Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [ 4272 ]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Afilli Yalnızlık  - TAB
Bence Kaldırmalısın :D


sondarbe40 - 14.12.2011 19:00:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor  ver 2 - AKOR
15 Nisan 2011 Cuma tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
15 Nisan 2011 Cuma tarihinde marbls yazmıştı:
çok güzel ritm bulamadım ama salladım bşiler azıcık tuttu verirmisin kardeşim
Ritim bilmiyorum arkadaşım malesef ya :S ritim konusunu halledecem ama son günlerde millet acaip sorar oldu...
Arkadaşlar ben 4/4 lükle çalabiliyorum :))


>-->Roza<--< - 14.12.2011 18:38:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - AKOR
şu ritim in cevabını almak için atılan taklalara bayılıyorum :). arkadaşlar genelde rock müzik şarkıları çoklu ents. la yapılır .bizde ise tek kişi ve tek enst. vardır. çoklu yapılanlarda ne kadar çokluda olsa bir gam(ses diyelim) vardır mesela: mi bemol.siz kendi gitarınız la bu akoru bastığinizda artık şarkının tınısını yakalamınıza bakar.bu aşşağa aşşağa yukaır olur kuvvetli 2 aşşağa bi zayıf aşşagıda olur.yani genelde belirginbir ritim yoktur .nadirözleklikle vardır böyle parçalar. helal olsunuda gp dan çalişin ayrıca ...


mago58 - 14.12.2011 18:33:30

Demolar - Herşey senle
vokal ile gitar uyumlu ama ben şarkıydaki duyguyu alamadım vokal biraz sade kalmış gibi geldi. Biraz daha hissederek okusan daha güzel olabilir sanki


Erdi_256 - 14.12.2011 18:22:28

çok kopuk kalmış akorlar arası geçişler. Gitarı da vokali de pek beğenmedim.


Erdi_256 - 14.12.2011 18:19:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Hiç Sevmedim De  - AKOR
beri:D yanlışlık olmuş arkadaşlar oradaki ''beri'' --> ''bile'' olacak


MuR@t.* - 14.12.2011 18:13:44

süper emeklerinize sağlık...


tesadf - 14.12.2011 17:53:11

Demolar - Rüyalar
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde crazycommando yazmıştı:
10 numara olmuş...girişlerde biraz daha süslesen tadından yenmez :)
teşekkürler


hakanhacki - 14.12.2011 17:44:47

Demolar - Rüyalar
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde musica1987 yazmıştı:
başarılı bir çalışma olmuş emeğine sağlık
teşekkürler


hakanhacki - 14.12.2011 17:44:25

akor geçişleri; akorlar arasında geçişleri yapmışsın
çalış stili; herhangi bir stil yok, standart ritm basmışsın..


togaykurtulus - 14.12.2011 16:21:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Mevsimler Geçerken  ver 5 - AKOR
Em--------------------C ------------- G
Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş
--Am Em B
O yeşil gözlerinde ben yoktum

(Bu kısım böyle olcak)


RivaLL - 14.12.2011 16:20:49

Anketler - Rock Müziğin Mozart'ı Kim Olabilir?(mozart Hakkında Fikir Sahibi Olanlara)
bu listede tek rock müzik yapan john lennon kurt veya nirvana grunge müzik yapıyordu james heavy ve trash metal yapıyor Freddie ise hard rock ve heavy metal yapıyordu..


qestapo - 14.12.2011 16:20:10

Sayfalar:  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [ 4272 ]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279] 

Anket
kadir12344 soruyor:
600-700 tl arası en iyi elektro akustik gitar ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.