|
|
Demolar - imkansız aşk
06 Ekim 2011 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: değişik ama guzel,ama arkadan gelen altyapı bu sarkı için biraz fazla oynak olmus gibi geldi bana Barışcığım değerli yorumun için sağol. fakat bunun oynak olduğuna katılmıyorum. oynak olsun isteseydim inan bir darbuka yada tumba falan ekleyerek gerçekten oynak yapabilirdim. ben biraz daha new age tarzları sevdiğimden olsa gerek bu tarz bir iş ortaya çıkmıştır. tekrar sağolasın
aydaydo - 14.12.2011 10:46:36
|
Demolar - imkansız aşk
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde tuna1987 yazmıştı: yok yok çok ii olmuş karşim
teşekkür ederim Tuna .Sevdim seni.(3 yaşında oğlum var O'nun adıda Tuna)
aydaydo - 14.12.2011 10:43:20
|
Demolar - Osman - Aşktan Öte ( Demir Demirkan )
Allah affetsin seni.
gtrvarddilrgldk - 14.12.2011 10:42:08
|
|
Harika dostum :)
gtrvarddilrgldk - 14.12.2011 10:26:25
|
Demolar - Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin
Teşekkürler...
Yalın-kolik - 14.12.2011 08:06:59
|
Haberler - ZAZ KONSERİ
bayılıyorum zaz dinlemeye.................................................................!
GiTaR123. - 14.12.2011 08:06:19
|
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde MrYm! yazmıştı: harika olmuş tebrikler... teşekkür ederim :)
ozimos - 14.12.2011 05:26:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Altun - Hani Bekleyecektin ver 2 - AKOR
şarkıya girişte G ler Dm olmalı akorlar kesinlikle doğru...
melodimin sesi - 14.12.2011 02:17:27
|
Demolar - Snn-Sana affetmek yakışır..
13 Aralık 2011 Salı tarihinde Selmas yazmıştı:
13 Aralık 2011 Salı tarihinde Selmas yazmıştı: Beğenmedim. Bu daha güzel. Dinleyin. ;) http://www.akormerkezi.com/mevsimler-erhan-guleryuz_demo-hrhp.html Benm bu kaydımla o Reklam yaptığın şahsın şarkısı arasında ne alaka kurdun ben onu anlamadm yani.. beğenmedysen yap yorumunu git.başkasının reklamını yapmak istiorsan da benm kaydımın altında paylaşma arkadaşım. ;)
Si41 - 14.12.2011 00:53:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler ver 7 - AKOR
ritim ?
firewolker96 - 13.12.2011 23:43:05
|
|
farklı bir tarz deneyeyim dedim bu sefer de
by_CEA - 13.12.2011 23:42:12
|
Türk Sanat Müziği - Üsküdar'a Gideriken (Katibim)
(G Akorunun Bareli Basılması Tavsiye Edilir)
Am F G Am Üsküdar'a gider iken aldı da bir yağmur Am F G Am Üsküdar'a gider iken aldı da bir yağmur Am F G E Katibimin setresi uzun eteği çamur Am F G Am Katibimin setresi uzun eteği çamur
Am F G Am Katip uykudan uyanmış gözleri mahmur Am F G Am Katip uykudan uyanmış gözleri mahmur Am F G E Katip benim ben katibin el ne karışır Am F G Am Katibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır
Am F G Am Üsküdar'a gider iken bir mendil buldum Am F G Am Üsküdar'a gider iken bir mendil buldum Am F G E Mendilimin içine de lokum doldurdum Am F G Am Katibimi arar iken yanımda buldum
Am F G E Katip benim ben katibin el ne karışır Am F G Am Katibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır
Hazırlayan: by_CEA
by_CEA - 13.12.2011 23:40:49
|
|
|