Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [ 4280 ]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - I Wish You Were Here  - AKOR
kapoya gerek yok bir alt tondan deneyin transpoze

D = E
A = B
Bm = C#m
G = A şeklinde denerseniz daha iyi bir yaklaşım olur gibi geldi bana


zorwelet - 13.12.2011 17:13:36

Anketler - En İyi Sesi Olan Sanatçıların İlleri
malatya


Keisuke - 13.12.2011 17:07:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni  - AKOR
Akorların yeri kaymış: yol da C5, kuruturum C5, g&ouml;k G5, yerlere D5, canım G5, sana D5, yar hepsi G5 olacak.<br/>
<br/>


bedboyy88 - 13.12.2011 17:03:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni  - AKOR
26 Ocak 2010 Salı tarihinde sheytan_17 yazmıştı:
bunun power chorldu sunu nasıl bulurum :)
Barış Man&ccedil;o nun s&ouml;ylediği yerler şu şekilde: <br/>
G5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; C5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G5<br/>
<font class="print_song">Senin&nbsp;icin&nbsp;daglari&nbsp;deler&nbsp;yol&nbsp;acarim&nbsp;yar </font><br/>
G5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; C5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G5<br/>
<font class="print_song">Senin&nbsp;icin&nbsp;denizleri&nbsp;kuruturum&nbsp;yar <br/>
</font><font class="print_song">C5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; D5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G5<br/>
Senin&nbsp;icin&nbsp;gok&nbsp;kubbeyi&nbsp;yerlere&nbsp;calarim&nbsp;yar <br/>
</font><font class="print_song">C5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; D5&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; G5</font><br/>
<font class="print_song">Canim&nbsp;iste&nbsp;canim&nbsp;bile&nbsp;sana&nbsp;kurban&nbsp;yar </font><br/>
<font class="print_song"><br/>
<br/>
</font>


bedboyy88 - 13.12.2011 16:59:55

Çok güzelll ..


dont_look_at_me - 13.12.2011 16:28:41

sesin ve yorumun çok hoş ancak gitar için aynı şeyi söyleyemicem başarılar ;)


eraytalay - 13.12.2011 16:25:51

04 Aralık 2011 Pazar tarihinde rock_netal89 yazmıştı:
çokk güzel okumuşsun,sesin çokk güzel ama sanırım gitarda biraz problem var :) bir de "uykularımı zehir eden" değil "gündüzlerimi zehir eden" olacaktı sanırım :)
teşekkürler :) doğrudur ya tam bilmiyodum orasını :D


BLaGeRr - 13.12.2011 16:19:38

Arkadaşlar intro için bu videodan yararlanabilirsiniz http://vimeo.com/27655749


cmes - 13.12.2011 16:19:31

çok güzel..
;))


SeRR@ - 13.12.2011 15:46:00

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
muhteşem yorum:) tebrikler.. sitede şu gitar tekniğini ve katılan yorumu anlamayacak sayıda moron var :D keşke ilk tur normal çalsan sonra bu versiyonunu :D eline sağlık..


togaykurtulus - 13.12.2011 15:39:22

Demolar - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin
çok pis beğendim ;) sesine, parmaklarına sağlık...


BJoKan - 13.12.2011 15:36:41

sesin çok pes panpa. barış manço öneririm.


gitaristt38 - 13.12.2011 14:58:25

Sayfalar:  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [ 4280 ]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284]  [4285]  [4286]  [4287] 

Anket
ahmeti soruyor:
gitar çalmasanız ne çalardınız?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.