Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [ 4294 ]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [4301] 
Demolar - Kıyamadım İkimize - Murat Dalkılıç
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde crazyrock10 yazmıştı:
gitarı fln boşverdim de sesin gerçekten güzel :)
teşekkürler :)


hakanhacki - 11.12.2011 14:51:01

Anketler - Sizce Türkiye'nin en iyi stüdyo gitaristi kimdir?
erkan oğuru bu ankete koymak ona bi haksızlık olmadımı şimdi.bas çalan adamla klasik çalan adamı aynı ankeete koymak fikri nerden geldi aklına.soruları sorarken biraz daha kriterleri belirle ki doğru sonuç çıksın böyle anket mi olur.


melodram99 - 11.12.2011 14:44:22

Anketler - Anadolu Rock'ın yaşayan öncüsü kim?
bu ne rezalet ya anketi yaparken doğru seçenekleri koysaydın biraz.şebnem teoman düş sokağı sakinlerinin ne işi var bu ankette!!!düş sokağı bi tarza bağlı değil tam tersi kendileri başlı başına bi tarz zaten.bu ülkede düş sokağı tarzında şarkı lafını hiç duymadın mı sen arkadaşım.tam bi fiyasko olmuş bu anket.156 kişi çıksın bu siteden ya.


melodram99 - 11.12.2011 14:40:49

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
emreye kesinlikle katılıyorum 2 aylık bir gitar calmayla bence guzel bisey basarmısın eger bu azimle kendini gelistirecek olursan gayet basarılı olursun.onun dısında benim kulagıma carpan noktalara gelince bastaki solo olmamıs yanı melodi belli bile degil sonraki kısım biraz daha iyi ama akıcılık yok dedigim gibi yanı baslamandan dolayı gayet normal zamanla duzelecektir kanımca ritm kısmını begendim akorları dogru basmısın ve vokale dogru yerlerde girmissin ama dogru ses basmamıssın vokal olarak bazı yerlerde cok detone olmussun buda sarkı butunlugunu bozuyor ,detonelik cok kişide olan bişey zaten ben kayıtlarımı buraya koymadan once vokal olarak okadar deneyip siliyorumki sasrırıp kalırsın en ufak bir detonelik beni raahtsız ediyor.imkanın varsa şan solfej egitimi al derim ama yoksa bol bol sarkı soyle boyle duzelir :) kolay gelsin
peki çok teşekkür ederim, dikkate alacağım emin olun :)


polo95 - 11.12.2011 14:37:06

emreye kesinlikle katılıyorum 2 aylık bir gitar calmayla bence guzel bisey basarmısın eger bu azimle kendini gelistirecek olursan gayet basarılı olursun.onun dısında benim kulagıma carpan noktalara gelince bastaki solo olmamıs yanı melodi belli bile degil sonraki kısım biraz daha iyi ama akıcılık yok dedigim gibi yanı baslamandan dolayı gayet normal zamanla duzelecektir kanımca ritm kısmını begendim akorları dogru basmısın ve vokale dogru yerlerde girmissin ama dogru ses basmamıssın vokal olarak bazı yerlerde cok detone olmussun buda sarkı butunlugunu bozuyor ,detonelik cok kişide olan bişey zaten ben kayıtlarımı buraya koymadan once vokal olarak okadar deneyip siliyorumki sasrırıp kalırsın en ufak bir detonelik beni raahtsız ediyor.imkanın varsa şan solfej egitimi al derim ama yoksa bol bol sarkı soyle boyle duzelir :) kolay gelsin


bariscapt - 11.12.2011 14:35:37

Anketler - Ölümüne En Çok Üzüldüğünüz Gitarist Kimdir ?
08 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde oLcayTuq yazmıştı:
13 Eylül 2011 Salı tarihinde korayahema yazmıştı:
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde oLcayTuq yazmıştı:
Yavuz Çetin kim ya ! İntihar eden depresik bi adam.
yavuz çetin kimmi? türkiyede gitar calmayı bilen nadir insanlardan birisidir yavuz çetin !
Pehh :P Yaşamayı beceremeyen gereksiz bir adam.Gitar çalmayı bildiği doğru ama intihar ettiği için çoğu hayranının gözünden düştü !
sen bi anket yap yavuz çetin yaşamayı beceremediği için gözünüzden düştümü diye sonrada gelen cevaplara bi bak.bu lafı söleyeni başka yerde döverler be.


melodram99 - 11.12.2011 14:35:15

Çok Çalışılmış bir kayıt değil. her türlü eleştriye açığım :))


crazyrock10 - 11.12.2011 14:33:06

11 Aralık 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
yorumumu 2 aylık kendi cabanla ogrenmene gore yaparsam güzel olmuş yani kimse birşey gostermeden kendi çabanla bişiler yapmak başta cok yorucu ve sıkıcıdır bilirim...
fakat soylerken bazı yerlerde notalara vurguların kaymış yani melodi ile sesin farklı notalarda bazı yerlerde....onun harici dedigim gibi 2 aylık kendi basına calısmalarına göre güzel olmuş..sana tavsiyem imkan bulursan ritm ve arpej ogrenmek için kursa git 1 ay bile gitsen çok işine yarar birilerinden görmek daha iyidir başta..nasıl başlarsan oyle gider bilirsin ;)
başarılar dilerim...
peki teşekkür ederim değerlendireceğim görüşünüzü :)


polo95 - 11.12.2011 14:21:57

yorumumu 2 aylık kendi cabanla ogrenmene gore yaparsam güzel olmuş yani kimse birşey gostermeden kendi çabanla bişiler yapmak başta cok yorucu ve sıkıcıdır bilirim...
fakat soylerken bazı yerlerde notalara vurguların kaymış yani melodi ile sesin farklı notalarda bazı yerlerde....onun harici dedigim gibi 2 aylık kendi basına calısmalarına göre güzel olmuş..sana tavsiyem imkan bulursan ritm ve arpej ogrenmek için kursa git 1 ay bile gitsen çok işine yarar birilerinden görmek daha iyidir başta..nasıl başlarsan oyle gider bilirsin ;)
başarılar dilerim...


emrektunca - 11.12.2011 14:20:15

Demolar - kafama göre.
kayıt programından dolayı ses düşük..sesi açıp dinlerseniz belki hoşunuza gidebilir.. :)


ozan kırarslan - 11.12.2011 14:18:14

Anketler - En sevdiğiniz rap şarkıcısı?
Tartışmasız SAGOPA KAJMER..Konserlerinde katılım düşük yaş olabilir ama her yaşta insan dinliyor onu.Müzikle anlamın buluştuğu şarkılar.


KasVaa - 11.12.2011 14:13:10

güzell...


EsPaNYoL. - 11.12.2011 13:54:07

Sayfalar:  [4287]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [ 4294 ]  [4295]  [4296]  [4297]  [4298]  [4299]  [4300]  [4301] 

Anket
pembe gitar soruyor:
Hangisi Daha Güzel?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.