Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [ 4268 ]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275] 
arkadaşa katılıyorum ölü gibi arkadaş bune nakaratıda batırmışsınız tam ikili olmuşsunuz :D


bynar - 15.12.2011 17:56:25

sanki ritim olmamış gibi ama eline sağlık.


bynar - 15.12.2011 17:52:40

Demolar - Halil Sezai - Duman
çok güzelll bi yorumm...


bir_dinleyici - 15.12.2011 17:48:58

Anketler - Sizce Dünyanın Gelmiş Geçmiş En İyi Rock Grubu Hangisi?
aga bu nedir ya :) metallica rock grubu mu olur bu gençlik nereye gidiyor hakkaten :)


ß@Tı_ı(-)@I\I - 15.12.2011 17:21:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 2 - AKOR
arpejle daha güzel oluyo parca :)) kalın mi telinden ince mi teline dogru yavas bi sekilde teker teker arpej yapın güzel olur. Am (la) akorunda la telinden baslayarak Mi akorunda mi telinden baslayarak -en üst tel- ve Dm akoru re teli (üstten ücüncü tel) nden baslayarak arpeji ince tele dogru yaparsanız iyi olur. paylasan arkadasa paylasımı icin tesekkur ederim ama yeni calmaya baslayanlar su sekilde calarsa onlar icin daha kolay olacagini düsünüyorum

Am F G Em
ölü aşk diyarlarina beni sen attın ya
Dm Em F Em F - Em (F akorunu yarım ses vuruyorsunuz)
içim paramparça viraneyim divaneyim aaa-ah
Am F G Em
sesin yankı olur boğar her adım ya
Dm Em F Em F - Em (burda da Fdan Emye gecerken F yarımses)
içim paramparça viraneyim divaneyim aaa-ah

Am Em
haykırsam ellerimi
F G Am
açsam yalnız saaaana aaaah
Am Em
ağlasam çocuk gibi
F G Am
eskileri an-lat-sam

Dm Em F
derviş gibi abdal gibi tapar gibi
Em F - Em
paramparça aaa-ah


erencin - 15.12.2011 15:55:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde r3sitaslan yazmıştı:
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde melin hande yazmıştı:
AAYYAY bu ritimlede calina bilirmi???
AAYYAY BUNU DENE :)
PARDON AYYAY :) BÖYLE ORJİNAL


r3sitaslan - 15.12.2011 15:54:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde melin hande yazmıştı:
AAYYAY bu ritimlede calina bilirmi???
AAYYAY BUNU DENE :)


r3sitaslan - 15.12.2011 15:50:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
AYYAY GERÇEK RİTİM BUDUR ARKADAŞLAR MÜKEMMEL OLUYOR :) DENEYİN!!!


r3sitaslan - 15.12.2011 15:49:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 2 - AKOR
17 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde pocker_face yazmıştı:
Dalga mı geçiyorsunuz yahu bu akorları kim kabul ediyor, bir de süper diye yorumlar var, Dm, Bb, Gm, C ilk mısra---- Gm, C, Am, Dm ikinci mısra,

La ile başlamak isterseniz Am, F, Dm, G diye gidiyor, süslemek isterseniz araya bi kaç akor serpiştirin
sadece transpoze etmişsin,transpozeyi ögren ondan sonra bence yorum yap. bu yazdıgın akorlarin bi bası dogru gerisi hikaye. yukardaki akorlarda yanlis olan akor yok
ben calarken haykırsam ellerini bölümündeki sol (g) ü kullanmıyorum ama sol u kullansak da dogru olur sadece süstür o. ve ben 12 yıldır gitar caliyorum. bi sorun olursa yardımcı olmaya calisirim arkadasim


erencin - 15.12.2011 15:42:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  ver 5 - TAB
o kısım neresi?


gitke - 15.12.2011 15:31:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi  ver 2 - AKOR
kötü :(


maxpane - 15.12.2011 14:14:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi  ver 3 - AKOR
berbat


maxpane - 15.12.2011 14:13:26

Sayfalar:  [4261]  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [ 4268 ]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275] 

Anket
HySuSs soruyor:
Amatör Olarak hangisi Daha iyi ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.