|
|
Demolar - İßrahim-Paramparça(Halil Sezai Paracıkoğlu)
Begendım kardesim .. emegine sağlık..
La La La. - 14.12.2011 14:48:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emrahsar & Eren Türkmen - Dön Özledim Seni - AKOR
Ellerine sağlık kardesim
La La La. - 14.12.2011 14:46:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Prensesin Uykusuyum ver 2 - AKOR
Am B7 Em G6 C B7 Uykusuz, ruyasız, bana gelince hayat neden masalsız...
Masal-sız kısmında "C" değil "Am" Daha doğru olacaktır.
tebbitbreath - 14.12.2011 14:13:20
|
Demolar - Alp AYT - Kayıp Şehir
13 Aralık 2011 Salı tarihinde MrYm! yazmıştı: çok güzel olmuş tebrikler Tsekkuurr ederıımm kimsenin olumlu yada olumsuz yorum yapmaması canımı sıkmıstıı buu iyi olduuu ..
La La La. - 14.12.2011 14:05:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mehmet Güreli - Kimse Bilmez - AKOR
beyler akorları nı Am Dm E majör üzerinden çalabilirsiniz... diğer akorlarını şarkını geri kalanını çalmadığım için bilmiyorum ama ölçüyü tutturamazsanız biraz zor çalınabilecek bir şarkı olur sizin içinnn...
Rory - 14.12.2011 14:03:47
|
13 Aralık 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
13 Aralık 2011 Salı tarihinde rogueee yazmıştı: 'ne de bir koll' kısmına nasıl çıkıyosun ya olmuyo yapamıyorum delircem :( Am tonundan mı söylüyosun? hahahahaah :) evet ama kapo 3 senin kaydını da merakla belliyorum ;) öyle bi kayıt olabileceğini sanmıyorum =)
rogueee - 14.12.2011 13:46:11
|
Demolar - Rüyalar
başarılı bir çalışma olmuş emeğine sağlık
musica1987 - 14.12.2011 13:34:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça ver 3 - AKOR
işte budur tebrikler..
quitar_ibrahim - 14.12.2011 13:02:39
|
13 Aralık 2011 Salı tarihinde shadowprince34 yazmıştı: görüşümü dikkate alıcaksan , şarkıyı ard arda 10 defa dinle . Bazı yerlerdeki tonlama ve duyguyu verememişsin yorum için tşkkürler :) dikkat ederim
delici982 - 14.12.2011 12:37:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - AKOR
süper olmuş eline sağlık
arpej p i i nakaratta ritme geçio m a
Alpererdem4141 - 14.12.2011 12:02:47
|
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde gtrvarddilrgldk yazmıştı: Harika dostum :) çoook teşekkür ederim ;)
eraytalay - 14.12.2011 11:55:00
|
|
iyide udi arkadaşa UD dururken (ki ud bu parçaya dahada yakışacaktır kanaatimce) neden gitar çaldırttınız. herhalde hazırlıksız yakalandı diye düşünüyorum. daha önce dinlemediğim bir parça ve gayet güzel olmuş tebrik ediyorum
aydaydo - 14.12.2011 11:14:13
|
|
|