Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [ 4291 ]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
pembe mezarlık GPsini cıkaran varmı acaba ?


JosepHinex - 11.12.2011 20:19:10

telaffuzun iyi değil biraz geliştir bence


BLaGeRr - 11.12.2011 20:10:05

Demolar - Klasik Gitar Solo Doğaçlama
teşekkürler melisa beğendiğine sevindim:)


metaliRock - 11.12.2011 20:01:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  ver 7 - AKOR
fena deil


ahmedy00 - 11.12.2011 19:57:07

Anketler - Ölümüne En Çok Üzüldüğünüz Gitarist Kimdir ?
Bu anketi yapan cahil arkadaş, Jim Morrison gitarist değildir. Troll seni.


deno312 - 11.12.2011 19:32:50

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde crazyrock10 yazmıştı:
yüklerken bi hata oluşmuştur yada formatında sorun vardır
saol...


ghost_king11 - 11.12.2011 19:31:10

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
Beyler, PRS ve Schecter yoksa, bu anket geçersizdir.


deno312 - 11.12.2011 19:29:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  - AKOR
bence
Uzun İnce Bir Yoldayım Aşık Veysel

Em D Em D-Em
Uzun ince bir yoldayım
Em D Em D-Em
Gidiyorum gündüz gece
D Em Am
Bilmiyorum ne haldeyim, gidiyorum gündüz gece
Em D Em
Gündüz gece, gündüz gece vay
Em D Em D-Em
Dünyaya geldiğim anda
Em D Em D-Em
Yürüdüm hayli zamanda
D Em Am
İki kapılı bir handa, yürüyorum gündüz gece
Em D Em
Gündüz gece, gündüz gece vay

TEKRAR


yev97 - 11.12.2011 19:24:30

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı:
seni o ses türkiyeye istiyoruz ;)
kim kim ? :)) çok teşekkür ederim ;)


eraytalay - 11.12.2011 19:10:43

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
eray ne diyim sana :) bu sesi harcıyıorsun cok guzel yerlerde olman lazım okadar abuk ses varkı pıyasada,
abicim çok sağolasın inş.o da olur birgün :)


eraytalay - 11.12.2011 19:10:13

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
güzel tebrikler.
çok teşekkür ederimm


eraytalay - 11.12.2011 19:09:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Benim Tatlı Kanserim  - AKOR
Harika olmuş, tebrikler :)


MeZaR_88 - 11.12.2011 18:58:25

Sayfalar:  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [ 4291 ]  [4292]  [4293]  [4294]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298] 

Anket
hasanreis soruyor:
Cort X6 Nasıl Gitar ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.