Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [ 4275 ]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282] 
Demolar - imkansız aşk
06 Ekim 2011 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
değişik ama guzel,ama arkadan gelen altyapı bu sarkı için biraz fazla oynak olmus gibi geldi bana
Barışcığım değerli yorumun için sağol. fakat bunun oynak olduğuna katılmıyorum. oynak olsun isteseydim inan bir darbuka yada tumba falan ekleyerek gerçekten oynak yapabilirdim. ben biraz daha new age tarzları sevdiğimden olsa gerek bu tarz bir iş ortaya çıkmıştır. tekrar sağolasın


aydaydo - 14.12.2011 10:46:36

Demolar - imkansız aşk
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde tuna1987 yazmıştı:
yok yok çok ii olmuş karşim
teşekkür ederim Tuna .Sevdim seni.(3 yaşında oğlum var O'nun adıda Tuna)


aydaydo - 14.12.2011 10:43:20

Demolar - Osman - Aşktan Öte ( Demir Demirkan )
Allah affetsin seni.


gtrvarddilrgldk - 14.12.2011 10:42:08

Harika dostum :)


gtrvarddilrgldk - 14.12.2011 10:26:25

Demolar - Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin
Teşekkürler...


Yalın-kolik - 14.12.2011 08:06:59

Haberler - ZAZ KONSERİ
bayılıyorum zaz dinlemeye.................................................................!


GiTaR123. - 14.12.2011 08:06:19

07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde MrYm! yazmıştı:
harika olmuş tebrikler...
teşekkür ederim :)


ozimos - 14.12.2011 05:26:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Altun - Hani Bekleyecektin  ver 2 - AKOR
şarkıya girişte G ler Dm olmalı akorlar kesinlikle doğru...


melodimin sesi - 14.12.2011 02:17:27

Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
13 Aralık 2011 Salı tarihinde Selmas yazmıştı:
13 Aralık 2011 Salı tarihinde Selmas yazmıştı:
Beğenmedim.
Bu daha güzel. Dinleyin. ;)
http://www.akormerkezi.com/mevsimler-erhan-guleryuz_demo-hrhp.html
Benm bu kaydımla o Reklam yaptığın şahsın şarkısı arasında ne alaka kurdun ben onu anlamadm yani.. beğenmedysen yap yorumunu git.başkasının reklamını yapmak istiorsan da benm kaydımın altında paylaşma arkadaşım. ;)


Si41 - 14.12.2011 00:53:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  ver 7 - AKOR
ritim ?


firewolker96 - 13.12.2011 23:43:05

farklı bir tarz deneyeyim dedim bu sefer de


by_CEA - 13.12.2011 23:42:12

Türk Sanat Müziği - Üsküdar'a Gideriken (Katibim)

(G Akorunun Bareli Basılması Tavsiye Edilir)

Am F G Am
Üsküdar'a gider iken aldı da bir yağmur
Am F G Am
Üsküdar'a gider iken aldı da bir yağmur
Am F G E
Katibimin setresi uzun eteği çamur
Am F G Am
Katibimin setresi uzun eteği çamur


Am F G Am
Katip uykudan uyanmış gözleri mahmur
Am F G Am
Katip uykudan uyanmış gözleri mahmur
Am F G E
Katip benim ben katibin el ne karışır
Am F G Am
Katibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır


Am F G Am
Üsküdar'a gider iken bir mendil buldum
Am F G Am
Üsküdar'a gider iken bir mendil buldum
Am F G E
Mendilimin içine de lokum doldurdum
Am F G Am
Katibimi arar iken yanımda buldum


Am F G E
Katip benim ben katibin el ne karışır
Am F G Am
Katibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır



Hazırlayan: by_CEA


by_CEA - 13.12.2011 23:40:49

Sayfalar:  [4268]  [4269]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [ 4275 ]  [4276]  [4277]  [4278]  [4279]  [4280]  [4281]  [4282] 

Anket
gitarism soruyor:
Müzik Nedir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.