|
|
Demolar - El gibi - Sezen Aksu
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde MrYm! yazmıştı: sakin huzurlu bir ses bu da çok güzel :) teşekkürler meryem :)
hakanhacki - 12.12.2011 22:46:49
|
Demolar - imkansız aşk
yok yok çok ii olmuş karşim
tuna1987 - 12.12.2011 22:13:51
|
Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde MrYm! yazmıştı: HARİKAAAAAA OLMUŞ sayın hocam devamını bekliyorum :) TEŞEKKÜRLERR sevgili öğrencimm :)
hakanhacki - 12.12.2011 21:58:04
|
Demolar - Gördüğüme Sevindim
diğerleri gibi süper olmuş tabiki yorum yapmaya gerek bile yok :)
MrYm! - 12.12.2011 21:45:53
|
Demolar - El gibi - Sezen Aksu
sakin huzurlu bir ses bu da çok güzel :)
MrYm! - 12.12.2011 21:40:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı - AKOR
öncelikle onur koç'un çaldıgı akorları tamamen cıkartmıssın elıne saglık kardesım
tugays77 ben rıtım olarak bılmıorm ama gıtarı kulakdan duyma calıorm rıtım olarak aşagı yukarı aşagı yukarı yapıyor o sarkıdan onur yardım edebıldıysem ne mutlu.
GitarYoLunda - 12.12.2011 21:33:09
|
Demolar - Ben Kalpsizmiyim? (kendi bestem)
HARİKAAAAAA OLMUŞ sayın hocam devamını bekliyorum :)
MrYm! - 12.12.2011 21:30:26
|
Demolar - Unut Onu Kalbim - Yusuf Güney
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde melin hande yazmıştı: sesin aslinda güzel ama biraz dha calis bence:S biraz kadin sesi gibi cikio sesin Öyle olmasının sebebi sesi inceltmemden dolayı oluyor sanırsam, ses konusunda ya yeterli bilgiye sahip değilim kullanamıyorum sesimi ya da gerçekten kötü bir sese sahibim.kapo 3 versiyonunu kullandığım için sesimi çok inceltmiştim eleştirin için teşekkürler:)
LeXTaLioN - 12.12.2011 21:16:10
|
Demolar - Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin
sesin cok güzelll!!
melin hande - 12.12.2011 20:08:31
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz (Model) - Çağdaş BOY
sesin cok güzel :)
melin hande - 12.12.2011 19:53:27
|
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı: çok çok güzel olmuş... teşekkürler,beğenmenize sevindim.
eLNatiVoAsesinO - 12.12.2011 19:34:50
|
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde lügrun yazmıştı: bende çok beğendim çok güzel olmuş teşekkür ederim eksik olma.
eLNatiVoAsesinO - 12.12.2011 19:34:07
|
|
|