Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [ 4269 ]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Yeter Ki Onursuz Olmasın Aşk  ver 3 - AKOR
şarkı hicaz Em değil E olcak emeğine sağlık


Bunickonbesharf - 15.12.2011 13:58:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Sen Giderken  - AKOR
Akorlar uygun. Orijinali aramanın mânâsı yok. Herkesi söyleyeceği ton farklıdır.


SavasASIK - 15.12.2011 13:48:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
orjinal ton için KAPO 5 yapıp;
Bm - F#m - Em - F#m
sıra böle devam edio. mu :D yukarda yazan akorlardan farkı ne bu söylediiğinin. bareli çalıcaksınz bu parçayı o dediğin oluyo zaten


gkcn1907 - 15.12.2011 13:23:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Tenacious D - Dude İ Totally Miss You  - AKOR
23 Ekim 2010 Cumartesi tarihinde smb yazmıştı:
D/F# diyosa D'yi alcan
bu şarkıyı bi tek ben sevdim sanıyodum:) bi iki ayrıntı dışında bence çok başarılı olmuş eline sağlık.


LathHeavyMetal - 15.12.2011 12:30:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 3 - AKOR
10 numara teşekkürler ...


cem - 15.12.2011 12:05:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Sibel Can - Benim Adım Aşk  - AKOR
akorlar sağlam hata yok tebrikler :) kapo daha ii gitti sanki :)


dallas - 15.12.2011 00:54:52

Akor|Tab|Söz|Nota - The Cranberries - Animal İnstinct  - AKOR
solo gayet güzel. yalnızca C yerine Cadd9 kullanılacak.
Cadd9 x32030


aynen..c olmaz orada..


junana - 15.12.2011 00:40:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 3 - AKOR
sarkı saba makamında olmasın :D


rojrock - 15.12.2011 00:38:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje  ver 2 - AKOR
e|---------------------------------------------------------|----------------------------------------------------|
B|--------------------------------------------------------|-----------------------------------------------------|
D|-----------------------------7-7------------------------|-----------------------------7-7--------------------|
A|----------------7s-8-8-7 7-----------------------------|---------------7s-8-8-7-7---------------------------|
E|-5.5.7-8-5-5-------------------5-5-7-8-5-5-4--8-7-|5-5-7-8-5-5--------------------5-5-7-8-5-4-8-7--|

Bunu bi deneyin aradaki farkı göreceksinizz arkadaşlar!


NaHZuĞo - 15.12.2011 00:32:22

emeğine sağlık :)


hzldln* - 15.12.2011 00:29:42

gtar rtimle uyusmamıs problem cok


benugurcom - 15.12.2011 00:21:37

cok kotu olmus


benugurcom - 15.12.2011 00:21:03

Sayfalar:  [4262]  [4263]  [4264]  [4265]  [4266]  [4267]  [4268]  [ 4269 ]  [4270]  [4271]  [4272]  [4273]  [4274]  [4275]  [4276] 

Anket
yakopa soruyor:
Gitarda çalarken en önemli olmazsa olmaz dediğiniz özellik?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.