Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [ 4277 ]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  - AKOR
arkadaşlar akorlar dogru fakat sadece kapo 5 yerine 6 olacak o kadar sıkıntı yok.


quitar_ibrahim - 13.12.2011 22:18:44

Akor|Tab|Söz|Nota - İnci Sözlük - Dedeler Marşı  - TAB
@nickim yok

sesli güldüm ahahah


frukofaruk - 13.12.2011 22:17:06

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
Beğenmedim.


Selmas - 13.12.2011 22:15:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
helal olsun saol


metolika - 13.12.2011 22:11:19

Demolar - bile bile yandı yüreğim
kardeş tonda değilsin ki .s


60qençlik - 13.12.2011 22:10:26

adam kendini süslemekten gitar çalmaya vakit bulamamış


metolika - 13.12.2011 22:06:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yalnızlık Paylaşılmaz  ver 2 - AKOR
harika saol..


Dumanyak' - 13.12.2011 21:37:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak  - TAB
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde acemigitarist7 yazmıştı:
beyler ben acemiyim introyu yapıyorum sonra söz kısımlarında verilen akorlara basıyorum ve o tellere vuruyorum ama ses şarkıyla alakasız çıkıyor. akorlara bastıktan sonra bütün tellere mi vurmalı mıyım yoksa sadece bastığım tellere mi vurmalıyım ve verilen ritimi kullanmalı mıyım anlata bilir misiniz lütfen
ya kardeşim sadece bastigin tellere vurmalisin + 1 kere aşşagı vurman yeterli şarkıyla beraber cal ama daha tam calamiosundur herhalde bende o kadar hizli calamiyorum kendin soyle cal ama şarkıyı ondan once baya bi dinle gerçekten uyuyo teşekkürler :D


Dumanyak' - 13.12.2011 21:35:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak  - TAB
E - 6.tel(mi)
A - 5.tel(la)
D - 4.tel(re)
G - 3.tel(sol)
B - 2.tel(si)
E - 1.tel(mi)


Dumanyak' - 13.12.2011 21:33:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz  - AKOR
ritim çok karışık


burock1999 - 13.12.2011 21:24:16

13 Aralık 2011 Salı tarihinde bariscapt yazmıştı:
vokal basarılı bence ama gitarı arpej calsaymısın keske daha cok yaksırdı kanımca:) basarılar
bence gitarın akoru biraz kötü:SS


gitrist.. - 13.12.2011 21:19:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Nokia Melodi - Nokia Tune  - TAB
bu arada bunuda ben çıkardım E=-------12--10--7--9--9--7--5--7--5--3--4 biraz benzedi hani biraz gideri var yani biraz yukarkinden kopya çektimn ama mazur gör
birader


trapezanli - 13.12.2011 21:11:12

Sayfalar:  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276]  [ 4277 ]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282]  [4283]  [4284] 

Anket
üye-silinmiş soruyor:
Kendinizi Nasıl Hissediyorsunuz?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.