|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
pembe mezarlık GPsini cıkaran varmı acaba ?
JosepHinex - 11.12.2011 20:19:10
|
|
telaffuzun iyi değil biraz geliştir bence
BLaGeRr - 11.12.2011 20:10:05
|
Demolar - Klasik Gitar Solo Doğaçlama
teşekkürler melisa beğendiğine sevindim:)
metaliRock - 11.12.2011 20:01:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler ver 7 - AKOR
fena deil
ahmedy00 - 11.12.2011 19:57:07
|
Anketler - Ölümüne En Çok Üzüldüğünüz Gitarist Kimdir ?
Bu anketi yapan cahil arkadaş, Jim Morrison gitarist değildir. Troll seni.
deno312 - 11.12.2011 19:32:50
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde crazyrock10 yazmıştı: yüklerken bi hata oluşmuştur yada formatında sorun vardır saol...
ghost_king11 - 11.12.2011 19:31:10
|
Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
Beyler, PRS ve Schecter yoksa, bu anket geçersizdir.
deno312 - 11.12.2011 19:29:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım - AKOR
bence Uzun İnce Bir Yoldayım Aşık Veysel
Em D Em D-Em Uzun ince bir yoldayım Em D Em D-Em Gidiyorum gündüz gece D Em Am Bilmiyorum ne haldeyim, gidiyorum gündüz gece Em D Em Gündüz gece, gündüz gece vay Em D Em D-Em Dünyaya geldiğim anda Em D Em D-Em Yürüdüm hayli zamanda D Em Am İki kapılı bir handa, yürüyorum gündüz gece Em D Em Gündüz gece, gündüz gece vay
TEKRAR
yev97 - 11.12.2011 19:24:30
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı: seni o ses türkiyeye istiyoruz ;) kim kim ? :)) çok teşekkür ederim ;)
eraytalay - 11.12.2011 19:10:43
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: eray ne diyim sana :) bu sesi harcıyıorsun cok guzel yerlerde olman lazım okadar abuk ses varkı pıyasada, abicim çok sağolasın inş.o da olur birgün :)
eraytalay - 11.12.2011 19:10:13
|
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı: güzel tebrikler. çok teşekkür ederimm
eraytalay - 11.12.2011 19:09:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Benim Tatlı Kanserim - AKOR
Harika olmuş, tebrikler :)
MeZaR_88 - 11.12.2011 18:58:25
|
|
|