rengini Değişmek İstiyorum Sese Etkisi Olur mu?
Gitarın kasasına zarar verirsen seste değişim olur. Ya allah aşkına renkle sesin ne alakası var.


Rodrigoo - 12.12.2011 16:14:23

athenanın diğer şarkılarınada demo yapmalısınız çok süper olmuş yaaa :))) bravoooo


AthenaKolik - 12.12.2011 16:09:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Kime Ne  - AKOR
solo çok iyi :D ama akorları bilmediğimden şarkıyı çalamadım. D:


bLaa. - 12.12.2011 16:05:47

Sayfalar:  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [ 4285 ]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291]  [4292] 

Anket
gitarist17 soruyor:
Dünyanın En İyi Gitaristi?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.