|
|
Demolar - bana bir masal anlat baba=einstein)
cok guzel bir sarkı degilmi......bende yapmıstım bu sarkıyı.....vaktin olursa dinle....cok guzel olmus tebrikler.....
bariscapt - 12.12.2011 13:32:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı: yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
kardeşim bu şarkıda 2 ayrı ritim var nakarata girmeden önce AAYYAY nakaratta ise AYY AYY AYAY
escadirlle - 12.12.2011 13:05:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
afedersiniz az önceki yanlış oldu :) sıralama aynı ama Bb - F ve C - G olucak :)
escadirlle - 12.12.2011 13:00:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
eğer isterseniz kapo 5 te Dm-Am-Bb yerine sırasıyla Am-Em-G basabilirsiniz :)
escadirlle - 12.12.2011 12:58:10
|
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde UsUBuMTraq yazmıştı: ''Süper oldu lan!!'' Cidden olmuş, elinize sağlık beyler. :) Cok tesekkurler:)
togaykurtulus - 12.12.2011 09:07:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Sözümü Tutamadım ver 3 - AKOR
Şöyleki baştan aşşağı yanlıs diyen arkadaşlar ayıp ediyor . ne demek yanlış..sadece bazı akorların farklı sekillerde basılmalari gerekiyor aynı tınıyı yakalamak için ..bir kaç eksik dışında akorlar gayet yerinde..eline sağlık hocam..
lain_amen - 12.12.2011 03:20:09
|
Demolar - İßrahim-Hastalıkta Sağlıkta(Mustafa Ceceli)
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde Si41 yazmıştı: Çok donuk söylüorsn şarkıları.. Çalışman gerek biraz daha,duygu katman gerek şarkılara benm görüşüm bu.. Başarılar.. Yorumun için teşekkürler.
quitar_ibrahim - 12.12.2011 01:10:25
|
Nakaratı çağatay
Joa - 12.12.2011 00:40:57
|
|
:) teşekkürler görüşmek üzere
togaykurtulus - 12.12.2011 00:35:00
|
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde togaykurtulus yazmıştı: :) Teşekkürler :D dün ilk ciddi provamızı aldık:D kafamızda bayağı iyiydi sanırım sabahı karşı 5 di bu kaydı yaptığımızda:D
Destek için çok teşekkürler:D rica ederim başarılı olmuş amatör sayfasında olmamalo bence.. başarılar
emrektunca - 12.12.2011 00:30:07
|
Demolar - Mevsimler - Erhan Güleryüz
güzel olmus tebrikler :)
seha93 - 12.12.2011 00:29:42
|
:) Teşekkürler :D dün ilk ciddi provamızı aldık:D kafamızda bayağı iyiydi sanırım sabahı karşı 5 di bu kaydı yaptığımızda:D
Destek için çok teşekkürler:D
togaykurtulus - 12.12.2011 00:28:51
|
|
|