|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - I Wish You Were Here - AKOR
kapoya gerek yok bir alt tondan deneyin transpoze
D = E A = B Bm = C#m G = A şeklinde denerseniz daha iyi bir yaklaşım olur gibi geldi bana
zorwelet - 13.12.2011 17:13:36
|
Anketler - En İyi Sesi Olan Sanatçıların İlleri
malatya
Keisuke - 13.12.2011 17:07:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni - AKOR
Akorların yeri kaymış: yol da C5, kuruturum C5, gök G5, yerlere D5, canım G5, sana D5, yar hepsi G5 olacak.<br/> <br/>
bedboyy88 - 13.12.2011 17:03:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni - AKOR
26 Ocak 2010 Salı tarihinde sheytan_17 yazmıştı: bunun power chorldu sunu nasıl bulurum :) Barış Manço nun söylediği yerler şu şekilde: <br/> G5 C5 G5<br/> <font class="print_song">Senin icin daglari deler yol acarim yar </font><br/> G5 C5 G5<br/> <font class="print_song">Senin icin denizleri kuruturum yar <br/> </font><font class="print_song">C5 G5 D5 G5<br/> Senin icin gok kubbeyi yerlere calarim yar <br/> </font><font class="print_song">C5 G5 D5 G5</font><br/> <font class="print_song">Canim iste canim bile sana kurban yar </font><br/> <font class="print_song"><br/> <br/> </font>
bedboyy88 - 13.12.2011 16:59:55
|
|
Çok güzelll ..
dont_look_at_me - 13.12.2011 16:28:41
|
|
sesin ve yorumun çok hoş ancak gitar için aynı şeyi söyleyemicem başarılar ;)
eraytalay - 13.12.2011 16:25:51
|
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde rock_netal89 yazmıştı: çokk güzel okumuşsun,sesin çokk güzel ama sanırım gitarda biraz problem var :) bir de "uykularımı zehir eden" değil "gündüzlerimi zehir eden" olacaktı sanırım :) teşekkürler :) doğrudur ya tam bilmiyodum orasını :D
BLaGeRr - 13.12.2011 16:19:38
|
|
Arkadaşlar intro için bu videodan yararlanabilirsiniz http://vimeo.com/27655749
cmes - 13.12.2011 16:19:31
|
çok güzel.. ;))
SeRR@ - 13.12.2011 15:46:00
|
Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
muhteşem yorum:) tebrikler.. sitede şu gitar tekniğini ve katılan yorumu anlamayacak sayıda moron var :D keşke ilk tur normal çalsan sonra bu versiyonunu :D eline sağlık..
togaykurtulus - 13.12.2011 15:39:22
|
Demolar - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin
çok pis beğendim ;) sesine, parmaklarına sağlık...
BJoKan - 13.12.2011 15:36:41
|
|
sesin çok pes panpa. barış manço öneririm.
gitaristt38 - 13.12.2011 14:58:25
|
|
|