|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun - AKOR
arkadaşlar akorlar dogru fakat sadece kapo 5 yerine 6 olacak o kadar sıkıntı yok.
quitar_ibrahim - 13.12.2011 22:18:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İnci Sözlük - Dedeler Marşı - TAB
@nickim yok
sesli güldüm ahahah
frukofaruk - 13.12.2011 22:17:06
|
Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
Beğenmedim.
Selmas - 13.12.2011 22:15:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 7 - TAB
helal olsun saol
metolika - 13.12.2011 22:11:19
|
Demolar - bile bile yandı yüreğim
kardeş tonda değilsin ki .s
60qençlik - 13.12.2011 22:10:26
|
adam kendini süslemekten gitar çalmaya vakit bulamamış
metolika - 13.12.2011 22:06:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz ver 2 - AKOR
harika saol..
Dumanyak' - 13.12.2011 21:37:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak - TAB
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde acemigitarist7 yazmıştı: beyler ben acemiyim introyu yapıyorum sonra söz kısımlarında verilen akorlara basıyorum ve o tellere vuruyorum ama ses şarkıyla alakasız çıkıyor. akorlara bastıktan sonra bütün tellere mi vurmalı mıyım yoksa sadece bastığım tellere mi vurmalıyım ve verilen ritimi kullanmalı mıyım anlata bilir misiniz lütfen ya kardeşim sadece bastigin tellere vurmalisin + 1 kere aşşagı vurman yeterli şarkıyla beraber cal ama daha tam calamiosundur herhalde bende o kadar hizli calamiyorum kendin soyle cal ama şarkıyı ondan once baya bi dinle gerçekten uyuyo teşekkürler :D
Dumanyak' - 13.12.2011 21:35:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak - TAB
E - 6.tel(mi) A - 5.tel(la) D - 4.tel(re) G - 3.tel(sol) B - 2.tel(si) E - 1.tel(mi)
Dumanyak' - 13.12.2011 21:33:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz - AKOR
ritim çok karışık
burock1999 - 13.12.2011 21:24:16
|
13 Aralık 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı: vokal basarılı bence ama gitarı arpej calsaymısın keske daha cok yaksırdı kanımca:) basarılar bence gitarın akoru biraz kötü:SS
gitrist.. - 13.12.2011 21:19:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nokia Melodi - Nokia Tune - TAB
bu arada bunuda ben çıkardım E=-------12--10--7--9--9--7--5--7--5--3--4 biraz benzedi hani biraz gideri var yani biraz yukarkinden kopya çektimn ama mazur gör birader
trapezanli - 13.12.2011 21:11:12
|
|
|