|
|
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde furki_turki yazmıştı: telaffuzun şaka gibi insan biraz şarkıyı dinler ingilizce bilmiyosa bile taklit eder sözcükleri Delikanlı eleştirilerini karşı tarafa saygısızlık ederek ,onu tahrik ederek değil daha yapıcı bir biçimde yap.Öyle davran ki sende saygı göresin....Ayrıca burası muzik paylaşım portalı müziği eleştir eğer eleştirecek bilgin ve daha iyi önerilerin varsa,anlamsız detaylarla insanları tahrik etme.....iyi çalışmalar barış abi çok teşekkür ederim biraz sinirliydim üstüne geldi anlamsızca yorumlar yapıyorlar:).
Li Paris Man - 10.12.2011 23:01:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Ebruli ver 5 - AKOR
19 Temmuz 2011 Salı tarihinde -hermes- yazmıştı: yorumlarınızı bekliyorum :) orjinal ton için 1. perdeden bareli çalın İntroda ise bm+D(bareli) basıyor
orqancan - 10.12.2011 22:37:50
|
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde furki_turki yazmıştı: telaffuzun şaka gibi insan biraz şarkıyı dinler ingilizce bilmiyosa bile taklit eder sözcükleri Delikanlı eleştirilerini karşı tarafa saygısızlık ederek ,onu tahrik ederek değil daha yapıcı bir biçimde yap.Öyle davran ki sende saygı göresin....Ayrıca burası muzik paylaşım portalı müziği eleştir eğer eleştirecek bilgin ve daha iyi önerilerin varsa,anlamsız detaylarla insanları tahrik etme.....iyi çalışmalar
bariscapt - 10.12.2011 22:02:08
|
Demolar - Pişmanım ( Asya ) Nihat Kalem
sesine eko çok iyi gidiyor...güzel olmuş tebirkler ;)
emrektunca - 10.12.2011 21:57:55
|
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı: ve cidden sorunlu musunuz nesiniz lan! eleştiri yapmak için değil insanları ezmek için yer arıyorsunuz ... üniversitede ingilizce bölümde okuyorum pronounce farklı olabilir bu insanların ingilizce bilmediğini mi gösterir ya da sen malsan anlamıyorsan bu karşı taraftaki bilmiyor anlamına mı gelir adam gibi yap eleştirini. burası muzik elestirileri için var kendi sinirini bozupta bence cevap bile verme.herzaman soyluyorum bukadar sert elestri yapabilmek icin ki zaten muzigi degil baska seyleri elestirmis herkesten cok iyi olması lazım ,ayrıca eleştirinin de bir uslubu var ezercesine veya asagılayacak şekilde eleştiri yapılmaz ,bozuldugunun farkındayım ama cevap verip te onunla aynı hatayı yapma.bence cevap vermeye bile degmez bir yorum yapılmıs.senin muzigin ve sesin ve yorumun gayet guzel onemli olanda bu.canını sıkmaya degmez......
bariscapt - 10.12.2011 21:43:17
|
Demolar - Bariscapt----Ninni---( Toygar Işıklı )
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde by_chawush yazmıştı: Abim yapmış gene :) '' ne söylesek boş'' ellerine, ruhuna sağlık abim :) eyvallah nihatım
bariscapt - 10.12.2011 21:36:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun - AKOR
30 Haziran 2011 Perşembe tarihinde Git@rissT yazmıştı:
14 Nisan 2011 Perşembe tarihinde transprent yazmıştı: ritim ne?????????? a y kes ayyyay parçayı biraz dinle anlarsın kolay Kardeşim Arpeji , Ritmi Açıklarmsıın Detaylı Felan Yarın Sahneye Çıkıcam Yardımcı Ol Lütfen
befsanec - 10.12.2011 21:35:07
|
|
berbat olmuş dostum
zaza1207 - 10.12.2011 21:28:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda - AKOR
AAYYAY bu ritimlede calina bilirmi???
melin hande - 10.12.2011 21:20:36
|
|
oooooooooo papatyaa
boooom - 10.12.2011 21:20:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Yanımda Kal ver 2 - AKOR
evet ritim lütfen...
gitarist_Cudy - 10.12.2011 21:15:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Çektim İçime - AKOR
ritminde ve arpejinde yardımcı olabilecek varmı ?
burc19 - 10.12.2011 21:14:13
|
|
|