Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [ 4283 ]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290] 
Demolar - El gibi - Sezen Aksu
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde MrYm! yazmıştı:
sakin huzurlu bir ses bu da çok güzel :)
teşekkürler meryem :)


hakanhacki - 12.12.2011 22:46:49

Demolar - imkansız aşk
yok yok çok ii olmuş karşim


tuna1987 - 12.12.2011 22:13:51

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde MrYm! yazmıştı:
HARİKAAAAAA OLMUŞ sayın hocam devamını bekliyorum :)
TEŞEKKÜRLERR sevgili öğrencimm :)


hakanhacki - 12.12.2011 21:58:04

Demolar - Gördüğüme Sevindim
diğerleri gibi süper olmuş tabiki yorum yapmaya gerek bile yok :)


MrYm! - 12.12.2011 21:45:53

Demolar - El gibi - Sezen Aksu
sakin huzurlu bir ses bu da çok güzel :)


MrYm! - 12.12.2011 21:40:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı  - AKOR
öncelikle onur koç'un çaldıgı akorları tamamen cıkartmıssın elıne saglık kardesım

tugays77 ben rıtım olarak bılmıorm ama gıtarı kulakdan duyma calıorm rıtım olarak aşagı yukarı aşagı yukarı yapıyor o sarkıdan onur yardım edebıldıysem ne mutlu.


GitarYoLunda - 12.12.2011 21:33:09

Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
HARİKAAAAAA OLMUŞ sayın hocam devamını bekliyorum :)


MrYm! - 12.12.2011 21:30:26

Demolar - Unut Onu Kalbim - Yusuf Güney
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde melin hande yazmıştı:
sesin aslinda güzel ama biraz dha calis bence:S biraz kadin sesi gibi cikio sesin
Öyle olmasının sebebi sesi inceltmemden dolayı oluyor sanırsam, ses konusunda ya yeterli bilgiye sahip değilim kullanamıyorum sesimi ya da gerçekten kötü bir sese sahibim.kapo 3 versiyonunu kullandığım için sesimi çok inceltmiştim eleştirin için teşekkürler:)


LeXTaLioN - 12.12.2011 21:16:10

Demolar - Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin
sesin cok güzelll!!


melin hande - 12.12.2011 20:08:31

Demolar - Değmesin Ellerimiz (Model) - Çağdaş BOY
sesin cok güzel :)


melin hande - 12.12.2011 19:53:27

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı:
çok çok güzel olmuş...
teşekkürler,beğenmenize sevindim.


eLNatiVoAsesinO - 12.12.2011 19:34:50

12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı:
bende çok beğendim çok güzel olmuş
teşekkür ederim eksik olma.


eLNatiVoAsesinO - 12.12.2011 19:34:07

Sayfalar:  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [ 4283 ]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287]  [4288]  [4289]  [4290] 

Anket
schweppes soruyor:
Dünyada En İyi İntroya Sahip Parça?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.