Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [ 4287 ]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [4294] 
Demolar - bana bir masal anlat baba=einstein)
cok guzel bir sarkı degilmi......bende yapmıstım bu sarkıyı.....vaktin olursa dinle....cok guzel olmus tebrikler.....


bariscapt - 12.12.2011 13:32:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı:
yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
kardeşim bu şarkıda 2 ayrı ritim var
nakarata girmeden önce AAYYAY
nakaratta ise AYY AYY AYAY


escadirlle - 12.12.2011 13:05:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
afedersiniz az önceki yanlış oldu :) sıralama aynı ama Bb - F ve C - G olucak :)


escadirlle - 12.12.2011 13:00:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
eğer isterseniz kapo 5 te Dm-Am-Bb yerine sırasıyla Am-Em-G basabilirsiniz :)


escadirlle - 12.12.2011 12:58:10

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde UsUBuMTraq yazmıştı:
''Süper oldu lan!!''
Cidden olmuş, elinize sağlık beyler. :)
Cok tesekkurler:)


togaykurtulus - 12.12.2011 09:07:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Sözümü Tutamadım  ver 3 - AKOR
Şöyleki baştan aşşağı yanlıs diyen arkadaşlar ayıp ediyor . ne demek yanlış..sadece bazı akorların farklı sekillerde basılmalari gerekiyor aynı tınıyı yakalamak için ..bir kaç eksik dışında akorlar gayet yerinde..eline sağlık hocam..


lain_amen - 12.12.2011 03:20:09

Demolar - İßrahim-Hastalıkta Sağlıkta(Mustafa Ceceli)
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Si41 yazmıştı:
Çok donuk söylüorsn şarkıları.. Çalışman gerek biraz daha,duygu katman gerek şarkılara benm görüşüm bu.. Başarılar..
Yorumun için teşekkürler.


quitar_ibrahim - 12.12.2011 01:10:25

Nakaratı çağatay


Joa - 12.12.2011 00:40:57

:) teşekkürler görüşmek üzere


togaykurtulus - 12.12.2011 00:35:00

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
:) Teşekkürler :D dün ilk ciddi provamızı aldık:D kafamızda bayağı iyiydi sanırım sabahı karşı 5 di bu kaydı yaptığımızda:D

Destek için çok teşekkürler:D
rica ederim başarılı olmuş amatör sayfasında olmamalo bence..
başarılar


emrektunca - 12.12.2011 00:30:07

Demolar - Mevsimler - Erhan Güleryüz
güzel olmus tebrikler :)


seha93 - 12.12.2011 00:29:42

:) Teşekkürler :D dün ilk ciddi provamızı aldık:D kafamızda bayağı iyiydi sanırım sabahı karşı 5 di bu kaydı yaptığımızda:D

Destek için çok teşekkürler:D


togaykurtulus - 12.12.2011 00:28:51

Sayfalar:  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [ 4287 ]  [4288]  [4289]  [4290]  [4291]  [4292]  [4293]  [4294] 

Anket
meçhul rockçı soruyor:
ERKİN KORAY'ın en çok hangi şarkısını beğeniyorsunuz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.