Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [ 4276 ]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezai Paracıkoğlu - Yanima Gel  - AKOR
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde beyzanrr yazmıştı:
ritim ?
aa yyya yaya
baştaki aa 1'er vuruş ve yyya yaya yarımşar vuruş yaparsan ritmi yakalarsın sanırım. 4-4 lük soft rock dene..


oncukcan - 13.12.2011 23:32:45

Demolar - bile bile yandı yüreğim
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZZg6WC_ZmR4#!


tolgabes64 - 13.12.2011 23:30:54

13 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
'ne de bir koll' kısmına nasıl çıkıyosun ya olmuyo yapamıyorum delircem :( Am tonundan mı söylüyosun?
hahahahaah :) evet ama kapo 3 senin kaydını da merakla belliyorum ;)


eraytalay - 13.12.2011 23:12:20

Anketler - Şarkının ritmini bulamayanlar sizce gitar çalabiliyormu?
ilk başlarda sitelerden ya da başka kaynaklardan parçaların ritmini öğrenerek çalabilirler.sonra zamanla kendiliri de çıkarmaya başlarlar.dinledikçe ve çaldıkça gelişecek olay bu.


s.b - 13.12.2011 22:50:53

eh ama ses süper


metolika - 13.12.2011 22:47:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  ver 2 - TAB
ıh


metolika - 13.12.2011 22:32:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  - TAB
kemanı nerden bulacaksak


metolika - 13.12.2011 22:29:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - AKOR
biz dinlerdik gülpembe, sevinirdik gülpembe, seni çağırır gülpembe kısımları A-Ayay diğer kısımlar A-Ayay Aaayay olacak diye düşünüyorum..yani en azından ben böle yapıyorum =)


staby^^ - 13.12.2011 22:27:18

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
13 Aralık 2011 Salı tarihinde Selmas yazmıştı:
Beğenmedim.
Bu daha güzel. Dinleyin. ;)
http://www.akormerkezi.com/mevsimler-erhan-guleryuz_demo-hrhp.html


Selmas - 13.12.2011 22:24:15

Demolar - Mevsimler - Erhan Güleryüz
Hoş olmuş. ;)


Selmas - 13.12.2011 22:22:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - TAB
bencede olmamış


metolika - 13.12.2011 22:19:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Seveni Arıyorum  ver 3 - AKOR
:D yan flüt kralsın ! Haklsınız beyler elli defa yazmanın bi anlamı yok hepiniz haklısınız :) katılıyorum...


cihatballıkaya - 13.12.2011 22:19:06

Sayfalar:  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [ 4276 ]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283] 

Anket
cRadLeManiAEren soruyor:
Cradle Of Filth'i tanıyor musunuz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.